Ook Golden Tulip in de prijzen bij Zoover Awards

10 april 2017 | Thijs Jacobs

Golden Tulip Hotels is door de bezoekers van reiswebsite Zoover uitgekozen tot beste hotelketen in de categorie Large voor middelgrote hotelmerken. De felbegeerde awards zijn een initiatief van Zoover die jaarlijks de consument laat bepalen wie zij de beste reis- of accommodatieverschaffers vinden. 

Dit jaar zijn er een record aantal van 124.000 stemmen uitgebracht, waarin men mocht aangeven welke organisatie het beste invulling geeft aan het verblijf of het boeken of  verzorgen van een reis. Golden Tulip Hotels heeft in Nederland 35  hotels en is opgericht in 1962, waarmee het de eerste Nederlandse hotelketen is. Golden Tulip Hotels in onderdeel van Louvre Hotels Group.

Michael Spetter, managing director van Louvre Hotels GroupBenelux. “Deze prijs behoort echt toe aan medewerkers en leiding van alle individuele hotels. Bij onze hotelgroep zijn alle verantwoordelijkheden op het gebied van invulling van de gastbeleving bij de hotels zelf gedelegeerd. Iedereen mag bijzonder trots zijn dat dit zo goed wordt gewaardeerd door de bezoekers van Zoover.”

Dit jaar werd voor het eerst onderscheid gemaakt tussen kleinere en grote organisaties, zodat iedereen evenveel kans maakt op de titel. Ruim 150 deelnemers gingen de onderlinge strijd aan voor dé meest belangrijke publieksprijs in de reisindustrie.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: