Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol wint Nationale Meeting Award 2018

15 maart 2018 | Thijs Jacobs

Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol heeft de Nationale Meeting Award in de categorie M gewonnen.Afgelopen maandag is tijdens een ceremonie in de Mariënhof in Amersfoort de prijsuitreiking geweest voor de beste meeting- en evenementlocatie van Nederland. De prijs werd in ontvangst genomen door Arjen Buijserd, Executive Assistant Manager.

Op 12 maart 2018 werden voor de derde keer de nationale meeting awards uitgereikt, de onafhankelijke award voor de beste meeting- en eventlocaties in Nederland. De award focust zich op meeting- en eventlocaties die uitblinken in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap. Park Inn by Radisson was samen met OpMaat Vergaderen en deVLOER genomineerd in de Categorie M (Medium) voor ruimtes met een capaciteit tot 100 personen. Na twee succesvolle voorrondes werd Park Inn by Radisson op 19 februari bezocht door de vakjury voor een laatste kritische beoordeling. Hierbij wist het hotel de jury te overtuigen van haar uitmuntende meetingfaciliteiten. 

Juryrapport

Uit het juryrapport: “Naast de faciliteiten die dik in orde zijn, maken zij enorm het verschil door hun concept ‘Adding Color to Life’. Dit thema geeft letterlijk en figuurlijk kleur aan de locatie en is tot op detail doorgevoerd. Kleurrijke moderne huiselijke inrichting, heel veel aandacht voor presentatie van food & beverage met leuke details en ruimte voor 'fun/lol' door de voetbaltafel maar ook de creatieve break-outsessies waarbij creativiteit wordt bevorderd door spel, gadgets en inspiratieborden.” 

Elke meeting is weer een nieuw verhaal en bij Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol komen die verhalen tot leven. Het hotelmerk creëerde het Smart Meetings & Events concept, ontwikkeld met de wensen en behoeften van vergadergasten in het achterhoofd. Het luchthavenhotel faciliteert alle soorten meetings en events, en streeft ernaar om haar gasten een verfrissende en stimulerende ervaring te bieden van begin tot het eind. Park Inn by Radisson levert hierbij een service die consistent en betrouwbaar is, zodat events vlekkeloos verlopen en cliënten er zeker van kunnen zijn dat zij hun verhaal op de juist manier kunnen vertellen.

Succes door team

Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol werd in april 2013 geopend. Het hotel beschikt over 150 kamers en 5 zeer flexibele vergaderruimtes. Mark Mosselman, General Manager Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol: “We zijn erg trots op deze overwinning. De award is een erkenning voor ons als meetinglocatie en als meeting professionals en een prachtige beloning voor het gehele team, dat hard gewerkt heeft om dit succes te behalen. We zijn ons ervan bewust hoe belangrijk het is om een prettige omgeving te creëren voor zakelijke evenementen. We zijn gepassioneerd in wat we doen en gaan ervoor om in 2019 dit resultaat te evenaren.” 

Over Park Inn by Radisson  

Park Inn by Radisson is een bovenklasse hotelmerk, dat stressvrije ervaringen levert, goed eten serveert en een opgewekte omgeving heeft. Bij Park Inn by Radisson wordt de stemming van de gasten positief gestimuleerd voor een gelukkig verblijf – met slim kleurgebruik, inspirerend, hedendaags design, en gepersonaliseerde service met verrassende, feel-good extraatjes. Park Inn by Radisson hotels bevinden zich in hoofdsteden, rond economische en logistieke knooppunten, en zijn gunstig gelegen nabij vliegvelden en treinstations. Gasten en zakenpartners kunnen hun ervaring verbeteren door deel te nemen aan Radisson Rewards, een wereldwijd loyaliteitsprogramma met uitzonderlijke voordelen en beloningen.

Park Inn by Radisson is onderdeel van de Radisson Hotel Group, waar ook Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Country Inn & Suites by Radisson en prizeotel bij horen. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Inschrijftermijn Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs 2020 verlengd

De inschrijftermijn voor de 19e editie van de Nationale Hennessy Gastvrijheidsprijs voor de beste jonge gastvrouw of gastheer van Nederland is verlengd als gevolg van de corona-crisis. Kandidaten tussen de 20 en 26 jaar kunnen nu nog tot en met 30 juni 2020 inschrijven. De uitreiking van de National...

Independent Hotel Show afgelast en verplaatst naar 2021

De Independent Hotel Show is vanwege de aanhoudende coronapandemie afgelast, zo laat de organisatie weten. Ruim drie weken geleden werd het hotelevent in de Amsterdamse RAI al verplaatst van halverwege maart naar eind juni. Nu heeft de organisatie ook besloten om de uitegestelde Independent Hotel Sh...

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: