Luxe resort krijgt voor het vijfde jaar op rij TripAdvisor’s Certificate of Excellence

25 juni 2019 | Yonne van Geene

Met verkoelende zwembaden, kletterende watervallen, wuivende palmen en een idyllisch privéstrand is Baoase hét high-end resort van de Caraïben. Het resort heeft in de afgelopen jaren vele fantastische reviews gekregen van gasten wereldwijd. Dit jaar kreeg Baoase Luxury Resort, voor het vijfde jaar op rij, een Tripadvisor Certificate of Excellence en is daarom opgenomen in de prestigieuze Hall of Fame.

“We wijden ons hele leven aan die ene onvergetelijke ervaring waar onze gasten alleen maar van durven dromen. Ons plekje in Tripadvisor’s Hall of Fame bewijst ons dat we erin slagen om elke gast een fantastisch verblijf geven.” – Oliver & Jesse Zahn – Van der Valk, General Management Baoase Luxury Resort.

TripAdvisor’s jaarlijkse prijzen zijn de enige in de industrie die gebaseerd zijn op de miljoenen reviews van reizigers wereldwijd. Deze reizigers zorgen ervoor dat Baoase haar vijfde Certificate of Excellence krijgt en daarmee opgenomen wordt in de prestigieuze Tripadvisor Hall of Fame. Het tropische resort behoort tot de beste 1 procent van hotels wereldwijd met de 22ste positie op de lijst van beste luxehotels van de Caraïben in 2019. 

Over Baoase

Baoase heeft 23 kamers, suites en villa’s in Balinese stijl die de privacy van een privéaccommodatie verenigen met de faciliteiten van een vijfsterrenresort. In het hart van het resort; Baoase Culinary Beach Restaurant. Executive chef René Klop nam zijn Franse technieken mee om hier Aziatische smaken en een vleugje tropische invloeden aan toe te voegen. Strandgerechten zijn onder zijn invloed anders. Verser. Verfijnder. Maar altijd met hun slippers-en-zonnejurkje-charme.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Wet- en regelgeving Financieel Ondernemen
Checklist naheffingsaanslag btw helpt ondernemers na gemiste btw-deadline

Het afgelopen kwartaal misten ca. 64.000 ondernemers de deadline om hun btw-aangifte en bijbehorende betaling te doen. Dit is zonde, want wie de deadline heeft gemist, ontvangt een dezer dagen een naheffingsaanslag, veelal met boete. Vooral startende ondernemers zijn nog niet gewend aan de terugk...

Duurzaamheid
a&o Hostels biedt gasten gratis drankje aan in plaats van kamerschoonmaak

Hostelgasten kunnen vanaf nu bij alle a&o Hostels vrijwillig afzien van een dagelijkse schoonmaak van hun kamer. In ruil hiervoor krijgen zij een gratis drankje in de bar aangeboden. De hostelketen, met 39 vestigingen in 23 Europese steden, is tot deze beslissing gekomen na een uitgebreide proef...

Economie
Dit zijn de hotelvastgoed transacties van 2018

In 2018 is in Nederland voor ruim € 910 miljoen aan hotelvastgoed verkocht. Dit is een verwachte daling ten opzichte van het recordjaar van 2017, toen ruim € 1,7 miljard aan hotelvastgoed werd verkocht. Gezien het grote aantal unieke transacties in 2017 kon niet worden verwacht dat 2018 di...

Interview Longread
Outsourcing (deel 1): Volledig ontzorgen door outsourcing is een illusie

Hotels kunnen niet zonder outsourcing. Maar waar de één zonder blikken of blozen een externe partij inhuurt voor de F&B, doet de ander uit volle overtuiging zelf de schoonmaak. Of je nu in- of uitbesteedt, in beide gevallen blijft er voor de opdrachtgever een belangrijke rol weggel...

Columns Ewout Hoogendoorn
Go, Dutch Hotel Cities!

De Dutch Hotel City Index heeft dit jaar weer Amsterdam als de verrassende nummer één. Niet spannend? Nee, nu nog niet. Maar voor hoe lang nog? Amsterdam doet z’n stinkende best om van die pole position af te komen. Geen ‘I Amsterdam’, wordt het ‘Hi Lemmermeer&r...

Tech Advertorial
Meer tijd voor gasten met minder leveranciers

Met nieuwe technologie en smart data kun je rechtstreeks boeken bevorderen, doeltreffend upsellen en service op maat bieden. Maar als je al die mogelijkheden wilt benutten, heb je vaak met veel verschillende leveranciers te maken. PMS-aanbieder Guestline breidt het bestaande platform uit met de nieu...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: