MARRIOTT VOLGT GASTEN MOBIEL

16 juli 2014 |
MARRIOTT VOLGT GASTEN MOBIEL<

Marriott biedt nu geo-gerichte mobiele aanbiedingen voor de gasten tijdens hun bezoek aan een bepaald hotel. De nieuwe LocalPerks diensten worden aangeboden aan
Marriott Rewards leden. De deelnemende hotels van Marriott gebruiken iBeacon technologie om te communiceren met mobiele apparaten van hun gasten om erachter te komen waar ze zijn. Ze kunnen dan push-notificaties sturen over inschrijvingen naar het mobiele apparaat op basis van de precieze locatie van een gast binnen het pand.

Puntensysteem
Door FlashPerks kunnen Rewards leden punten inwisselen of als geld gebruiken voor een bepaalde tijd. Door de opkomst van sociale media en de vraag naar onmiddellijke antwoorden op problemen of vragen van gasten is dit een goede keuze.

MEER WETEN OVER MARRIOTT? KLIK HIER!
App downloaden
Het San Diego Marriott Marquis and Marina zal op 24 juli live gaan. Gasten moeten de Marriott Mobile Guest Services app downloaden via iTunes. Het is compatibel met de iPhone, iPad of iPod Touch. Bluetooth Smart en Apple iBeacons zijn dan in staat om hun locatie te bepalen. Uiteindelijk zullen de gasten meldingen van aanbiedingen uit de buurt te krijgen; nu enkel nog van het hotel zelf. Wie de app niet downloadt, kan uiteraard niet gevolgd worden. Is dit de bonuskaart van de 21e eeuw?

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelier Gijs Hendrikx: ''Ik betaal huur op basis van bezetting. Dat heeft me gered!''

“Hee, met Gijs!” Ik moet even nadenken, maar dan valt het kwartje. Het is Gijs Hendrikx, de veelbelovende en succesvolle hotelier uit Venlo die mij belt. “Ik bel je even om te vertellen hoe het hier in Venlo allemaal is gegaan tijdens de coronacrisis. Volgens mij mag ik mij in de h...

Interview
Ambities bij hotel blooming in Bergen ''Een Bib Gourmand zou geweldig zijn''

Dit interview is onderdeel van het drieluik ‘Hotellerie aan de Noordzeekust geportretteerd’. Twee weken geleden publiceerden we deel 1, het interview met Syrco Bakker, tweesterrenchef van Pure C, onderdeel van Strandhotel Candzand-Bad. Vorige week volgde deel 2: het interview met Mariann...

Onderwijs Ondernemen
Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met goed gevolg de Revenue Management training - aangeboden door HM Academy, met als trainer Stan Josephi - hebben afgerond. Kansen pakken Ondanks de rece...

Hotelbouwplannen Achtergronden
Hotel de Heerlickheijd van Ermelo heeft een compleet nieuwe fitness

Hotel de Heerlickheijd heeft geïnvesteerd in een compleet nieuwe fitness. Gasten van het hotel en inwoners van en rondom Ermelo kunnen aan de slag met de gloednieuwe apparatuur en gewichten om optimaal te werken aan hun conditie en gezondheid. De Wellness & Fitnessclub wordt aanstaande zate...

Toerisme Coronacrisis
Helft minder Nederlanders op vakantie in maart 2020

In maart 2020 gingen er 1,7 miljoen Nederlanders minder op vakantie dan in dezelfde maand van 2019. Dit is een daling van ruim 50 procent. Over het eerste kwartaal van 2020 is de daling 18 procent ten opzichte van het eerste kwartaal van 2019. De daling geldt voor zowel vakanties in het buitenland a...

Achtergronden Coronacrisis
Hoteliers.com organiseert eerste drive-in masterclass

Deze week organiseerde Hoteliers.com, leverancier van commissievrije boekingssoftware voor hotels, een uniek evenement voor haar klanten. Bij Hotel Ernst Sillem Hoeve in Den Dolder was een gedeelte van het parkeerterrein omgetoverd tot een drive-in bioscoop en op het scherm presenteerde Hoteliers.c...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: