NH betreedt Italiaanse markt

7 oktober 2004 |

NH Hoteles betreedt voor het eerst de Italiaanse markt met de opening van een hotel en congres centrum vlak bij Venetië. Het NH Laguna Palace, is gelegen in het Mestre-gebied, is al in gebruik en heeft 384 kamers, waarvan 21 suites en 29 appartementen. Het hotel is gevestigd in een modern gebouw waarin gebruik is gemaakt van ijzer, hout en glas. De hotelkamers bevinden zich in twee gebouwen, NH Laguna Palace en NH Laguna Suites. Een glazen dak verbindt de twee gebouwen, waartussen een kanaal ligt met een vierhonderd aanlegplaatsen tellende jachthaven. Het complex herbergt het NH Laguna Galery congres centrum, dat is uitgerust met de nieuwste technologie in beeld en geluid. Het feit dat het centrum van Venetië binnen enkele minuten bereikbaar is per auto, trein of boot is ongetwijfeld een van de grote pluspunten van NH Laguna Palace. Het hotel beschikt verder twee kwaliteitsrestaurants en zes vergaderkamers die plaats bieden aan 100 personen. De onderneming is opgezet op basis van een lange termijn leasecontract en er is een investering van 10,5 miljoen euro mee gemoeid. Het hotel is nog geen drie jaar geleden geopend en werd voorheen zelfstandig geleid.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: