Wellbeing Experience in Waldorf Astoria Amsterdam

30 juli 2018 | Thijs Jacobs
Wellbeing Experience in Waldorf Astoria Amsterdam

Reizigers die kiezen voor een uitzonderlijke hotelbeleving vinden altijd Waldorf Astoria op hun weg. Elk hotel van de luxe hotelketen creëert een uniek gevoel van plaats en omgeving en biedt haar gasten buitengewone ervaringen. Zo hebben gasten in Waldorf Astoria Amsterdam vanaf nu exclusief toegang tot een Headspace--applicatie in de serene setting van het Theehuis in de historische binnentuin van het hotel aan de Amsterdamse Herengracht. Deze bijzondere ervaring maakt deel uit van Hilton’s nieuwe ‘luxury experience’ website waar gasten exclusieve en authentieke lokale ervaringen kunnen boeken op bestemmingen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Primeur Wellbeing Experience

Waldorf Astoria Amsterdam is op de website vertegenwoordigd met drie bijzondere ervaringen. ‘The Dutch Dream’ toont het Noord-Hollandse landschap en de Wadden vanuit een helikopter die landt voor een picknick op Texel. ‘Unpack the true story’ begint in een paardenkoets naar het Ships Chandlers Warehouse, waar een privé diner wordt geserveerd in de authentieke 17e eeuwse winkel voor scheepsbenodigdheden. ‘Mindfulness in the Garden’ is de exclusieve wellbeing experience voor Hilton Honors Gold- en Diamondleden.

Waldorf Astoria Amsterdam heeft de primeur van deze signature mindfulness applicatie, die is ontwikkeld in samenwerking met Headspace, de digitale service die begeleide meditatiesessies en mindfulnesstrainingen biedt. 

Wellbeing is het nieuwe wellness 

In onze overvolle levens, gedomineerd door een permanente stroom van prikkels, wordt de mogelijkheid om je even helemaal af te sluiten als een luxe ervaren. Onderzoek[1] wijst uit dat mensen in hogere inkomenscategorieën tijd, geld en energie besteden aan hun welzijn en mindfulness. Naast fysieke fitness zijn voor deze groep mentale en emotionele gezondheid factoren die er steeds meer toe doen voor hun welbevinden. Waldorf Astoria Amsterdam is er trots op om samen te werken met Headspace en gasten op een eigentijdse manier mogelijkheden te kunnen bieden voor meditatie en mindfulness.

Passende omgeving

Waldorf Astoria Amsterdam biedt haar Hilton Honors Gold- en Diamondleden de signature mindfulness sessie aan in een passende omgeving, het prachtige besloten Theehuis in de historische tuin; de grootste privé-binnentuin van Amsterdam. Voorzien van delicate lekkernijen kunnen gasten zich hier koesteren in een buitengewone beleving van welbevinden met de Headspace app.

Over Waldorf Astoria Amsterdam

Het elegante en statige Waldorf Astoria Amsterdam, geopend in mei 2014, is gevestigd aan de Herengracht 542-556, in zes monumentale panden uit de 17e en 18e eeuw, met elk een eigen verhaal. De entree en majestueuze trap naar een ontwerp van Daniel Marot, architect van Koning-Stadhouder Willem III, verlenen het hotel zijn grandeur. Het hotel beschikt over 93 luxe kamers en suites, de exclusieve Guerlain Spa, het twee-sterrenrestaurant Librije's Zusje en Goldfinch Brasserie. De centrale locatie, aan de mooiste gracht van Amsterdam, maakt het tot een ideale plek om de stad in al zijn gedaantes te ontdekken en te beleven. Waldorf Astoria Amsterdam behoort tot de top tien hotels van Europa en is de nummer 1 in Nederland volgens Tripadvisor Traveller’s Choice 2018. Kijk voor meer informatie op www.waldorfastoria.com/amsterdam

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden
De stelling van de maand: De MICE-markt wordt en blijft hybride

In deze nieuwe rubriek 'De Stelling van de Maand' publiceert de redactie van Hospitality Management iedere eerste vrijdag van de maand een scherpe stelling waarop u als hotelier kunt reageren: JA of NEE. De antwoorden worden verzameld en de resultaten worden gedeeld. De eerste stelling luidt ...

Columns David Bakker
Column: Stop de leegloop 2.0

De kop van dit artikel (nee niet mijn behaarde gezicht) heb ik gestolen van Sander Allegro. In zijn column in de Kersteditie van Hospitality Management uitte hij zijn zorgen over de hotelprofessionals die de branche verlaten. Veel hospitality professionals verlaten noodgedwongen de branche, maar ...

Interview
15 jaar geleden in Hospitality Management: Tolmeijer en Monaco

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. Deze week een interview uit 2006 met Bas Tolmeijer en Francesco Monaco, directeuren van het Euro ...

Hotelketens Mice
Postillion Hotels opent hotel en congrescentrum in Den Haag

Postillion Hotels breidt uit naar Den Haag. Op maandag 15 maart 2021 opent het Meeting Centre van 2000 m2 in HSK Offices, naast Holland Spoor. In januari 2022 gaat het volledige Convention Centre van ruim 6500 m2 met een congrescapaciteit van 1400 personen plenair open. Postillion heeft de intentie ...

Ondernemen
Zelfs nu het hotel vol dankzij online marketing 

Nu de nabijheid is vervangen door (gepaste) afstand, is het meer dan ooit belangrijk om contact te onderhouden met je doelgroep. Daar zijn verschillende online mogelijkheden voor, maar e-mailmarketing is een uiterst effectief instrument gebleken. Terwijl veel hotels door een diep dal gaan, heeft ...

Horeca naar de stembus deel zes: ChristenUnie

Op 17 maart gaat Nederland naar de stembus voor de Tweede Kamerverkiezingen. In aanloop naar die verkiezingen analyseert de redactie van Hospitality Management wat de grote politieke partijen voor ondernemend Nederland in hun verkiezingsprogramma hebben staan. Het zijn roerige tijden voor horecaonde ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: