Booking.com introduceert BookingSuite App Store

6 maart 2019 | Yonne van Geene

Booking.com, één van ‘s werelds meest toonaangevende reisplatforms en een leider in digitale technologie, opent vandaag de nieuwe BookingSuite App Store. De BookingSuite App Store is een one-stop-shop voor accommodatiepartners van Booking.com. Het biedt relevante softwareoplossingen voor accommodatiepartners die ze in een paar klikken kunnen instellen, met een gratis proefperiode voor alle producten en diensten. De App Store is ontwikkeld door BookingSuite, een afdeling binnen Booking.com die volledig is gericht op softwareoplossingen voor accommodatiepartners om de online business te doen groeien en hun gasten de beste service te bieden.

Naarmate de technologie zich verder ontwikkelt en nieuwe vormen van reiservaringen mogelijk worden, evolueren de verwachtingen van klanten snel. Volgens recent onderzoek van Booking.com wil wereldwijd bijna de helft (47%) van de reizigers dat technologie zich sneller ontwikkelt om hun reiservaring te verbeteren. Als het gaat om specifieke innovaties, is wederom bijna de helft (47%) enthousiast over het vooruitzicht van nieuwe diensten die in 2019 mainstream zullen worden. Een voorbeeld hiervan is de mogelijkheid om sleutelloze toegang tot accommodaties te faciliteren. Van de kleine en middelgrote hotels die gebruikmaken van technologie in hun gebouwen, gebruikt slechts 27 procent technologie om de verblijfservaring te verbeteren, en slechts 11 procent biedt sleutelloze toegang. Booking.com heeft de nieuwe BookingSuite App Store ontwikkeld om accommodatie-aanbieders te helpen om aan deze groeiende vraag te voldoen en ze in staat te stellen met feilloos werkende technologie de gastervaring bij hun accommodatie te verbeteren.

Software

De BookingSuite App Store is een waardevolle oplossing voor accommodatie-aanbieders om hun weg te vinden in een drukke en vaak verwarrende markt van concurrerende softwareoplossingen. De BookingSuite App Store biedt de mogelijkheid die software te vinden die het best bij hun accommodatie en bedrijf past, inclusief een gratis proefperiode. De App Store, de BookingSuite-API's en de SSO-producten bieden leveranciers van softwareoplossingen een schaalbaar platform om nieuwe klanten en markten te bereiken door middel van een integratie met Booking.com. Het platform geeft ook de mogelijkheid tot een veilige gegevensoverdracht die aan alle wettelijke eisen voldoet. Daarnaast wordt productinformatie in meer dan 40 verschillende talen aangeboden en is er eenvoudige tooling om performance, dataverbinding en betalingen mogelijk te maken.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: