Hampshire verwelkomt Jeroen Blanken als General Manager in Terneuzen

15 juli 2016 | Thijs Jacobs

Hampshire Hotels, één van de grootste hotelondernemingen van de Benelux, heeft per 4 juli Jeroen Blanken aangesteld als general manager voor Hampshire Hotel – Churchill Terneuzen en Hampshire Hotel – City Terneuzen. Blanken beschikt over ruime ervaring in de hotelbranche en was voorheen werkzaam bij Blue Bay Golf & Beach Resort op Curaçao.

Jeroen Blanken: “Ik ben zeer verheugd over mijn aanstelling als general manager bij Hampshire Hotels en specifiek voor de hotels in Terneuzen. Terneuzen staat voor gastvrijheid in een waterrijke omgeving waar al het goeds van Zeeuws-Vlaanderen samenkomt en ik zal alles in het werk stellen om die gastgerichtheid verder uit te bouwen.”

Internationale ervaring
Blanken heeft ervaring opgedaan in de functie van manager of operations bij onder andere het Avila Hotel op Curaçao, Tulip Inn Beekbergen en Golden Tulip Landgoed de Wipselberg en als Hotelmanager bij Golden Tulip Epe. Hij neemt ruim 20 jaar ervaring mee naar Hampshire Hotels.

“Met het aantrekken van Jeroen Blanken als general manager voor de hotels in Terneuzen halen we een professional in huis, die zijn sporen internationaal heeft verdiend”, aldus Hans Wibbens, operationeel directeur van Hampshire Hotels over de aanstelling van Blanken.

Jeroen Blanken en zijn familie hebben zich na 10 jaar in Curaçao te hebben gewoond, nu in Zeeland gevestigd. Blanken volgt Jack Stoffels op die zijn carrière buiten Hampshire voortzet.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: