Prijs voor Grand Hotel Amr�th A'dam

24 oktober 2012 |
<

Grand Hotel Amrâth Amsterdam heeft een Orbitz 2012 Best In Stay Award in ontvangst genomen. Het hotel is daarmee uitgeroepen tot het best beoordeelde hotel van de boekingssite in Amsterdam.

Waardering belangrijk
Marcel Bosman, general manager vertelt: “Wij zijn trots op het winnen van de Orbitz Best in Stay Award. Het is de eerste keer dat een hotel in Amsterdam deze fantastische prijs van Orbitz in ontvangst mag nemen en dat maakt het extra bijzonder. Deze prijs is zo belangrijk omdat het aangeeft dat de gasten de service en het hotel waarderen en dat is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen. We zijn erg blij met de prettige samenwerking met Orbitz die we sinds de opening van het hotel, alweer vijf jaar geleden, hebben opgebouwd.”

Opzet awards
De winnaars van de Orbitz Best In Stay Awards worden geselecteerd op basis van hun score uit bijna 200.000 hotelbeoordelingen ingediend door Orbitz-klanten die in 2011 hotels hebben geboekt en daar zijn verbleven. De Best In Stay Awards zijn een initiatief van online reisorganisatie Orbitz, het moederbedrijf van Ebookers.nl.

De awards worden jaarlijks uitgereikt aan de best beoordeelde hotels op 75 verschillende bestemmingen wereldwijd.

Op de foto: Gerzon Eenkhoorn overhandigt namens Orbitz de award aanMarcel Bosman, general manager Grand Hotel Amrâth Amsterdam

Frank Lindner

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: