Hilton The Hague meest favoriete hotel

23 juli 2015 |
Hilton The Hague meest favoriete hotel<

De Expedia Groep, de grootste online reisorganisatie ter wereld, heeft Hilton The Hague verkozen tot meest favoriete accommodatie van
Nederland. Het vijfsterrenhotel aan de Zeestraat werd als beste beoordeeld vanwege het gastvrije personeel, de schone en luxe kamers en de mooie ligging. Wereldwijd staat Hilton op de 28e plaats van de in totaal 650 geselecteerde beste hotels.

Groot compliment naar het team
Hilton The Hague is als beste Nederlandse hotel uit de bus gekomen in de Expedia Insiders’ Select lijst. Sjoerd Sybesma, hotelmanager Hilton The Hague, zegt hierover: “We zijn erg trots dat we verkozen zijn als meest favoriete accommodatie door de reizigers van Expedia.nl in Nederland. Met ons team werken we hard om dit voor elkaar te krijgen. Deze waardering is dan ook een kroon op ons werk. Een groot compliment naar het gehele team!”

Hilton The Hague
Hilton The Hague ligt middenin het stadscentrum, dichtbij het Centraal Station van Den Haag, waardoor er een snelle verbinding is met Rotterdam-The Hague Airport, Amsterdam Airport Schiphol en het centrum van Amsterdam en Rotterdam. De 195 gastenkamers van dit hotel behoren tot de ruimste van de stad. Hilton The Hague beschikt over diverse vergader- en evenementenfaciliteiten: vier boardrooms, drie vergaderzalen en de grote ‘Mesdag Balzaal’. Ook beschikt het hotel over Restaurant Pearl en cocktailbar SPARK.

Insiders’ Select 2015
De Insiders’ Select "lijst":http://www.expedia.com/g/u/insidersselect is een wereldwijde ranking van hotels over de hele wereld die verschillende accommodaties aanbiedt en varieert in aantal sterren voor de classificatie. In de lijst van dit jaar zijn maar liefst 650 hotels opgenomen die gevestigd zijn in meer dan 450 steden verdeeld over 70 landen.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Overheid schept duidelijkheid over regels horeca per 1 juni

Hugo de Jonge heeft namens het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een brief verzonden naar de voorzitters van de verschillende veiligheidsregio's. In de brief worden aanwijzingen voor de coronamaatregelen gegeven. Ook voor de horeca. Hieruit blijkt bijvoorbeeld ook dat de exploitan...

Toerisme Coronacrisis
Boekingen in Nederland overtreffen het wereldgemiddelde

Nu overheden over de hele wereld hun beperkingen verder versoepelen, blijkt uit gegevens van SiteMinder, een platform voor het verwerven van gasten in de wereldwijde hotelindustrie, dat hoteliers niet langer hoeven te voorspellen hoe snel consumenten zullen handelen om te reizen na de COVID-19-pande...

Personeel Coronacrisis
5.000 horecamedewerkers roepen hulp FNV Horeca in sinds sluiting horeca

Sinds de lockdown van de horeca van 16 maart jl. hebben 5.000 horecamedewerkers zich bij FNV Horeca gemeld met vragen en verzoeken om hulp. De meeste vragen gingen over welke rechten en plichten zij hebben sinds hun werklocatie gesloten is. Daarnaast ziet de vakbond een stijgende vraag naar informat...

Branded Content
Vind de route naar jouw gasten

Eindelijk, de restaurants gaan binnenkort weer open. Dat geldt ook voor veel hotels. Langzaam komt de Nederlandse gastvrijheidsindustrie weer tot leven. Wij zien ook weer een stijgende lijn in reserveringen, met name voor hotels buiten de grote steden. Voor alle hotels geldt dat slimme marketing een...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: