Stephan Stokkermans 'Hotelier of the Year 2019'

7 maart 2019 | Yonne van Geene

Afgelopen donderdagavond is Stephan Stokkermans, Managing Director van Grand Hotel Huis ter Duin, uitgeroepen tot Hotelier of the Year. Onder het toeziend oog van meer dan 270 deelnemers nam hij de prijs in ontvangst tijdens de slotceremonie van de Preferred Global Conference 2019 in Monte-Carlo Bay Hotel & Resort.

De ceremonie is de afsluiting van een week vol meetings en inspirerende sessies. Tijdens deze avond werden 11 Preferred Awards of Excellence en 6 GIFTTS Pineapple Award Winners uitgereikt. De Preferred Awards of Excellence erkennen partners in het wereldwijde netwerk die excellentie belichamen binnen Preferred Hotels & Resorts en die de wereldwijde reisgemeenschap inspireren om #ThePreferredLife na te streven. Waar 10 awards werden uitgereikt aan hotels, was er één award bestemd voor een persoon. Stephan Stokkermans nam de prijs vereerd in ontvangst: “Deze prijs is voor het team van Grand Hotel Huis ter Duin, de familie Noorlander die al meer dan 40 jaar Grand Hotel exploiteert en vooral voor mijn vrouw en drie dochters die alles mogelijk maken.”

Grand Hotel Huis ter Duin is al meer dan 20 jaar partner van Preferred Hotels & Resorts. Dankzij deze partnership waarborgt het hotel haar kwaliteit op basis van internationale standards van luxury travel en maakt het gebruik van het wereldwijde sales en marketing netwerk van Preferred Hotels & Resorts.

Over Preferred Hotels & Resorts

Preferred Hotels & Resorts is s ’werelds grootste onafhankelijke hotelbrand en vertegenwoordigt meer dan 700 onderscheidende hotels, resorts, residenties en unieke hotelgroepen in 85 landen. Via de vijf collecties verbindt Preferred Hotels & Resorts reizigers met unieke en luxe hotels en resorts die bij elke gelegenheid aansluiten. Elk hotel binnen het portfolio handhaaft de hoge kwaliteitsnormen en ongeëvenaarde serviceniveaus die vereist zijn door het Integrated Quality Assurance-programma van Preferred Hotels & Resorts. 

Over Grand Hotel Huis ter Duin

Gelegen op het hoogste duin van Noordwijk is Grand Hotel Huis ter Duin de ultieme get-a-way aan zee; uitwaaien op het strand, culinaire genieten en ontspannen in de spa. Het hotel beschikt over drie restaurants waaronder Restaurant Latour, de trotse bezitter van een Michelin ster. Grand Hotel Huis ter Duin heeft 230 luxe kamers, 20 suites en 4 penthouses met allen uitzicht op de Noordzee of de omgeving van Noordwijk. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: