Louvre Hotels Group lanceert 'Young Core' committee

29 november 2019 | Redactie
Louvre Hotels Group lanceert 'Young Core' committee<

Louvre Hotels Group zet een gewaagde stap door een “Young Core” committee te lanceren die ze mee laat lopen met het directiecommittee. Voor jonge afgestudeerden is lid zijn van dit unieke comittee een gouden kans om hun carrière te beginnen op het hoogste niveau in de hiërarchie van een internationale hotelgroep. Ook doen ze ervaring op in het veld en in de dagelijkse activiteiten van een hotelnetwerk. 


De "Young Core" -ervaring vormt een echte springplank voor hooggeschoolden met een passie voor gastvrijheid. Het programma duurt tussen de 12 en 18 maanden met een eenvoudig idee: jongeren rechtstreeks laten werken met leden van het Directiecommittee en het Management Team en aan missies van verschillende afdelingen, variërend van strategie tot operatie en human resources. Het doel is om de vaste manier van communiceren te doorbreken en een drijvende kracht voor het topmanagement te bieden. In de tussentijd groeien de leden van het “Young Core” committee in hun vaardigheden, krijgen een 360 ° -visie op het bedrijf, diepgaande kennis van ondersteunende functies zoals Financiën, Marketing, E-commerce en Distributie en praktische ervaring in de realiteit van het veld en de dagelijkse activiteiten in de hotels van de groep.

Succesvolle rekruten  

                 
Na bijna een jaar in de "Young Core" naderen Charles Dujoncquoy en Walter Bouteaudou beide het einde van hun missie. Voor de een uitte dit programma zich in een kans om met een CEO als stafchef te werken. Voor het andere "Young Core"-lid diende de ervaring als opstap naar een baan als marketing strateeg bij Jin Jiang International in China.

Lorraine Duval, verantwoordelijk voor de commissie, is volledig tevreden: "Deze eerste twee rekruten zijn echte succesverhalen. Voor Louvre Hotels Group is het Young Core committee een manier om nieuw inzicht te krijgen in zakelijke kwesties en voortdurend in contact te staan met onze hotels. Daarnaast profiteren de "Young Core" leden van directe vooruitgang, zowel op het vlak van expertise als carrière.”

Om de "Young Core"-energie sterk te houden, heeft het comnittee twee nieuwe internationale leden aangeworven, Paulina Amuchastegui en GuanGuan Hu, beiden afgestudeerd aan prestigieuze scholen.

Over Louvre Hotels Group 
Met meer dan 1.400 hotels in 54 landen is Louvre Hotels Group  één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een aantal jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip  is  een  onderdeel  van  Louvre  Hotels  Group,  heeft  meer  dan  50  jaar ervaring  in  de hospitality industrie en heeft circa 190 hotels in 44 landen. Louvre  Hotels  Group  voert  naast  Golden  Tulip  de  merken  Tulip Inn, Royal Tulip, Première  Classe,  Campanile,  Kyriad, Kyriad Prestige, de 5 merken van het Sarovar-netwerk in Indië,  de Hôtels & Préférence Groupe en het Chinese merk Metropolo. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en  Tulip  Inn  (18 hotels),  Campanile  (20  hotels)  en  Première  Classe  (2  hotels).

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Food Advertorial
Food Waste Challenge: Best Practice

Nederlandse restaurants en hotels kunnen gezamenlijk jaarlijks 61 miljoen kilo voedselverspilling vermijden en daarmee 582 miljoen euro besparen. Dit is maandag 13 januari bekend gemaakt tijdens de slotdag van de Food Waste Challenge op de Horecava. De Food Waste Challenge is een door Rabobank georg...

Hilton Hotelketens
Hilton lanceert nieuw merk: Tempo

Hilton heeft met Tempo een nieuw merk in de markt gezet. De Amerikaanse keten meldt echter nog niet wanneer het eerste Tempo-hotel zal openen. Inmiddels telt Hilton achttien merken, waaronder DoubleTree en Waldorf Astoria, zo lezen we op zakenreis.nl. Verenigde Staten Tempo richt zich op de jo...

Economie Achtergronden
Vitale ouderen en stijgende welvaart stuwen groei Leisure

De sector Leisure groeit in 2020 en 2021 gematigd met 2,5 procent, waarbij een sterke groei van bestedingen van ouderen in de toeristische sector wordt waargenomen. Het aantal hotelovernachtingen van binnen- en buitenlandse toeristen groeit met 6 procent. Dit zijn de kernpunten van de sectorprognose...

Accor Internationaal
Accor doet plastic in de ban

Accor kondigt vandaag haar toezegging aan om als eerste hotelgroep ter wereld toe te treden tot de UN Global Tourism Plastics Initiative. Hiermee tekent de hotelgroep voor het verwijderen van alle plastic wegwerpartikelen voor gasten uit alle hotels voor het einde van 2022. Dit initiatief van Accor ...

Toerisme KHN
KHN wil toeristendrukte spreiden door het jaar, maar kan dat wel?

Het aantal toeristen in Nederland groeit de komende jaren van 42 miljoen in 2017, naar bijna 60 miljoen in 2030. Volgens Koninklijke Horeca Nederland (KHN) biedt deze groei gouden kansen voor de Nederlandse economie. KHN wil er dan ook voor zorgen dat deze groei positief uitpakt voor bedrijven, bew...

Interview Longread
Leo Hollman: ''Al die nieuwe hotelkamers zijn funest voor de bezettingsgraad''

Grand Hotel Karel V is het meest iconische hotel van Utrecht, alhoewel pas in 1992 werd begonnen aan de grondige renovatie van het Rijksmonument dat daarvoor nog een in verval geraakt - en gekraakt - complex was. Hoe anders is het nu: alle 121 kamers worden dadelijk grondig gerenoveerd en qua statuu...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: