Marketing webinar van Monique van Gevelt

Auteur: David Bakker
2 februari 2018
Marketing webinar van Monique van Gevelt

Monique van Gevelt organiseert marketing webinar voor hoteliers

 

"Ik kom jaarlijks bij veel hotels en horecabedrijven over de vloer en ze hebben bijna allemaal hetzelfde gemeen. Hun marketing is zwaar onder de maat. En dat terwijl velen zich afvragen hoe ze hun omzet moeten verhogen", zegt Monique van Gevelt.

Communiceren 

Voor een deel is het begrijpelijk. Marketing is net als revenue management een vrij technisch en analytisch vakgebied. En dat lijkt ver van de Hospitality af te staan. Maar toch zit er een menselijke kant aan. Het gaat uiteindelijk allemaal om communiceren met je gasten. Of dat nu ‘in house’ is, of voor en na het verblijf.

Mogelijkheden 

Het is niet zelden dat horecaondernemers en hoteliers zich achter de oren krabben als ze de mogelijkheden van goede marketing ontdekken. "Ik heb nooit geweten wat de mogelijkheden zijn, en mij niet gerealiseerd wat ik hier laat liggen", zei een General Manager laatst, die al meer dan 30 jaar in het vak zit.

Marketing

Helaas is marketing niet iets wat je er zomaar bij doet. Daarom laten veel hotels hun marketing aan een professionele partij over. En dat kan een hele goede optie zijn. Mits je weet waar je die partij op moet aansturen en controleren. Dus helemaal geen kennis van zaken op marketinggebied is een ‘no go’. Want verkeerd ingezette marketing is funest en kost je omzet, klandizie en aanzien. En niemand kent de ‘tone of voice’ van je bedrijf zo goed als jij en je team.

Zonde

Het is zo zonde dat hoteliers en horecaondernemers telkens weer achter het net vissen met gemiddelde marketing. Daarom is het de hoogste tijd om marketing spierballen te kweken, vindt Monique van Gevelt van Strategisch Horeca Advies.

Webinar

Daarom organiseert ze een gratis online webinar op maandag 5 februari van 10-11 uur. Gewoon te volgen vanuit de eigen stoel. Monique vertelt over dé 5 meest rampzalige missers die je kunt maken in je online marketing, 3 technieken die werken en vooral sprekende voorbeelden van hoe het wel en niet moet. Schrijf je hier in

 

Wil jij ook marketing spierballen kweken? Zorg dan dat je erbij bent.

Overig nieuws