Htel introduceert Health&Beauty Center voor gasten

28 oktober 2009 |
Htel introduceert Health&Beauty Center voor gasten<

Htel Serviced Apartments in Amstelveen en Amsterdam introduceert in haar appartementen-gebouw in Amstelveen een volledig geoutilleerd Health & Beauty Center: BE at Htel. Huurders die voor korte of langere tijd gebruik maken van één van de 315 appartementen in Amstelveen en Amsterdam kunnen gebruik maken van het op gezondheid en ‘welbevinden’ gerichte centrum. Daarnaast is het mogelijk om de massage service in het eigen appartement te laten plaatsvinden.

Ingmar Sloothaak, Director of Sales & Marketing bij Htel Serviced Apartments over de introductie van uitbater ‘Martial Motions’: “Wij willen een totale service aanbieden aan onze gasten. Zij moeten zich bij ons helemaal thuis voelen. Dat gebeurt al door de verhuur van onze zeer comfortabele appartementen en door onze verschillende services zoals sauna, fitness en nu ook door de introductie van het Health & Beauty Center. Ik verwacht dat veel van onze gasten hier gebruik van gaan maken.”

Bij BE at Htel worden stress, vermoeidheid en pijn op deskundige wijze behandeld door middel van verschillende massagetechnieken, zoals sportmassage, ontspanningsmassage, Four Hands massage, Urut – Urut (Oost-Maleisische massage) en hotstone massage.

Hospitality Management, Frank Lindner

:mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/htel-introduceert-healthbeauty-center-voor-gasten/

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
Welke beoordelingen ontvangen hotels en hoe uiten zij zich op social media?

Nog snel een vakantie boeken of dit najaar een weekendje weg in eigen land? Online ondernemersplatform Places.nl zocht voor u uit hoe hotels beoordeeld worden door klanten. En dat niet alleen: hoe presteren deze hotels eigenlijk op social media? Want wat is nou leuker dan foto’s bekijken om al...

Wet- en regelgeving
Alle rookruimtes gesloten in 2022

Het is de bedoeling dat de laatste rookruimtes in Nederland in 2022 sluiten. In (semi)overheids- en openbare gebouwen sluiten de rookruimtes al in 2021. Dat betekent dat er dan geen rookruimtes meer te vinden zijn in de zorg, het onderwijs, bij overheidsgebouwen en in de cultuur- en sportsector. In ...

Economie
FNV Horeca bereikt cao-akkoord horeca met 3% loonsverhoging

FNV Horeca en CNV Vakmensen hebben met werkgeversorganisatie Koninklijke Horeca Nederland een onderhandelingsakkoord bereikt voor een nieuwe cao horeca. Het belangrijkste resultaat is een loonsverhoging van in totaal 3%. Edwin Vlek, bestuurder FNV Horeca, over het behaalde onderhandelingsakkoord:...

Interview Longread
Michael Struck, Ruby Hotels: "Rotterdam staat op ons lijstje"

Ruby Hotels fonkelt aan het firmament van het Duitse hotellandschap en zal binnen niet al te lange tijd wereldwijd bekend zijn. Als we de drukke openingsagenda bekijken, zien we openingen in Londen, Frankfurt, Düsseldorf, Keulen, Helsinki, Zürich en enkele locaties in China op de planning....

Achtergronden Tech
Overname Winner Hotel Software door Mews

Mews, het snelst groeiende SaaS Property Management Systeem (PMS) voor hotels en hostels, heeft de grootste Belgische software-leverancier, Winner Hotel Software, overgenomen. De strategische samenwerking tussen de twee toonaangevende Property Management Systems draagt bij aan de uitbreiding van ...

Achtergronden Internationaal
Deze items worden door hotelgasten het vaakst gestolen uit het hotel

Het stelen van zeep of pennen lijkt voor veel hotelgasten onschuldig, maar sommige zijn zo brutaal dat ze tv's, piano's, matrassen of zelfs opgezette dieren uit het hotel dragen. Wellness Heaven heeft 1.157 hoteliers gevraagd welke items het meest worden gestolen. In het bijzonder zien we ee...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: