Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol wint Nationale Meeting Award 2018

15 maart 2018 | Thijs Jacobs

Hotel Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol heeft de Nationale Meeting Award in de categorie M gewonnen.Afgelopen maandag is tijdens een ceremonie in de Mariënhof in Amersfoort de prijsuitreiking geweest voor de beste meeting- en evenementlocatie van Nederland. De prijs werd in ontvangst genomen door Arjen Buijserd, Executive Assistant Manager.

Op 12 maart 2018 werden voor de derde keer de nationale meeting awards uitgereikt, de onafhankelijke award voor de beste meeting- en eventlocaties in Nederland. De award focust zich op meeting- en eventlocaties die uitblinken in kwaliteit, gastervaring en ondernemerschap. Park Inn by Radisson was samen met OpMaat Vergaderen en deVLOER genomineerd in de Categorie M (Medium) voor ruimtes met een capaciteit tot 100 personen. Na twee succesvolle voorrondes werd Park Inn by Radisson op 19 februari bezocht door de vakjury voor een laatste kritische beoordeling. Hierbij wist het hotel de jury te overtuigen van haar uitmuntende meetingfaciliteiten. 

Juryrapport

Uit het juryrapport: “Naast de faciliteiten die dik in orde zijn, maken zij enorm het verschil door hun concept ‘Adding Color to Life’. Dit thema geeft letterlijk en figuurlijk kleur aan de locatie en is tot op detail doorgevoerd. Kleurrijke moderne huiselijke inrichting, heel veel aandacht voor presentatie van food & beverage met leuke details en ruimte voor 'fun/lol' door de voetbaltafel maar ook de creatieve break-outsessies waarbij creativiteit wordt bevorderd door spel, gadgets en inspiratieborden.” 

Elke meeting is weer een nieuw verhaal en bij Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol komen die verhalen tot leven. Het hotelmerk creëerde het Smart Meetings & Events concept, ontwikkeld met de wensen en behoeften van vergadergasten in het achterhoofd. Het luchthavenhotel faciliteert alle soorten meetings en events, en streeft ernaar om haar gasten een verfrissende en stimulerende ervaring te bieden van begin tot het eind. Park Inn by Radisson levert hierbij een service die consistent en betrouwbaar is, zodat events vlekkeloos verlopen en cliënten er zeker van kunnen zijn dat zij hun verhaal op de juist manier kunnen vertellen.

Succes door team

Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol werd in april 2013 geopend. Het hotel beschikt over 150 kamers en 5 zeer flexibele vergaderruimtes. Mark Mosselman, General Manager Park Inn by Radisson Amsterdam Airport Schiphol: “We zijn erg trots op deze overwinning. De award is een erkenning voor ons als meetinglocatie en als meeting professionals en een prachtige beloning voor het gehele team, dat hard gewerkt heeft om dit succes te behalen. We zijn ons ervan bewust hoe belangrijk het is om een prettige omgeving te creëren voor zakelijke evenementen. We zijn gepassioneerd in wat we doen en gaan ervoor om in 2019 dit resultaat te evenaren.” 

Over Park Inn by Radisson  

Park Inn by Radisson is een bovenklasse hotelmerk, dat stressvrije ervaringen levert, goed eten serveert en een opgewekte omgeving heeft. Bij Park Inn by Radisson wordt de stemming van de gasten positief gestimuleerd voor een gelukkig verblijf – met slim kleurgebruik, inspirerend, hedendaags design, en gepersonaliseerde service met verrassende, feel-good extraatjes. Park Inn by Radisson hotels bevinden zich in hoofdsteden, rond economische en logistieke knooppunten, en zijn gunstig gelegen nabij vliegvelden en treinstations. Gasten en zakenpartners kunnen hun ervaring verbeteren door deel te nemen aan Radisson Rewards, een wereldwijd loyaliteitsprogramma met uitzonderlijke voordelen en beloningen.

Park Inn by Radisson is onderdeel van de Radisson Hotel Group, waar ook Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Park Plaza, Country Inn & Suites by Radisson en prizeotel bij horen. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: