Accor tekent contract ibis Hotel Rotterdam Centre

24 september 2012 |
Accor tekent contract ibis Hotel Rotterdam Centre<

Accor Hotels heeft een contract getekend met J.P. van Eesteren voor de bouw van ibis Hotel Rotterdam Centre. Dit nieuwbouw hotel krijgt 139 kamers.

Onderdeel distributiesysteem
De bouwgrond is door Accor Hotels aangekocht van woningcorporatie Havensteder en in nauw overleg met J.P. van Eesteren ontwikkeld. Door het gebruik van Accor’s reserveringssysteem wordt dit nieuwe ibis hotel onderdeel van het distributiesysteem dat het hotel wereldwijd op de kaart gaat zetten.

Sterk inzetten op groei
Accor Hotels Nederland laat via algemeen directeur Caro van Eekelen weten: "Wij zetten sterk in op groei en streven naar een substantiële verhoging van het aantal hotels in ons portfolio. Vorig week zette ik mijn handtekening onder een franchisecontract voor een nieuw Mercure Hotel in Den Haag Leidschendam en nu een eigendomscontract in Rotterdam. Ik ben blij via deze samenwerking met J.P. van Eesteren en Havensteder een mooie locatie in Rotterdam te kunnen toevoegen aan ons portfolio. Ik verwacht de komende tijd meer contracten te gaan afsluiten."

Ambitieuze ondernemers
In het kader van de zogeheten 'asset right'-strategie zet Accor in op groei via franchise -, management -, en eigendomscontracten. De competenties die Accor heeft op het gebied van hotelmanagement worden hierbij ter beschikking gesteld aan ambitieuze ondernemers.

Myrtille Vromans

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Blog
Blog Gijs Hendrikx: opgedroogde tranen

En dan vermindert de sneltreinvaart en staan de voertuigen plots stokstijf stil. Corona heeft toegeslagen en dat heeft tot op de dag van vandaag een enorme impact op de totale horecabranche. We kenden in ons Theaterhotel in Venlo vóór het coronatijdperk alleen maar groei en dat stopt v...

Branded Content Coronacrisis
In jouw hotel voelen gasten en medewerkers zich veilig, toch?

Bij binnenkomst in een hotel bepaalt de gast of hij zich comfortabel en op zijn gemak voelt. Dat gaat allemaal vanzelf en is een gevoelskwestie. Natuurlijk speelt hierbij de receptioniste een belangrijke rol. Een glimlach, een luisterend oor, zakelijk maar toch vriendelijk, het helpt allemaal mee. ...

Economie Coronacrisis
Vooral horecaondernemers maken zich zorgen over voortbestaan onderneming

Het vertrouwen in het voortbestaan bij de huidige economische situatie is in juni in nagenoeg alle sectoren van het niet-financiële bedrijfsleven toegenomen. In de meeste sectoren dacht meer dan de helft van de bedrijven in juni minstens nog een jaar te bestaan. In mei was dit nog alleen in de ...

Toerisme Coronacrisis
Nederlanders willen weer op reis volgens verzekeraars

De Nederlandse reislust komt weer terug. Na de uitbraak van corona liep het aantal afgesloten reisverzekeringen fors terug. Maar juni liet een ommekeer zien. Uit een analyse van Independer blijkt dat er in juni driemaal meer reisverzekeringen werden afgesloten dan in mei. Maar mensen lijken het wel ...

NH Hotels
Sporten in stijl in nhow Amsterdam RAI en nhow Rotterdam

De Nederlandse nhow hotels, onderdeel van het lifestylemerk vanNH Hotel Group, zijn een samenwerking gestart met sportplatform OneFit. Vanaf 7 juli kunnen er in nhow Rotterdam door OneFit members diverse sportlessen gevolgd worden, waaronder yoga en Pilates lessen. Bij nhow Amsterdam RAI zullen de l...

Columns
Column Tanja Seegers: Het C-woord

Obeying the rules… Zo ben ik grootgebracht. En dat ging me de eerste zes weken van de quarantaine erg goed af. Na de persconferentie van 15 maart waarin de ‘slimme lockdown’ van Nederland werd aangekondigd, heb ik me - zij het eerst nog beduusd - volledig geschaard achter de besli...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: