Chris Naylor en Henk Schouten op Veggie Event

25 maart 2015 |
Chris Naylor en Henk Schouten op Veggie Event<

Chris Naylor van sterrenstaurant Vermeer en Henk Schouten, pionier op het vlak van vleesvervangers, zullen de lijst met sprekers op
het Veggie Chef of the Future Event aanvullen.

Foto: Chef Chris Naylor

Over het Event
De scholingsdag wordt op 18 mei georganiseerd door de Vegetariërsbond, in samenwerking met GoodBite en het Koksgilde. Het Veggie Chef of the Future Event is een scholingsdag waar jonge chefs de fijne kneepjes van de vegetarische keuken wordt bijgebracht. Het event vindt plaats in Tomatoworld in Honselersdijk (Westland). Tijdens de scholingsdag geven topkoks, professionele docenten en productspecialisten masterclasses en workshops over hoe jonge professionals lekker vegetarisch kunnen koken. "Chris Naylor is één van de beste groentekoks in Nederland. Niet voor niets heeft restaurant Vermeer als jaren een Michelinster. Wij weten dat hij veel jonge chefs kan inspireren om te toveren met groente", aldus directeur van de Vegetariërsbond Floris de Graad.

Over Chris Naylor en Henk Schouten
Chris Naylor is chefkok van Restaurant Vermeer in Amsterdam. Naylor is een enthousiaste kok met een passie voor groente. Restaurant Vermeer heeft een Michelinster en nam de afgelopen twee jaar ook deel aan de Vegetarische Restaurantweek, een week waarin restaurants bijzondere en voordelige vegetarische menu’s aanbieden. Henk Schouten is oprichter van Schouten Europe BV en het merk GoodBite en was de eerste die in de jaren '90 vleesvervangers op de Nederlandse markt bracht.

Praktische informatie
De scholingsdag is voor alle koks onder de 40 jaar. Deze scholingsdag kost 100 euro als je je voor 18 april aanmeldt (anders kost het 150 euro). Leden van het Koksgilde krijgen 25 procent korting. Zij betalen dus 75 euro als ze zich aanmelden voor 18 april (en anders €112,50). Aanmelden kan via "www.vegetariers.nl/veggiechef.":http://www.vegetariers.nl/lekker/events/veggiechef
Christel Tuin

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: