Gast bepaalt wat hij betaalt

29 september 2014 |
Gast bepaalt wat hij betaalt<

Nóg meer nieuws over Trivium hotel. Fletcher Hotels komt namelijk met een ludieke actie. Op woensdag 1 oktober en donderdag 2 oktober mogen
gasten bij het uitchecken zelf beslissen wat zij willen betalen voor hun overnachting in het 4-sterren Fletcher Hotel-Restaurant Trivium in Etten-Leur.

Unieke ervaring
Fletcher Hotels hecht veel waarde aan de mening van haar vaste gasten en biedt daarom de mogelijkheid om op een unieke manier als eerste kennis te maken met het 64e Fletcher hotel, Hotel-Restaurant Trivium. Bij het uitchecken bepaalt de gast zelf wat de overnachting waard was. Fletcher is niet helemaal gek geworden. De actie is geldig op basis van 2 personen bij aankomst op woensdag 1 en donderdag 2 oktober en is alléén online boekbaar. Gebruik van het uitgebreide ontbijtbuffet in het hotel is verplicht (€ 16 p.p.p.n.).

64e hotel
Per 1 oktober verwelkomt Fletcher Hotels het 64e hotel. Fletcher Hotel-Restaurant Trivium in Etten-Leur beschikt over een gezellige bar, sfeervol restaurant en het eigen Wellness en Beauty Trivium. Gebruik van de vele faciliteiten waaronder een Finse sauna, Turks stoombad en een afkoelzwembad is op deze twee dagen gratis.

Fletcher Hotels
Fletcher Hotels is een oerhollandse hotelketen met 64 unieke 3- en 4-sterren hotels die allen zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: