Wellbeing Experience in Waldorf Astoria Amsterdam

30 juli 2018 | Thijs Jacobs

Reizigers die kiezen voor een uitzonderlijke hotelbeleving vinden altijd Waldorf Astoria op hun weg. Elk hotel van de luxe hotelketen creëert een uniek gevoel van plaats en omgeving en biedt haar gasten buitengewone ervaringen. Zo hebben gasten in Waldorf Astoria Amsterdam vanaf nu exclusief toegang tot een Headspace--applicatie in de serene setting van het Theehuis in de historische binnentuin van het hotel aan de Amsterdamse Herengracht. Deze bijzondere ervaring maakt deel uit van Hilton’s nieuwe ‘luxury experience’ website waar gasten exclusieve en authentieke lokale ervaringen kunnen boeken op bestemmingen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Primeur Wellbeing Experience

Waldorf Astoria Amsterdam is op de website vertegenwoordigd met drie bijzondere ervaringen. ‘The Dutch Dream’ toont het Noord-Hollandse landschap en de Wadden vanuit een helikopter die landt voor een picknick op Texel. ‘Unpack the true story’ begint in een paardenkoets naar het Ships Chandlers Warehouse, waar een privé diner wordt geserveerd in de authentieke 17e eeuwse winkel voor scheepsbenodigdheden. ‘Mindfulness in the Garden’ is de exclusieve wellbeing experience voor Hilton Honors Gold- en Diamondleden.

Waldorf Astoria Amsterdam heeft de primeur van deze signature mindfulness applicatie, die is ontwikkeld in samenwerking met Headspace, de digitale service die begeleide meditatiesessies en mindfulnesstrainingen biedt. 

Wellbeing is het nieuwe wellness 

In onze overvolle levens, gedomineerd door een permanente stroom van prikkels, wordt de mogelijkheid om je even helemaal af te sluiten als een luxe ervaren. Onderzoek[1] wijst uit dat mensen in hogere inkomenscategorieën tijd, geld en energie besteden aan hun welzijn en mindfulness. Naast fysieke fitness zijn voor deze groep mentale en emotionele gezondheid factoren die er steeds meer toe doen voor hun welbevinden. Waldorf Astoria Amsterdam is er trots op om samen te werken met Headspace en gasten op een eigentijdse manier mogelijkheden te kunnen bieden voor meditatie en mindfulness.

Passende omgeving

Waldorf Astoria Amsterdam biedt haar Hilton Honors Gold- en Diamondleden de signature mindfulness sessie aan in een passende omgeving, het prachtige besloten Theehuis in de historische tuin; de grootste privé-binnentuin van Amsterdam. Voorzien van delicate lekkernijen kunnen gasten zich hier koesteren in een buitengewone beleving van welbevinden met de Headspace app.

Over Waldorf Astoria Amsterdam

Het elegante en statige Waldorf Astoria Amsterdam, geopend in mei 2014, is gevestigd aan de Herengracht 542-556, in zes monumentale panden uit de 17e en 18e eeuw, met elk een eigen verhaal. De entree en majestueuze trap naar een ontwerp van Daniel Marot, architect van Koning-Stadhouder Willem III, verlenen het hotel zijn grandeur. Het hotel beschikt over 93 luxe kamers en suites, de exclusieve Guerlain Spa, het twee-sterrenrestaurant Librije's Zusje en Goldfinch Brasserie. De centrale locatie, aan de mooiste gracht van Amsterdam, maakt het tot een ideale plek om de stad in al zijn gedaantes te ontdekken en te beleven. Waldorf Astoria Amsterdam behoort tot de top tien hotels van Europa en is de nummer 1 in Nederland volgens Tripadvisor Traveller’s Choice 2018. Kijk voor meer informatie op www.waldorfastoria.com/amsterdam

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

NH Hotels Interview Longread
Interview: vierde nhow geopend in Marseille

nhow, het nieuwste merk van de Spaanse hotelketen NH, begint serieuze vormen aan te nemen. Na Rotterdam, Berlijn en Milaan, opende afgelopen september nhow Marseille. Hospitality Management was erbij en aanschouwde de ambitieuze toekomstplannen van een merk dat zich liever niet laat bundelen. &ldquo...

Interieur Advertorial
Interieurarchitect Arnie van Dun maakt statement met Grand Hotel Valies

Op het moment van schrijven van deze bijdrage zet interieurarchitect Arnie van Dun de laatste 'puntjes op de i' van de inrichting van Grand Hotel Valies in Roermond. De inspiratiebron voor de inrichting van dit hotel vindt hij in de Amerikaanse Art Deco stijl uit de jaren ’30. We sprek...

Advertorial
All-in-One oplossingen: een zegen voor de moderne hotelier

De moderne hotelier heeft de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in informatietechnologie. De groeiende afhankelijkheid van OTA’s als Booking.com en Expedia, de prijsdruk van privé-verhuurders en de veeleisendheid van klanten vragen om een efficiënte en kostenbesparende operati...

Culinair
Het Roode Koper treedt toe tot Alliance Gastronomique

Landgoed – Hotel – Restaurant Het Roode Koper in Leuvenem is toegetreden tot de restaurantvereniging Alliance Gastronomique. Tijdens het Alliance eindejaarsfeest op maandagavond 10 december in Hotel Okura in Amsterdam heeft de inauguratie plaatsgevonden. Onder leiding van Onno Kokme...

Economie
Stijging aantal hotelovernachtingen in Nederland zet door

De toename van het toerisme heeft ook in 2018 doorgezet. Naar verwachting van ABN AMRO komt het aantal logies-overnachtingen dit jaar uit op 116,4 miljoen: een stijging van ruim 4% ten opzichte van het jaar ervoor. De sterkste toename is dit jaar in Groningen (+24%), Friesland (+7%) en Noord-Holland...

Tech Advertorial
Rendementsverbetering voor hotels dankzij totaaloplossing

Wie de afgelopen jaren de hotelbranche op de voet heeft gevolgd, moet constateren dat de hotel-ICT een enorme vlucht heeft genomen. Van reserveringsystemen tot cloudmanaged wifi en slimme securityoplossingen, de mogelijkheden zijn oneindig en bovendien flexibel en efficiënt. Maar hoe zit het...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: