Feestelijke opening Wellness Center Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg

27 september 2017 | Thijs Jacobs

De officiële opening van het splinternieuwe Wellness Center van het 4-sterren
Fletcher Hotel-Restaurant De Wageningsche Berg in Wageningen afgelopen maandag 25
september was een groot succes. Onder belangstelling van ongeveer 300 aanwezigen verrichtte de ambassadrice van Fletcher Hotels Myrna Goossen en hotelmanager Jan Lenstra de officiële opening. Met het doorknippen van het lint is het luxe Wellness Center officieel geopend.


Feestelijke opening


De gasten werden feestelijk ontvangen met een glas Fletcher’s Bubbels en een mini High Tea. Tijdens deze middag hebben medewerkers van Sothys diverse rondleidingen door het Wellness Center gegeven en verteld over het beautymerk. Verder was er een cameracrew van het RTL4-programma Life is Beautiful aanwezig om opnames te maken voor de uitzending van 22 oktober. Ook was er een DJ en de mogelijkheid om alvast een beauty- of massagebehandeling te reserveren. De anwezigen gingen naar huis met een goedgevulde goodiebag. ‘’Het was een feestelijke en gezellige middag met heel veel belangstellenden. Het was een eer om samen met Myrna Goossen het lint door te knippen en het Wellness Center officieel te openen’’, aldus Jan Lenstra, hotelmanager Fletcher Hotel-Restaurant
De Wageningsche Berg.

Luxe Wellness Center


Het moderne Wellness Center is voorzien van een ruime Finse sauna, infraroodsauna, jacuzzi, warmtebank, Turks stoombad, verschillende douches en een behandelruimte waar diverse beauty- en massagebehandelingen worden gegeven. Daarnaast is er een fitnesszaal met diverse multifunctionele fitnessapparaten. Zo is er een loopband, roeimachine en crosstrainer. Op het gebied van krachttraining zijn er apparaten voor de been-, rug- en armspieren en een krachthonk met dumbbells. Verder beschikt het hotel over 108 comfortabele hotelkamers, een modern à la carte restaurant, sfeervolle brasserie, ruim panoramaterras met uitzicht over de Rijn en 5 multifunctionele vergaderzalen.
 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: