Zes jaar geleden in Hospitality Management: Ergernissen van de gast

Auteur: Redactie
1 oktober 2021
Zes jaar geleden in Hospitality Management: Ergernissen van de gast

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website.

Dit keer een artikel uit 2016. Hoewel het nog niet zo lang geleden lijkt, is er in de tussentijd het een en ander gebeurd. 2016 was het jaar van het vredesakkoord tussen de Colombiaanse regering het de FARC, de V&D-filialen sloten in 2016 definitief de deuren en de hotellerie rechtte volledig de rug na de economische malaise die aan echt begin van het decennium over de wereld raasde. 

In 2016 publiceerde Hospitality Management een lijst met de grootste ergernissen van hotelgasten. Van een niet volledige schone kamer, toppers op de matrassen en vieze geurtjes in de kamer… In deze lijst lees je waar hotelgasten zich aan stoorde in 2016. Hoe is dat anno 2021?

Meer lezen?

In het dossier '30 Jaar Hospitality Management' bundelen we spraakmakende verhalen en interviews uit vervlogen tijden. Het dossier bezoek je via deze link

Overig nieuws