Golden Tulip on tour met kleinste hotelbar van Nederland

25 mei 2018 | Thijs Jacobs

Vanaf half mei stuurt Golden Tulip een compacte, opvallende multifunctionele hotelbar langs verschillende lokale evenementen en festivals. Deze vermoedelijk kleinste hotelbar van Nederland is een samenwerking tussen het hotellabel en Flavours Catering uit Son en Breugel. Golden Tulip Hotels profileert zich internationaal met de slogan 'Playtime. Anytime'. De Nederlandse hotels hebben hier op ingehaakt met de ontwikkeling en aanschaf van deze mobile hotel bar.

De opvallende blauw-gele truck geeft de komende maanden zo veel mogelijk consumenten de kans om te genieten van heerlijke drankjes en gerechten. Bovendien maken bezoekers kans op het winnen van een gratis overnachting in een van de Golden Tulip en Tulip Inn hotels.

Speel het spel 'Kraak de code'

Bezoekers van de evenementen krijgen bij de hotelbar de kans om de 3-cijferige code van een reiskoffer te kraken. Als dit lukt, dan winnen ze een overnachting inclusief ontbijt voor twee personen bij een Golden Tulip of Tulip Inn hotel in Nederland of België. Ook de minder fortuinlijke deelnemers gaan naar huis met een kortingsvoucher voor een bezoek aan een Golden Tulip restaurant of hotelbar.

Nieuwe merkstrategie

Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken.

Realisatie van de Kleinste Hotelbar

Golden Tulip werkt voor de conceptontwikkeling en uitvoering van de ‘Kleinste Hotelbar van Nederland’ samen met Activation Heroes. Dit activatiebureau is binnen deze campagne verantwoordelijk voor de gehele realisatie van deze tour.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Jan Luyken Hotel geopend

Vandaag opent Jan Luyken Hotel, een eigenzinnig viersterren boutique hotel in een aantal oude herenhuizen in het hart van het Museumkwartier. Gelegen op steenworpafstand van de P.C.Hooftstraat, het Museumplein, het Concertgebouw en het Vondelpark is Jan Luyken een fijne uitvalsbasis voor gasten die ...

Hotel & Recht
De rol van knowhow in een franchiseketen wordt bedreigd

De licentie van intellectuele eigendomsrechten, waaronder de formule, en de overdracht van knowhow vormt een belangrijk element van een franchiseovereenkomst naast uniformiteit, kwaliteit en controle daarvan door de franchisegever. De franchisegever verstrekt doorgaans operationele, commerciële ...

De stelling van de maand: 2022 wordt nog uitdagender dan 2021

In deze nieuwe rubriek 'De stelling van de maand' publiceert de redactie van Hospitality Management iedere eerste vrijdag van de maand een scherpe stelling waarop u als hotelier kunt reageren: JA of NEE. De antwoorden worden verzameld en de resultaten worden gedeeld. De tweede stelling luidt ...

Corona
Officieel: terrassen niet open op 21 april

De terrassen gaan niet open op 21 april. Dat maakte demissionair minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid zojuist bekend tijdens de persconferentie. Het nieuws lekte afgelopen week al naar buiten. Het kabinet gaat per week bekijken of en hoe de samenleving weer open kan. Op z'n vroegst kunnen ...

Interview Ewout Hoogendoorn
De visie van John Fentener van Vlissingen

Met een omzet van 27,5 miljard dollar - inclusief 10,9 miljard dollar partneromzet in 2019 - is BCD Travel een van de grootste zakenreisorganisaties ter wereld. Oprichter John Fentener van Vlissingen loodst zijn multinational door de storm van de coronacrisis heen. In gesprek met Ewout Hoogendoorn d ...

Economie Interview Ewout Hoogendoorn
BORON investeert: 10.000 bedden op 30 locaties

In een tijd dat de hotellerie gebukt gaat onder de gevolgen van het coronavirus, maakt BORON - de investeringsmaatschappij van de familie J.A. Fentener van Vlissingen (oprichter BCD Travel) - bekend flink te investeren in de hotellerie. De plannen liegen er niet om: 10.000 bedden op minimaal der ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: