Golden Tulip helpt Make-a-Wish

4 december 2014 |
Golden Tulip helpt Make-a-Wish<

Golden Tulip kondigt vandaag aan een samenwerking aan te gaan met de wens vervullende organisatie Make-A-Wish Nederland. Vanaf 2015
zal Golden Tulip bijdragen aan de realisatie van de liefste wens van kinderen en jongeren met een levensbedreigende ziekte. Of het nu gaat om het helpen van een kok in een restaurant of bijvoorbeeld een prinsessenbehandeling, Golden Tulip zal de kinderen en jongeren helpen om weer kind te zijn en geen patiënt. Michael Spetter, Managing Director bij Louvre Hotels Group Benelux en Peter Douwes, directeur van Make-A-Wish Nederland ondertekenden vanochtend de samenwerkingsovereenkomst.

Foto: Michael Spetter en Peter Douwes

MVO hoog in het vaandel
Spetter is erg trots op deze samenwerking: "Met deze samenwerking laat Golden Tulip zien dat maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) écht hoog in het vaandel staat. Wij kijken er nu al naar uit om de bijzondere wensen van de kinderen uit te laten komen. Naast het mede mogelijk maken van de allerliefste wensen zullen we ook een bedrag aan Make-A-Wish Nederland doneren. Maar daar blijft het natuurlijk niet bij. We zullen samen met onze hotels een aantal acties organiseren om zo nog meer geld in te zamelen. Want meer geld betekent meer wensen die in vervulling kunnen gaan", verklaarde Spetter na de ondertekening in Golden Tulip Heerlickheijd van Ermelo.

Meer dan alleen doneren
Peter Douwes, directeur van Make-A-Wish Nederland is erg blij met de manier waarop Golden Tulip zich inzet. "Golden Tulip gaat verder dan alleen geld doneren en helpen bij het realiseren van wensen. De Golden Tulip en Tulip Inn hotels stellen ook gratis overnachtingen beschikbaar. En ten slotte kunnen wij voor onze regionale meetings gebruik maken van vergaderruimtes."

Meer lezen over Gulden Tulip? Klik hier!
Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: