Nonius technologie voor uw gasten

1 november 2015 |
Nonius technologie voor uw gasten<

Nonius ontwikkelt technologie en digitale diensten zodat organisaties in de hospitality-industrie hun gasten een uitstekende ervaring kunnen
bieden. We bieden communicatie, infotainment, entertainment, multimediaoplossingen en diensten voor hotels, zorg, vakantieparken en scheepvaart. Het bedrijf is gespecialiseerd in internettoegang (HSIA), Wi-Fi, interactieve TV, IPTV-technologie, digital signage, IP-telefonie, content en de ontwikkeling van mobiele apps voor Android en iOS.

Nonius voorziet meer dan 110.000 kamers van technologie; in Europa, Amerika, Afrika en het Midden-Oosten, waaronder internationale ketens, zoals: Accor, Starwood, IHG, Marriott, Hilton, Corinthia, Meli√°, Wyndham, Uniworld, Viking Cruises, , Pestana, Tivoli, en Sana. Nonius is lid en partner van brancheorganisatie Hotel Technology Next Generation (HTNG) en is gecertificeerd volgens ISO 9001:2008.

NONIUS.HSIA internettoegang en Wi-Fi
Nonius' oplossing voor internettoegang zorgt voor een snelle en veilige internetverbinding in het hele hotel via Wi-Fi of kabel. Dit zeer betrouwbare HSIA systeem laat gasten naadloos verbinden via elk mobiel apparaat, zoals laptops, smartphones en tablets. Hotels staan vrij om hun diensten en business modellen aan te passen op het gebied van bandbreedte, traffic of tijd. om aan het profiel van het hotel of de gasten te voldoen. Daarbij zijn de inkomsten exclusief voor het hotel en niet een derde partij. De aanpasbare login portal is ontworpen om de essentie en de branding van het hotel weer te geven terwijl tegelijk de belangrijkste hoteldiensten gepromoot kunnen worden.



NONIUS.TV interactieve TV
De interactieve TV oplossing van Nonius biedt een unieke gastervaring. Het combineert meerdere entertainmentopties met de toegang tot hoge kwaliteit content. Gasten krijgen toegang tot TV kanalen, Video on Demand, internet, games, informatie, promoties en teleshopping. De oplossing kan volledig worden gepersonaliseerd in de huisstijl van de klant en vormt zo een uitstekende tool om met gasten te communiceren, hoteldiensten te promoten en inkomsten te genereren tegen lage kosten.

Producten
NONIUS.TV Interactieve TV, IPTV, Satelliet ontvangstsystemen,
Hospitality TV; LG, Samsung, Philips, Loewe, Bang & Olufsen.
NONIUS.HSIA Veilige internettoegang en beheer van uw Wi-Fi netwerk.
NONIUS.WIFI Oplossingen voor een hoge kwaliteit Wi-Fi signaal in de hotelkamers, openbare ruimtes en backoffice.
NONIUS.VOIP Telefonie over IP specifiek voor hotels.
NONIUS.SIGNAGE Digital Signage voor lobby, restaurant, bar etc.
NONIUS.APPS Hotel App voor iOS en Android smartphone/tablet van de gast.
NONIUS.CONTENT Video on Demand, Canal Digitaal en Premium TV zenders.
NONIUS.SUPPORT Onderhoud en services met 24/7/365 support .


Bedrijfsgegevens
Nonius Hospitality Technology Europe
Versterkerstraat 3, Almere
1322AN Almere

Telefoon: 036 547 50 30
E-mailadres: "nonius@noniussoftware.com" Website: www.noniussoftware.com

Key Words
TV, Wi-Fi, HSIA, HotelTV, App, Signage, Internet, wifi, TV systeem, interactieve TV, iTV, Televisie, gasten internet, netwerk, IP, IPTV, lobby PC, internet toegang, AppleTV, iOS, Android, MiraCast, Screen Sharing, AP, access point, iPad, iPhone, Apple, support, Room Management, RMS, CRS, PMS, integratie, software,VoIP, PBX, IP-PBX, preferred hotel supplier

PreferredHotelSuppliers

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: