Golden Tulip on tour met kleinste hotelbar van Nederland

25 mei 2018 | Thijs Jacobs

Vanaf half mei stuurt Golden Tulip een compacte, opvallende multifunctionele hotelbar langs verschillende lokale evenementen en festivals. Deze vermoedelijk kleinste hotelbar van Nederland is een samenwerking tussen het hotellabel en Flavours Catering uit Son en Breugel. Golden Tulip Hotels profileert zich internationaal met de slogan 'Playtime. Anytime'. De Nederlandse hotels hebben hier op ingehaakt met de ontwikkeling en aanschaf van deze mobile hotel bar.

De opvallende blauw-gele truck geeft de komende maanden zo veel mogelijk consumenten de kans om te genieten van heerlijke drankjes en gerechten. Bovendien maken bezoekers kans op het winnen van een gratis overnachting in een van de Golden Tulip en Tulip Inn hotels.

Speel het spel 'Kraak de code'

Bezoekers van de evenementen krijgen bij de hotelbar de kans om de 3-cijferige code van een reiskoffer te kraken. Als dit lukt, dan winnen ze een overnachting inclusief ontbijt voor twee personen bij een Golden Tulip of Tulip Inn hotel in Nederland of België. Ook de minder fortuinlijke deelnemers gaan naar huis met een kortingsvoucher voor een bezoek aan een Golden Tulip restaurant of hotelbar.

Nieuwe merkstrategie

Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.

Realisatie van de Kleinste Hotelbar

Golden Tulip werkt voor de conceptontwikkeling en uitvoering van de ‘Kleinste Hotelbar van Nederland’ samen met Activation Heroes. Dit activatiebureau is binnen deze campagne verantwoordelijk voor de gehele realisatie van deze tour.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Accor presenteert nieuw lifestyle loyalty-programma

Accor transformeert haar loyalty-programma tot een integraal wereldwijd platform dat rewards, diensten en belevingen integreert over de hele hospitality-omgeving. De nieuwe opzet biedt onze gasten in hun dagelijks leven unieke belevingen en concrete meerwaarde, of ze nu werken, onderweg zijn of onts...

OTA's Longread
Dit is waarom de waarde van je hotel daalt als je last-minute deals aanbiedt

De impact van het gebruik van ‘promotional OTAs’ op de waarde van een hotel In de VS zijn tussen 2009 en 2012 de commissiekosten voor hotels twee keer zo snel gestegen als de omzet. Daardoor is het gemiddelde percentage van acquisitiekosten gestegen naar 15 tot 25 procent van het bedr...

Awards Hotel Duurzaamheid
QO Amsterdam wint Sustainability Award

QO Amsterdam, een IHG hotel, heeft gisteravond de publieksprijs van de Sustainability Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Frame Awards. Het duurzame lifestyle hotel, gelegen in het Amstelkwartier, laat zien dat een duurzame, circulaire benadering dé manier is om daadwerkelijk een positief ef...

Hotel Opening
The Student Hotel opent in 2020 in Delft

The Student hotel gaat in 2020 haar achste vestiging openen in Delft. Het hotel krijgt 350 kamers met de mogelijkheid voor studenten om kamers te huren, zo lezen we op greatervenues.com. De hotelketen is in 2006 opgericht door Charlie Macgregor met als doel om een stimulerende omgeving voor stude...

trends Duurzaamheid
'The Future 50': gewassen met een lage foodprint

‘The Future 50 Foods’ is een lijst van 50 plantaardige voedingsmiddelen die de voedingswaarde van onze maaltijden kunnen verhogen terwijl tegelijkertijd het negatieve effect van de voedselproductie op de planeet drastisch wordt verminderd. Gisteren presenteerde Knorr, in samenwerking met...

Internationaal Marriott
Gasten Marriott kunnen stadionomroeper bij Manchester United worden

Marriott International en Manchester United kondigen vandaag een meerjarige samenwerking met elkaar aan. De 120 miljoen leden van het reisprogramma Marriott Bonvoy profiteren door deze samenwerking van exclusieve en unieke voetbalbelevenissen van Manchester United, waaronder de kans om voor é...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: