Eden Hotels sluit zich aan bij House of Hospitality

31 mei 2018 | David Bakker

Eden Hotels en het ROC van Amsterdam hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend in het kader van House of Hospitality. Eden Hotels onderschrijft daarmee de hoofddoelstelling van House of Hospitality om van de metropoolregio Amsterdam de meest gastvrije regio van Europa te maken.

Met de ondertekening is Eden Hotels officieel de 25ste partner van het publiek-private samenwerkingsverband. ‘Wij willen met onze deelname een directe bijdrage leveren aan het vergroten van de gastvrijheid en de hospitalitybeleving in de regio Amsterdam’, zei algemeen directeur Léon Dijkstra. Als belangrijke speler op de Amsterdamse hospitalitymarkt herkent Dijkstra de ambitie om meer hospitalitytalent – jong en oud – te laten instromen en meer studenten te laten kiezen voor een opleiding in de hospitality.

Masterclasses

Eden Hotels wil de samenwerking vormgeven door masterclasses en workshops aan te bieden en gaat zich oriënteren op het inrichten van een hybride leeromgeving volgens de filosofie van House of Hospitality. Léon Dijkstra wil zelf een rol spelen in House of Hospitality Lab, dat innovaties en onderzoeksvraagstukken initieert. De samenwerking met het ROC van Amsterdam is voor Eden Hotels bovendien een uitstekende mogelijkheid om ook de eigen medewerkers verder op te leiden en zo de talenten te behouden voor de organisatie. Een leven lang ontwikkelen is een belangrijke pijler van House of Hospitality.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Dutch Hotel City Index

De hotelmarkt als geheel laat cijfers zien die we nog niet eerder hebben gezien. Bezettingsgraden en kamerprijzen komen inmiddels boven de getallen van het jubeljaar 2007 uit. Het perspectief voor het komende jaar is bijzonder positief, dus dat belooft wat! Waar moet je als investeerder met je geld ...

Achtergronden Tech
Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn klanten opeens gasten en is bestellen boeken. Binnen Fletcher vond men zichzelf, en werkte men eigenlijk als, een retailbedrijf. Dus was marketing een...

Hotelketens Interview Longread
Interview Harry en Jennifer Westers, WestCord Hotels: "Wij spelen onze eigen wedstrijd"

Naamsbekendheid is meestal te danken aan opzienbarend nieuws. De naam Harry Westers doet bij menigeen binnen de hotellerie een belletje rinkelen. Nou ja, ‘belletje’; zeg gerust een scheepsbel. Hij heeft immers de SS Rotterdam weer op koers gekregen. En we kennen hem ook nog van Golden Tu...

Achtergronden
Rotterdam heeft hotels nodig

In het jaar 2017 steeg het aantal overnachtingen in Rotterdam met maar liefst 9 procent tot 1,8 miljoen overnachtingen. De groei zette in 2018 flink door; maar liefst 27,6 procent over het eerste kwartaal, meldt Colliers International. Het aantal Nederlandse toeristen in de havenstad stijgt de a...

Events
Training e-mailmarketing

Een goed opgezetten e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpen met een goed opgezette e-mailmarketingcampagne. Op 24 september aanstaande organiseert de HM Academy de training e-mailmarketing in de Utrechtse trainingsloc...

Internationaal
Chinees bedrijf HNA verkoopt Radisson

Het Chinese HNA Group heeft niet langer de ambities om de grootste hotelspeler ter wereld te worden. Dat werd duidelijk na de verkoop van Radisson hotelgroup afgelopen week, zo lezen we op de website van het FD. Eerder dit jaar verkocht het Chinese bedrijf ook al zijn belang in Hilton Internation...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: