GM-wisselingen bij hotels Hampshire

30 juli 2013 |
GM-wisselingen bij hotels Hampshire<

Hampshire Hotel De Broeierd in Enschede heeft Martin Meijer verwelkomd als nieuwe general manager. In het Oranje Hotel Leeuwarden Hampshire Eden heeft general manager Ieteke Kloppenburg afscheid
genomen en haar taken overgedragen aan Floor-Jan van der Linden, de nieuwe hoteldirecteur.

Geen onbekende
Martin Meijer is al geruime tijd werkzaam in de hotelbranche en heeft bij diverse hotelpartijen de functies van onder andere accountmanager en sales director vervult. Meijer is bekend met Hotel De Broeierd en de omgeving vanuit het verleden omdat zijn ouders, waarbij hij destijds werkzaam was, het hotel zes jaar geleden verkochten aan de voorlopers van het huidige Hampshire Hospitality.


Martin Meijer (links) wordt hotelmanager van zijn 'oude bekende' Hotel De Broeierd, Floor-Jan van der Linden neemt de leiding van het Oranje Hotel Leeuwarden Hampshire Eden er onder zijn hoede bij

Dubbele functie
De hotelgroep neemt afscheid van Ieteke Kloppenburg. Kloppenburg heeft zich de afgelopen jaren vol enthousiasme ingezet in diverse hotels van het bedrijf en is sinds 2006 werkzaam als general manager in het Oranje Hotel Leeuwarden Hampshire Eden.
Floor-Jan van der Linden, komend van Hampshire Hotel De Eese in Steenwijk, zal naast de verantwoordelijkheid voor dit hotel, de nieuwe general manager zijn van Oranje Hotel Leeuwarden Hampshire Eden.

Verwelkomen en bedanken
"Wij zijn erg blij met de komst van Martin Meijer in ons team en zijn ruime ervaring en kennis van de regio en het hotel. Uiteraard wensen wij hem heel veel plezier en succes bij Hampshire Hospitality. Wij willen Ieteke Kloppenburg bedanken voor haar inzet en bijdrage aan het Oranje Hotel Leeuwarden Hampshire Eden en wij wensen Ieteke veel succes in de toekomst", aldus Hans Wibbens, director of operations bij Hampshire Hospitality.

Door Frank Lindner:mailto:frank.lindner@uitgeverijps.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: