MARRIOTT VOLGT GASTEN MOBIEL

16 juli 2014
MARRIOTT VOLGT GASTEN MOBIEL

Marriott biedt nu geo-gerichte mobiele aanbiedingen voor de gasten tijdens hun bezoek aan een bepaald hotel. De nieuwe LocalPerks diensten worden aangeboden aan
Marriott Rewards leden. De deelnemende hotels van Marriott gebruiken iBeacon technologie om te communiceren met mobiele apparaten van hun gasten om erachter te komen waar ze zijn. Ze kunnen dan push-notificaties sturen over inschrijvingen naar het mobiele apparaat op basis van de precieze locatie van een gast binnen het pand.

*Puntensysteem*
Door FlashPerks kunnen Rewards leden punten inwisselen of als geld gebruiken voor een bepaalde tijd. Door de opkomst van sociale media en de vraag naar onmiddellijke antwoorden op problemen of vragen van gasten is dit een goede keuze.

"*MEER WETEN OVER MARRIOTT? KLIK HIER!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=marriott&x=zoeken

*App downloaden*
Het San Diego Marriott Marquis and Marina zal op 24 juli live gaan. Gasten moeten de Marriott Mobile Guest Services app downloaden via iTunes. Het is compatibel met de iPhone, iPad of iPod Touch. Bluetooth Smart en Apple iBeacons zijn dan in staat om hun locatie te bepalen. Uiteindelijk zullen de gasten meldingen van aanbiedingen uit de buurt te krijgen; nu enkel nog van het hotel zelf. Wie de app niet downloadt, kan uiteraard niet gevolgd worden. Is dit de bonuskaart van de 21e eeuw?

~Thijs Jacobs~

Overig nieuws