Nieuwe Executive Chef voor Hilton Royal Parc Soestduinen

19 juli 2017 | Roy Spijker

Hilton Royal Parc Soestduinen verwelkomt Joey Schaap als de nieuwe Executive Chef in de keukenbrigade. Na zijn jarenlange ervaring als sous-chef in tal van verschillende keukens, keert hij na 3 jaar terug naar de vertrouwde keuken binnen het hotel waar hij zo’n 3 jaar werkzaam is geweest. In totaal heeft Joey Schaap meer dan 10 jaar ervaring.

Frederieke Boomsma, General Manager van Hilton Royal Parc Soestduinen zegt hierover: "We zijn verheugd om Joey weer te mogen verwelkomen in ons team. Hij brengt expertise, ervaring en verfrissende energie met zich mee. Onze vaste gasten zijn blij hem terug te zien en zelf kijken we er naar uit opnieuw met Joey samen te werken. Joey zijn pure kookstijl past perfect bij Restaurant Royal Parc."

Joey Schaap (1987) begint in 2003 zijn koksopleiding niveau 2 op de Rijn IJssel Vakschool te Wageningen. Tijdens zijn studie rondt hij verschillende stage periodes af in de omgeving Voorthuizen. Na de start van zijn opleiding tot zelfstandig werkend kok in 2005, start hij zijn loopbaan bij Grand Cafe de Bunckman in Voorthuizen. In 2006 maakt hij de overstap tot zelfstandig werkend kok bij Bilderberg Hotel ’t Speulderbos in Garderen en in 2011 verwelkomde Hilton Royal Parc Soestduinen Joey met zijn aanstelling tot Sous-Chef. In 2014 maakte Joey de stap naar Hotel Gasterij De Roode Schuur te Nijkerk waarna hij van 2016 tot op heden sous-chef is geweest bij Gastrobar Anton en Restaurant Mauve te Laren.

Ook Joey laat weten blij te zijn met zijn aanstelling: "Ik vind het ontzettend leuk om weer terug te zijn! Ik kijk er naar uit om samen met mijn keukenteam het restaurant verder op de kaart te zetten. Er zitten in deze omgeving ook zoveel bedrijven met prachtige regionale producten, ideaal voor heerlijke zomerse gerechten geserveerd op ons terras."

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: