HotelSummit 2023. Wegens succes geprolongeerd: de Private Summit met…

Auteur: Redactie
HotelSummit 20 oktober 2023
HotelSummit 2023. Wegens succes geprolongeerd: de Private Summit met… V.l.n.r: Githa van Vilsteren, Lucas Petit, Vanessa Lamsvelt, Léon Dijkstra, Inge van de Ven en Tim Vissers

Maandag 30 oktober vindt Hotelsummit 2023 plaats in het Postillion Hotel Utrecht Bunnik. HotelSummit is hét jaarcongres voor hotelondernemers en hotelmanagement met een sterk inhoudelijk, informatief en inspirerend programma.

Allemaal hotelondernemers

Private Summits zijn sessies met maximaal acht deelnemers en een voorzitter. De voorzitters zijn hoteliers. Met uw mede-hoteliers kunt van gedachten wisselen over een specifiek onderwerp met als doel nieuwe inzichten opdoen en van elkaar te leren. Er zijn vijf Private Summits.

Klik hier voor uw ticket

Hoe blijft u toekomstbestendig?

Githa van Vilsteren exploiteert Landgoed De Wilmersberg. Waar gaat de hotellerie naartoe? Welke stappen moet je als hotelier zetten om ook in 2030 relevant te zijn? Benieuwd hoe collega hoteliers hiermee omgaan en wat ze doen?

Wat is de ideale marketingmix?

Inge van de Ven is eigenaar van Hotel Flora Batava. Wat is voor uw hotel de ideale marketingmix? Heeft u inzicht in de verhouding tussen de omzet en kosten van elk medium? Welke OTA’s sluit u aan? Wat moet je wel/niet doen? Of toch een influencer?

PMS? Waar moet ik in investeren?

Lucas Petit is eigenaar van Hoscom. Het PMS is het kloppend hart van de hotellerie. Gaat u over naar een nieuw systeem en welke koppelingen zijn relevant? Moet ik wel overstappen? Stelt u zichzelf deze vragen?

Emoties bij bedrijfsoverdracht binnen familiebedrijven

Leon Dijksta is ervaringsdeskundige en zit deze Private Summit voor met Vanessa Lamsvelt, psycholoog en relatietherapeut. Overleg met broers, zussen én ouders is noodzakelijk. Wat doet dat met de familieverhoudingen?

Weg met emoties. Leve de ratio.

Tim Vissers is managing director bij Hospecs. Wilt u controle over de processen? Dan is de onderbuik een slechte raadgever. Het draait in de hotellerie om ratio’s; welke gebruikt u en waarom? Kortom: welke ratio’s leveren het meest op?

Klik hier voor uw ticket

Overig nieuws