Hotel Casa 400 tekent bedrijfscode

7 januari 2014 |
Hotel Casa 400 tekent bedrijfscode<

Het Amsterdamse Hotel Casa 400 heeft de Code Verantwoordelijk Marktgedrag ondertekend. Het hotel erkent en onderschrijft de doelen en inhoud van de code en ziet deze als
een goede bijdrage aan duurzame marktcondities en goede arbeidsverhoudingen.

Betrokkenheid
“De uitgangspunten van de code sluiten perfect aan bij onze kernwaarde betrokkenheid en onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid”, aldus Bernadine Egbring, Rooms Division Manager van het hotel. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag is in 2011 in het leven geroepen en geeft aan hoe alle betrokken marktpartijen kunnen bijdragen aan de verantwoorde inkoop en uitvoering van schoonmaak.

Voorwaarde
CSU Albatros onderschrijft de doelen en inhoud van de code en motiveert zijn opdrachtgevers dit ook te doen. Volgens Max Snoeren, directeur CSU Albatros is dit een belangrijke voorwaarde voor het leveren van optimale kwaliteit en gasttevredenheid; “Ze bevestigen hiermee het belang van respect voor onze housekeeping medewerkers en hun vak. Een voorwaarde voor onze visie ’Excellence in Hospitality’.

Op de foto (vlnr): Bernadine Egbring (Rooms Division Manager Hotel Casa 400), Ward Kolman (Businessunit Directeur CSU), Hans Vugts (Directeur Hotel Casa 400), en Max Snoeren (Directeur CSU Albatros).

Door Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanwege he...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: