Luxe resort krijgt voor het vijfde jaar op rij TripAdvisor’s Certificate of Excellence

25 juni 2019 | Yonne van Geene

Met verkoelende zwembaden, kletterende watervallen, wuivende palmen en een idyllisch privéstrand is Baoase hét high-end resort van de Caraïben. Het resort heeft in de afgelopen jaren vele fantastische reviews gekregen van gasten wereldwijd. Dit jaar kreeg Baoase Luxury Resort, voor het vijfde jaar op rij, een Tripadvisor Certificate of Excellence en is daarom opgenomen in de prestigieuze Hall of Fame.

“We wijden ons hele leven aan die ene onvergetelijke ervaring waar onze gasten alleen maar van durven dromen. Ons plekje in Tripadvisor’s Hall of Fame bewijst ons dat we erin slagen om elke gast een fantastisch verblijf geven.” – Oliver & Jesse Zahn – Van der Valk, General Management Baoase Luxury Resort.

TripAdvisor’s jaarlijkse prijzen zijn de enige in de industrie die gebaseerd zijn op de miljoenen reviews van reizigers wereldwijd. Deze reizigers zorgen ervoor dat Baoase haar vijfde Certificate of Excellence krijgt en daarmee opgenomen wordt in de prestigieuze Tripadvisor Hall of Fame. Het tropische resort behoort tot de beste 1 procent van hotels wereldwijd met de 22ste positie op de lijst van beste luxehotels van de Caraïben in 2019. 

Over Baoase

Baoase heeft 23 kamers, suites en villa’s in Balinese stijl die de privacy van een privéaccommodatie verenigen met de faciliteiten van een vijfsterrenresort. In het hart van het resort; Baoase Culinary Beach Restaurant. Executive chef René Klop nam zijn Franse technieken mee om hier Aziatische smaken en een vleugje tropische invloeden aan toe te voegen. Strandgerechten zijn onder zijn invloed anders. Verser. Verfijnder. Maar altijd met hun slippers-en-zonnejurkje-charme.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
“Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Opening Coronacrisis
Liveblog 2: Yessss! Wij gaan weer open!!

Niet alleen in Utrecht hoorde je een zucht van verlichting. Maar ook in en op andere plaatsen in Nederland slaakte de horeca een vreugdekreet(je). We mogen weer. We zijn er klaar voor en nu maar hopen dat de gasten komen. Want ook onder horecaondernemers is er de zorg of gasten niet eerst even de ka...

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: 1,5 meter-economie in de horeca

Maandag 1 juni, tweede pinksterdag 2020, stroomde de terassen in Nederland weer vol. Na een verplichte sluiting van tien weken, slaakte de horeca een zucht van verlichting. 'We mogen weer', was de tendens in een zonovergoten Nederland. Blij ondernemers verwelkomden hun gasten met een bre...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: