Jaarlijks Best Western hoteliers event in Arnhem

28 maart 2019 | Yonne van Geene

Ieder jaar organiseert Best Western Hotels & Resorts voor haar hotels in Nederland en België een Hoteliers Event. Tijdens dit event komen de hoteliers samen om ervaringen uit te wisselen, op de hoogte te blijven van trends en ontwikkelingen en om de plannen van Best Western op het gebied van onder andere sales, marketing, kwaliteit en development te horen. Dit jaar werd het event gehouden in het viersterren Best Western Plus Hotel Haarhuis in het centrum van Arnhem. Ruim 50 hoteliers en managers van de 50 Best Western hotels in Nederland en België kwamen samen.

Suzi Yoder, Vice President International Operations, gaf de aanwezigen een update over de overname van WorldHotels. De overname zal de imago- en merkpositie van Best Western verder verbeteren, de schaal vergroten, het wereldwijde portfolio van het merk versterken en Best Western in staat stellen marktaandeel te beschermen en te vergroten. Wytze van den Berg, Managing Director Belgium & The Netherlands, sprak over de uitbreiding van Best Western Hotels & Resorts naar inmiddels 13 verschillende merken en gaf een update over de financiële resultaten voor de Belgische en Nederlandse hotels. Aansluitend waren er updates over Best Western Rewards - het prijswinnende loyaliteitsprogramma van Best Western met ruim 37 miljoen leden -, de partnerships met OTA’s en Travel Management Companies (TMC’s), e-commerce en het guest experience management platform Medallia.

Gedurende de dag werd er uitgebreid genetwerkt en werden ervaringen uitgewisseld. Het event werd afgesloten met een diner in het restaurant Perron 5 van Best Western Plus Hotel Haarhuis en een gezellige avond in de bar.

Over Best Western Hotels & Resorts

Best Western Hotels & Resorts met hoofdkantoor in Phoenix, Arizona, is een zelfstandig hotelmerk met een wereldwijd netwerk van 4.200 hotels in meer dan 100 landen en gebieden. Best Western is al meer dan 70 jaar een begrip in de hospitalitybranche en biedt zijn hoteliers wereldwijde operationele, verkoop- en marketingondersteuning en bekroonde online en mobiele boekingsmogelijkheden. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden Coronacrisis
Leegstaande hotelkamers worden verhuurd aan thuiswerkers

Door de coronacrisis werken veel Nederlanders vanuit huis. Met spelende kinderen, huilende baby's en bellende partners is dat een soms een flinke uitdaging. Tegelijkertijd staan er veel hotelkamers leeg door het het wegvallen van toerisme. Olivier Kruger en Seffie Treistman willen beide probleme...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Een faillissement kan worden voorkomen

In 2019 brak de Nederlandse hotelmarkt nog alle records. Nu hebben hotels massaal de deuren gesloten vanwege het coronavirus. Als dit maanden gaat duren, komen hotels onverminderd in zwaar weer. De NOW-regeling is slechts een tijdelijke en beperkte oplossing. De Wet homologatie onderhands akkoord (W...

Coronacrisis
Koningin Máxima steekt horeca een hart onder de riem

Hare Majesteit Koningin Máxima heeft woensdagochtend een werkbezoek gebracht aan twee horecagelegenheden in Amsterdam. Het bezoek vond plaats in het kader van de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). De uitbraak van het coronavirus heeft voor de horecabranche geresulteerd ...

Economie Coronacrisis
Rabobank: Nederlandse economie krimpt dit jaar harder dan in 2009 

Aangenomen dat de coronabeperkende maatregelen pas vanaf 1 juni worden versoepeld, krimpt de Nederlandse economie dit jaar naar verwachting met 5 procent. Daarbij raakt de coronacrisis veel sectoren bijzonder hard, zoals de horeca, de landbouw, de industrie en delen van de zakelijke dienstverlening....

Toerisme Coronacrisis
NBTC: Boek- en zoekgedrag met 85 procent gedaald

NBTC, het marketingplatform voor toerisme in en naar Nederland, monitort de komende tijd relevante indicatoren die inzicht kunnen geven in het effect van de coronacrisis op het gedrag van bezoekers. Denk daarbij aan het zoek- en boekgedrag, maar ook het sentiment onder potentiële reizigers. ...

KHN Coronacrisis
KHN: reparatie NOW en demping Wab-effecten dringend noodzakelijk

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) signaleert dat de NOW-regeling op belangrijke onderdelen tekortschiet. Afgelopen maandag opende het UVW het NOW-loket. Door de afbakening van het omzetverlies en de fixatie van de vergoeding loonsom sv op uitsluitend januari 2020, worden schrijnende effecten zichtb...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: