Accor lanceert nieuw merk: Handwritten Collection

Auteur: Redactie
Accor lanceert nieuw merk: Handwritten Collection

Hotelgigant Accor heeft een nieuwe merk gelanceerd: Handwritten Collection. Bij de onthulling van het nieuwe merk beschreef Accor het als "een wereldwijd portfolio van charmante op maat gemaakte hotels die een intieme en stijlvolle gastvrijheidservaring bieden."

Bij de lancering zijn in totaal 12 hotels aangesloten, die in 2023 zullen openen of zullen 'rebranden' naar het merk. Accor geeft aan dat het leads heeft voor 110 Handwritten hotels met in totaal meer dan 11.500 kamers, met als doel het merk te laten groeien tot 250 hotels in 2030. Handwritten Collection heeft hotels in onder andere Frankrijk, Australlië, China en Estland. Het is nog niet bekend of het merk ook naar Nederland komt. 

Boetiekhotels

“Handwritten Collection verrijkt het aanbod van de Accor-groep in het segment van de collectiemerken door een selectie van unieke boetiekhotels te integreren. Naast de authentieke ervaring die we onze klanten bieden, is ons doel het groeiende aantal eigenaren van onafhankelijke hotels en boetiekhotels te ondersteunen die hun internationale zichtbaarheid willen versterken, een breder publiek willen aantrekken en hun inkomsten willen verhogen, zonder hun identiteit te verliezen", zegt Alex Schellenberger, Global Marketing Director voor Premium, Midscale en Economy Brands, Accor.

Blijf je graag op de hoogte?

Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.

Overig nieuws