Dutch Brand Hotel Gooiland kiest voor Hollands slapen op Auping

22 mei 2017 | Thijs Jacobs

Hotel Gooiland in Hilversum is het eerste Dutch Brand Hotel in Nederland en zij geloven in oer-Hollandse merken. Voor het slaapcomfort hebben zij daarom gekozen voor Auping.

Gooiland heeft gekozen voor het Original bedmodel van Auping. De Auping Original is een compleet bed met een helder ontwerp. Het strak vormgegeven en krachtige frame gecombineerd met een Auping spiraalbodem en matras is precies wat nodig is voor een goede nachtrust. Niets meer en niets minder.  En, niet geheel onbelangrijk, dit Original bedmodel past goed binnen de architectuur van het pand. De architect Jan Duiker had een heldere en transparante stijl en bij de renovatie van het hotel vormden deze stijl en zijn ideeën het uitgangspunt.

Dutch Brand Hotel

Hotel Gooiland is het eerste Dutch Brand Hotel. De kamers zijn ingericht met producten en ontwerpen van eigen bodem. Auping, Luxaflex, Sphinx, Gispen, Philips en bad- en linnengoed van de Hema. Hollandse merken van bewezen kwaliteit.  

En daar past Auping perfect bij; want iedereen die denkt dat Auping een Scandinavisch merk is heeft het mis. Johannes Auping heeft in 1888 de spiraalbodem uitgevonden in zijn kleine smederij in Deventer. En daar is Auping tegenwoordig nog steeds gevestigd. Nu 129 jaar later is het echter geen kleine smederij meer. Het is een complete productielocatie met houtproductie, staalproductie en het grootste naaiatelier van Nederland. Allemaal ingericht om de beste bedden en matrassen te ontwikkelen en fabriceren.

Duurzaam en Hollands

Niet alleen de Hollandse roots waren de reden om voor Auping te kiezen. Gooiland en Auping vinden elkaar ook in hun ideeën over duurzaamheid. Beide partijen realiseren zich dat we zuinig moeten zijn op de wereld om ons heen. Auping heeft een groen DNA en investeert fundamenteel in duurzaamheid. Het is dus ook geen toeval dat beide bedrijven een prachtige groenwand hebben; Auping in de productiehal en Gooiland in de lobby.

www.auping.com/hotels

www.gooilandhotel.nl

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Personeel
FNV Horeca wil loonsverhoging van 7,25 procent

Als het aan FNV Horeca ligt gaan de lonen in de horeca met 7,25 procent omhoog. Dat heeft de werknemersorganisatie in een persbericht laten weten. FNV Horeca wil deze zomer samen met Koninklijke Horeca Nederland om de tafel gaan zitten om nieuwe cao-afspraken te maken over loon, werktijden en scholi...

Toerisme cijfers
Thailand is populairste zomerbestemming voor jongvolwassenen

In de zomer is een vliegticket naar Bangkok het meest populair onder jongvolwassenen. Gevolgd door Bali, New York, Colombo (Sri Lanka) en de Catalaanse hoofdstad Barcelona in Spanje. Dat blijkt uit cijfers van reisplatform PaperFlies dat 1,3 miljoen vliegticket zoekopdrachten van reizigers tussen de...

Events
Video: Hollandse Nieuwe proeven op Horeca Haringparty

Op 27 juni werd op de Horecawerf in Amsterdam voor de vijfde keer de Horeca Haringparty georganiseerd. Tijdens dit event werd er weer volop genoten van de Hollandse Nieuwe. Wij vroegen de gasten hoe goed de vangst dit jaar is. ...

Hotelbouwplannen Van der Valk
Mogelijk casino bij Van der Valk Apeldoorn

In de juni-editie van Hospitality Management las je al over het casino bij Van der Valk Leusden. In Apeldoorn zijn er nu ook plannen om een casino bij het Van der Valk hotel aan de A50 te bouwen. De gemeente moet het plan nog goedkeuren. 151 kamers In januari 2018 is de oplevering, zo lazen w...

Economie Toerisme
Hotelprijzen blijven gelijk, vliegtarieven stijgen licht

Adviesbureau Advito pleit voor meer focus op reizigersbetrokkenheid, een aanpak die lijnrecht in lijkt te gaan tegen het traditionele zakenreisbeheer. Advito bespreekt die aanpak in de juni-update van zijn 2017 Industry Forecast, waarin trends in aanbod, vraag en prijzen voor vluchten, hotels, meeti...

Achtergronden Internationaal
'Eigen volk' krijgt korting in de Brugse horeca

In Brugge zijn er enkele horecazaken die toeristen tien procent meer laten betalen dan locals. Dit doen zij naar eigen zeggen om 'een band te smeden met wie er vaak komt', zo lazen we in het Nieuwsblad. Het gaat in de praktijk om twee frituren, die hun producten aan inwoners van Brugge voor ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: