Wellbeing Experience in Waldorf Astoria Amsterdam

30 juli 2018 | Thijs Jacobs

Reizigers die kiezen voor een uitzonderlijke hotelbeleving vinden altijd Waldorf Astoria op hun weg. Elk hotel van de luxe hotelketen creëert een uniek gevoel van plaats en omgeving en biedt haar gasten buitengewone ervaringen. Zo hebben gasten in Waldorf Astoria Amsterdam vanaf nu exclusief toegang tot een Headspace--applicatie in de serene setting van het Theehuis in de historische binnentuin van het hotel aan de Amsterdamse Herengracht. Deze bijzondere ervaring maakt deel uit van Hilton’s nieuwe ‘luxury experience’ website waar gasten exclusieve en authentieke lokale ervaringen kunnen boeken op bestemmingen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Primeur Wellbeing Experience

Waldorf Astoria Amsterdam is op de website vertegenwoordigd met drie bijzondere ervaringen. ‘The Dutch Dream’ toont het Noord-Hollandse landschap en de Wadden vanuit een helikopter die landt voor een picknick op Texel. ‘Unpack the true story’ begint in een paardenkoets naar het Ships Chandlers Warehouse, waar een privé diner wordt geserveerd in de authentieke 17e eeuwse winkel voor scheepsbenodigdheden. ‘Mindfulness in the Garden’ is de exclusieve wellbeing experience voor Hilton Honors Gold- en Diamondleden.

Waldorf Astoria Amsterdam heeft de primeur van deze signature mindfulness applicatie, die is ontwikkeld in samenwerking met Headspace, de digitale service die begeleide meditatiesessies en mindfulnesstrainingen biedt. 

Wellbeing is het nieuwe wellness 

In onze overvolle levens, gedomineerd door een permanente stroom van prikkels, wordt de mogelijkheid om je even helemaal af te sluiten als een luxe ervaren. Onderzoek[1] wijst uit dat mensen in hogere inkomenscategorieën tijd, geld en energie besteden aan hun welzijn en mindfulness. Naast fysieke fitness zijn voor deze groep mentale en emotionele gezondheid factoren die er steeds meer toe doen voor hun welbevinden. Waldorf Astoria Amsterdam is er trots op om samen te werken met Headspace en gasten op een eigentijdse manier mogelijkheden te kunnen bieden voor meditatie en mindfulness.

Passende omgeving

Waldorf Astoria Amsterdam biedt haar Hilton Honors Gold- en Diamondleden de signature mindfulness sessie aan in een passende omgeving, het prachtige besloten Theehuis in de historische tuin; de grootste privé-binnentuin van Amsterdam. Voorzien van delicate lekkernijen kunnen gasten zich hier koesteren in een buitengewone beleving van welbevinden met de Headspace app.

Over Waldorf Astoria Amsterdam

Het elegante en statige Waldorf Astoria Amsterdam, geopend in mei 2014, is gevestigd aan de Herengracht 542-556, in zes monumentale panden uit de 17e en 18e eeuw, met elk een eigen verhaal. De entree en majestueuze trap naar een ontwerp van Daniel Marot, architect van Koning-Stadhouder Willem III, verlenen het hotel zijn grandeur. Het hotel beschikt over 93 luxe kamers en suites, de exclusieve Guerlain Spa, het twee-sterrenrestaurant Librije's Zusje en Goldfinch Brasserie. De centrale locatie, aan de mooiste gracht van Amsterdam, maakt het tot een ideale plek om de stad in al zijn gedaantes te ontdekken en te beleven. Waldorf Astoria Amsterdam behoort tot de top tien hotels van Europa en is de nummer 1 in Nederland volgens Tripadvisor Traveller’s Choice 2018. Kijk voor meer informatie op www.waldorfastoria.com/amsterdam

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening
Moxy opent haar deuren in Hoofddorp

Op 4 augustus 2020 heeft het Moxy Amsterdam Schiphol Airport officieel haar deuren geopend. Een dag eerder was de officiële opening. Een gezellig intiem feestje met een sfeer en uitstraling die zo goed bij Moxy passen; laid-back, speels (letterlijk, er zijn overal spelletjes te doen) en allesbe...

Economie Booking.com
Booking wil af van kwart personeel

Booking.com ontslaat een kwart van het personeel. Wereldwijd werken bij het van origine Nederlandse bedrijf ongeveer 17.500 duizend mensen. Exacte aantallen over de ontslagen ontbreken nog, maar het zou gaan om tussen de vier,- en vijfduizend medewerkers, zo meldt de NOS. "Helaas moeten we d...

Hotelketens Internationaal
Hotelketen uitgelicht: Deutsche Hospitality

Deutsche Hospitality is het overkoepelende merk van Steigenberger Hotels AG. Inmiddels is het een internationale, dynamische merkfamilie en wordt gekenmerkt door de waarden van passie, perfectie, zorgzaamheid, traditie en visie. Het bedrijf kijkt terug op een rijke geschiedenis van bijna 90 jaar. Ee...

Events
Horecava 2021 gaat hybride

Horecava verrijkt haar 65e editie, die plaatsvindt van 11 – 14 januari 2021 in RAI Amsterdam, met een online programma. Het evenement zal in aangepaste vorm face-2-face, volgens de COVID-19 richtlijnen, én virtueel live zijn. De vakbeurs, die foodservice professionals al jaren met elkaa...

The Prince Akatoi in Londen heropent

Het Prince Akatoki in Marylebone, het enige Japanse vijfsterren hotel in Londen, heropent in augustus met een nieuw "Taste of Japan"-pakket om de gasten onder te dompelen in het Japans. gastvrijheid en cultuur. De naam Akatoki komt van een Aziatisch Japans woord voor "dageraad" o...

Horeca & Recht Hotel & Recht
Een vergoeding voor goodwill aan het einde van de huur, hoe zit dat eigenlijk?

Als onderdeel van een huurovereenkomst met betrekking tot hotelruimte onderhandelen partijen regelmatig over de vraag wat er met de (al dan niet door huurder) in het gehuurde aangebrachte voorzieningen zal gebeuren bij het einde van de huur. Een afspraak dat huurder deze voorzieningen (al dan niet o...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: