Stephan Stokkermans 'Hotelier of the Year 2019'

7 maart 2019 | Yonne van Geene

Afgelopen donderdagavond is Stephan Stokkermans, Managing Director van Grand Hotel Huis ter Duin, uitgeroepen tot Hotelier of the Year. Onder het toeziend oog van meer dan 270 deelnemers nam hij de prijs in ontvangst tijdens de slotceremonie van de Preferred Global Conference 2019 in Monte-Carlo Bay Hotel & Resort.

De ceremonie is de afsluiting van een week vol meetings en inspirerende sessies. Tijdens deze avond werden 11 Preferred Awards of Excellence en 6 GIFTTS Pineapple Award Winners uitgereikt. De Preferred Awards of Excellence erkennen partners in het wereldwijde netwerk die excellentie belichamen binnen Preferred Hotels & Resorts en die de wereldwijde reisgemeenschap inspireren om #ThePreferredLife na te streven. Waar 10 awards werden uitgereikt aan hotels, was er één award bestemd voor een persoon. Stephan Stokkermans nam de prijs vereerd in ontvangst: “Deze prijs is voor het team van Grand Hotel Huis ter Duin, de familie Noorlander die al meer dan 40 jaar Grand Hotel exploiteert en vooral voor mijn vrouw en drie dochters die alles mogelijk maken.”

Grand Hotel Huis ter Duin is al meer dan 20 jaar partner van Preferred Hotels & Resorts. Dankzij deze partnership waarborgt het hotel haar kwaliteit op basis van internationale standards van luxury travel en maakt het gebruik van het wereldwijde sales en marketing netwerk van Preferred Hotels & Resorts.

Over Preferred Hotels & Resorts

Preferred Hotels & Resorts is s ’werelds grootste onafhankelijke hotelbrand en vertegenwoordigt meer dan 700 onderscheidende hotels, resorts, residenties en unieke hotelgroepen in 85 landen. Via de vijf collecties verbindt Preferred Hotels & Resorts reizigers met unieke en luxe hotels en resorts die bij elke gelegenheid aansluiten. Elk hotel binnen het portfolio handhaaft de hoge kwaliteitsnormen en ongeëvenaarde serviceniveaus die vereist zijn door het Integrated Quality Assurance-programma van Preferred Hotels & Resorts. 

Over Grand Hotel Huis ter Duin

Gelegen op het hoogste duin van Noordwijk is Grand Hotel Huis ter Duin de ultieme get-a-way aan zee; uitwaaien op het strand, culinaire genieten en ontspannen in de spa. Het hotel beschikt over drie restaurants waaronder Restaurant Latour, de trotse bezitter van een Michelin ster. Grand Hotel Huis ter Duin heeft 230 luxe kamers, 20 suites en 4 penthouses met allen uitzicht op de Noordzee of de omgeving van Noordwijk. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Booking.com Coronacrisis
Booking.com ontving een megabedrag van 61 miljoen euro vanuit de NOW-regeling

KLM is met afstand de grootste ontvanger van steun uit de NOW-regeling. De regeling voorziet in het dorbetalen van een deel van het loon door het rijk. De luchtvaartmaatschappij ontving in totaal 301 miljoen euro, zo bleek uit gegevens van het UWV. Binnen onze branche is Booking.com een zeer grote o...

Hotelbouwplannen Opening
Stayokay Maastricht heropent deuren na grondige renovatie

Vandaag heropent Stayokay Maastricht officieel de deuren na een complete renovatie. Het vernieuwde hostel biedt plaats aan gezinnen, individuele reizigers, groepen en zakelijke gasten. Daarnaast wil Stayokay met bar-restaurant The 5th een fijne hotspot aan de Maas bieden om te eten, drinken, relaxen...

Economie Coronacrisis
Rabobank: blijvende omzetdaling door coronacrisis

De lagere omzetten voor bijna alle bedrijfssectoren in Nederland gaan nog zeker een jaar aanhouden. Met name in de horeca, industrie, automotive en delen van de retailsector blijft de omzetdaling groot. Dat blijkt uit de analyse van omzetprognoses voor alle sectoren die Rabobank vandaag heeft gepubl...

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: