Hotel Casa 400 tekent bedrijfscode

7 januari 2014 |
Hotel Casa 400 tekent bedrijfscode<

Het Amsterdamse Hotel Casa 400 heeft de Code Verantwoordelijk Marktgedrag ondertekend. Het hotel erkent en onderschrijft de doelen en inhoud van de code en ziet deze als
een goede bijdrage aan duurzame marktcondities en goede arbeidsverhoudingen.

Betrokkenheid
“De uitgangspunten van de code sluiten perfect aan bij onze kernwaarde betrokkenheid en onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid”, aldus Bernadine Egbring, Rooms Division Manager van het hotel. De Code Verantwoordelijk Marktgedrag is in 2011 in het leven geroepen en geeft aan hoe alle betrokken marktpartijen kunnen bijdragen aan de verantwoorde inkoop en uitvoering van schoonmaak.

Voorwaarde
CSU Albatros onderschrijft de doelen en inhoud van de code en motiveert zijn opdrachtgevers dit ook te doen. Volgens Max Snoeren, directeur CSU Albatros is dit een belangrijke voorwaarde voor het leveren van optimale kwaliteit en gasttevredenheid; “Ze bevestigen hiermee het belang van respect voor onze housekeeping medewerkers en hun vak. Een voorwaarde voor onze visie ’Excellence in Hospitality’.

Op de foto (vlnr): Bernadine Egbring (Rooms Division Manager Hotel Casa 400), Ward Kolman (Businessunit Directeur CSU), Hans Vugts (Directeur Hotel Casa 400), en Max Snoeren (Directeur CSU Albatros).

Door Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Achtergronden
Viervoeters welkom bij deze Eden Hotels

In Nederland worden ruim 1,5 miljoen honden als huisdier gehouden. En hoe gezellig is het om er samen met je trouwe viervoeter even tussenuit te gaan. Daarom bieden deze zomer het City Hotel Hengelo, Designhotel Maastricht, The ED Amsterdam, Oranje Hotel Leeuwarden en The Lancaster Hotel Amsterdam s...

Toerisme
Vakantie blijft belangrijk voor Nederlanders 

Ondanks de coronacrisis blijft vakantie nog altijd belangrijk voor Nederlanders. Een meerderheid wil daarom de komende jaren gewoon op vakantie blijven gaan. Zekerheid en flexibiliteit zijn daarbij belangrijke keuzecriteria. Dit blijkt uit consumentenonderzoek dat Trends & Tourism half juni - na...

Personalia Hotelketens Internationaal
Marcel van Aelst benoemd tot chairman van Okura

Dat de eeuwenoude handelsrelatie die in Deshima ontstond tussen Japan en Nederland onverminderd sterk is en doorsijpelt in hedendaagse betrekkingen, blijkt uit veranderingen binnen de top van de Japanse Okura-groep. Met de benoeming van Marcel van Aelst als Chairman van Okura Nikko Hotel Management ...

Fletcher Hotelketens
Fletcher Hotels krijgt kansen te groeien in de huidige coronacrisis

De grootste hotelketen van Nederland, Fletcher Hotels, krijgt vele kansen om door te groeien in de huidige coronacrisis; vooral door het overnemen van hotels die failliet zijn gegaan vanwege de coronacrisis. Het bekende Arc Hotel in Renesse heeft per 15 maart de deuren moeten sluiten in verband met ...

Accor Hotelketens
Accor tekent voor TRIBE hotel in Nederland en een nieuw Mercure hotel

Accor heeft samen met WIN Hotels een franchiseovereenkomst getekend voor de komst van het allereerste TRIBE hotel en een Mercure hotel in Amsterdam. De hotels zijn gevestigd in twee torens van het nieuw te ontwikkelen gebied ‘Gare du Nord’ in Amsterdam-Noord, naast metrostation Noord (No...

F&B
Dutch Cuisine: Juist nu is een kortere keten belangrijk

Dutch Cuisine zal steeds breder gekend en gewaardeerd worden, denken Monique Mulder en Marjan Pijnenburg, bestuursleden van de stichting die de Nederlandse eetcultuur weer op de kaart zet. “Zeker nu is het belangrijker dan ooit om gezonde gerechten met een bekende herkomst aan te bieden. Korte...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: