Preston Palace verbouwde alle 318 hotelkamers en is direct volgeboekt

15 maart 2019 | Thijs Jacobs

Exact volgens planning wordt de vernieuwde hotelvleugel met 28 vernieuwde hotelkamers - goed voor zo'n 112 bedden- dit weekend geopend. Een mijlpaal voor het Twentse all-inclusive resort, dat hiermee alle 318 hotelkamers verbouwde tot moderne Suites, Classic en Royal hotelkamers.

Uitdaging 

Veel tijd om bij deze mijlpaal stil te staan is er overigens niet. Vanaf vandaag - vrijdag 15 maart 2019 -  checken de eerste gasten in voor een verblijf in de nieuwe hotelkamers. Daarbij is het gehele hotel (wederom) volledig volgeboekt. Een 'luxeprobleem' waar ze bij Preston Palace wel aan zijn gewend en dat dankzij een slimme planning en teamwork eigenlijk geen enkel moment een probleem is geweest.

Dynamisch 

De nieuwe Classic hotelkamers zijn dynamisch boekbaar; voor minimaal drie personen, maar ook voor twee volwassenen, twee kids en een baby of vier volwassenen. Ideaal tijdens midweken, weekenden, vakanties en/of feestdagen waarin Preston Palace zeer verschillende doelgroepen ontvangt. Voor deze service ontwikkelde het all-in hotel haar eigen unieke online boekingssysteem. 

Comfortabel Classic

Naast dat ze dynamisch zijn, zijn de nieuwe Classic hotelkamers ook ruim en comfortabel ingericht met alle gemakken anno 2019; luxe boxsprings, een royale badkamer, perfecte hygiëne en goede WiFi behoren tot de standaard inrichting. 


Nu de vernieuwing van de hotelkamers en Suites volledig is afgerond, rijst de vraag wanneer het volgende project zich zal aandienen. Wat het ook zal gaan worden; de wens van de Preston Palace gast staat hierin centraal. 

Meer over Preston Palace

Met de verkoop en komst van een nieuwe directie in 2011 zijn er met een aangepaste strategie veel grote investeringen gedaan op online en offline vlak. Dat heeft geleid tot stijgende bekendheid in binnen- en buitenland, groeiende waardering (Familiehotel 2016 t/m 2019, Beste Uitje) en 210.000 gastnachten per jaar; wat goed is voor een marktaandeel van circa 12% van alle hotelovernachtingen in Overijssel.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: