Nieuwe Executive Chef voor Hilton Royal Parc Soestduinen

19 juli 2017 | Roy Spijker

Hilton Royal Parc Soestduinen verwelkomt Joey Schaap als de nieuwe Executive Chef in de keukenbrigade. Na zijn jarenlange ervaring als sous-chef in tal van verschillende keukens, keert hij na 3 jaar terug naar de vertrouwde keuken binnen het hotel waar hij zo’n 3 jaar werkzaam is geweest. In totaal heeft Joey Schaap meer dan 10 jaar ervaring.

Frederieke Boomsma, General Manager van Hilton Royal Parc Soestduinen zegt hierover: "We zijn verheugd om Joey weer te mogen verwelkomen in ons team. Hij brengt expertise, ervaring en verfrissende energie met zich mee. Onze vaste gasten zijn blij hem terug te zien en zelf kijken we er naar uit opnieuw met Joey samen te werken. Joey zijn pure kookstijl past perfect bij Restaurant Royal Parc."

Joey Schaap (1987) begint in 2003 zijn koksopleiding niveau 2 op de Rijn IJssel Vakschool te Wageningen. Tijdens zijn studie rondt hij verschillende stage periodes af in de omgeving Voorthuizen. Na de start van zijn opleiding tot zelfstandig werkend kok in 2005, start hij zijn loopbaan bij Grand Cafe de Bunckman in Voorthuizen. In 2006 maakt hij de overstap tot zelfstandig werkend kok bij Bilderberg Hotel ’t Speulderbos in Garderen en in 2011 verwelkomde Hilton Royal Parc Soestduinen Joey met zijn aanstelling tot Sous-Chef. In 2014 maakte Joey de stap naar Hotel Gasterij De Roode Schuur te Nijkerk waarna hij van 2016 tot op heden sous-chef is geweest bij Gastrobar Anton en Restaurant Mauve te Laren.

Ook Joey laat weten blij te zijn met zijn aanstelling: "Ik vind het ontzettend leuk om weer terug te zijn! Ik kijk er naar uit om samen met mijn keukenteam het restaurant verder op de kaart te zetten. Er zitten in deze omgeving ook zoveel bedrijven met prachtige regionale producten, ideaal voor heerlijke zomerse gerechten geserveerd op ons terras."

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Personeel houdt ondernemer uit zijn slaap

Ruim de helft (55%) van alle ondernemers uit het MKB ligt ’s nachts wel eens wakker van zorgen over de eigen onderneming. Met name het vinden en behouden van goed personeel zorgt voor slapeloze nachten. Daarnaast zijn niet betalende klanten en een verstoorde werk-privébalans veel voorko...

Opening
Charme Hotels breidt uit met Hotel Karsten in Norg

Grand Café Hotel Karsten in Norg ligt in de kop van Drenthe, te midden van prachtige fiets- en wandelroutes. Vanuit het hotel heeft u een prachtig uitzicht op de Kerkbrink en de 13e-eeuwse Romaanse kerk. In het hotel vindt u een ruime, gezellige lounge met een imposante openhaard en een sf...

Wet- en regelgeving Ondernemen
Nieuwe wetgeving voor franchise hotels en horeca op komst

De vele overnames en fusies in de hotelsector hebben de afgelopen jaren aangetoond dat het landschap binnen de hotelsector snel verandert. In Europa en Nederland worden franchiseformules in de hotelsector steeds populairder. Bekende hotelketens, zoals Holiday Inn, Best Western en Accor Hotels, hebbe...

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019 [gesloten]

16.00 Live-interview Rogier Braakman We zijn alweer bijna aan het einde gekomen van het sprekersprogramma. Op de agenda staat het live-interview met Rogier Braakman, de man die medeoprichter was van IHMG, maar uit zijn zetel werd geduwd door Alex Mulder van Amerborgh.  Op het hoogtepunt had I...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: