Golden Tulip on tour met kleinste hotelbar van Nederland

25 mei 2018 | Thijs Jacobs

Vanaf half mei stuurt Golden Tulip een compacte, opvallende multifunctionele hotelbar langs verschillende lokale evenementen en festivals. Deze vermoedelijk kleinste hotelbar van Nederland is een samenwerking tussen het hotellabel en Flavours Catering uit Son en Breugel. Golden Tulip Hotels profileert zich internationaal met de slogan 'Playtime. Anytime'. De Nederlandse hotels hebben hier op ingehaakt met de ontwikkeling en aanschaf van deze mobile hotel bar.

De opvallende blauw-gele truck geeft de komende maanden zo veel mogelijk consumenten de kans om te genieten van heerlijke drankjes en gerechten. Bovendien maken bezoekers kans op het winnen van een gratis overnachting in een van de Golden Tulip en Tulip Inn hotels.

Speel het spel 'Kraak de code'

Bezoekers van de evenementen krijgen bij de hotelbar de kans om de 3-cijferige code van een reiskoffer te kraken. Als dit lukt, dan winnen ze een overnachting inclusief ontbijt voor twee personen bij een Golden Tulip of Tulip Inn hotel in Nederland of België. Ook de minder fortuinlijke deelnemers gaan naar huis met een kortingsvoucher voor een bezoek aan een Golden Tulip restaurant of hotelbar.

Nieuwe merkstrategie

Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.

Realisatie van de Kleinste Hotelbar

Golden Tulip werkt voor de conceptontwikkeling en uitvoering van de ‘Kleinste Hotelbar van Nederland’ samen met Activation Heroes. Dit activatiebureau is binnen deze campagne verantwoordelijk voor de gehele realisatie van deze tour.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Coronacrisis
Zo gaat de hotellerie om met de nieuwe hygiënestandaarden

De hotellerie neemt hygiënemaatregelen om de veiligheid van personeel en gasten te waarborgen, maar ook om te laten zien dat het absoluut veilig is om in het hotel te verblijven. De grotere hotelketens hebben maatregelen genomen en protocollen ingesteld. Sommige zaken zijn van tijdelijke aard, ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Economie Coronacrisis
''Afwaardering en leegstand op komst in hotelsector''

De hotelmarkt verkeert in zwaar weer door de coronacrisis. De bezettingsgraden lagen in april en mei onder de 10% en verschillende hotels zijn al failliet gegaan. Nu het toerisme weer op gang komt, lijkt het weer de goede kant op te gaan. Dat idee is echter onterecht, omdat het zakelijk bezoek voorl...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: