City Resort Hotel Sittard nieuwe partner Maastricht Convention Bureau

31 mei 2018 | Thijs Jacobs

City Resort Hotel Sittard was voorheen bekend als het Fitland hotel en heeft recent een naamsverandering ondergaan. De naam Hampshire Fitland XL hotel is veranderd in City Resort Hotel. Omdat het hotel beschikt over echte energizers, zoals een volwaardige wellness met 10 cabines en diverse baden, restaurants, alsmede een sportcentrum van minimaal 800m2 en nog vele andere extra’s wordt de nieuwe slogan 'Full of Energy'.

Daarnaast heeft het hotel professionele sporthallen en vergaderzalen waar ook congressen georganiseerd kunnen worden. Nu de rebranding in de hotels is gerealiseerd, komt de hotelgroep naar buiten met een landelijke marketing campagne.

Geen doorsnee hotels

Volgens de BU directeur van de hotels, Niels Dijkstra, zijn City Resort Hotels geen doorsnee hotels. "Alleen al de schaalgrootte spreekt tot de verbeelding. De meeste locaties zijn groter dan 10.000m2 waarop naast de normale hotelfaciliteiten, congrescentra, wellness en fitness vaak ook indooractiviteiten, zoals klimmen, bowlen en andere leisure sporten worden aangeboden. Bovendien is het uniek dat dit concept zich in een stedelijk gebied bevindt. Om die reden vinden wij de naam City Resort Hotels veel beter passen bij wie wij zijn."

Directeur van het MCB, Jurgen Moors: “Wij zijn verheugd dat ook unieke locaties buiten Maastricht ons weten te vinden. Deze uitbreiding van ons regionaal netwerk betekent dat we zakelijke boekers nog beter van dienst kunnen zijn. Daarnaast is het hechte netwerk voor de regionale partners een stevige basis voor succesvolle samenwerking. Samen zetten wij de regio als toonaangevende congresbestemming op de kaart.”

Het Maastricht Convention Bureau is verantwoordelijk voor de internationale destinatiemarketing van Maastricht als congresbestemming en het op proactieve wijze werven van nationale en internationale congressen voor de regio. MCB richt zich hierbij met name op internationale associatie- en verenigingscongressen die bij voorkeur een link hebben met de economische speerpunten van deze regio. MCB acteert hierin als een onafhankelijke partij, waarbij de doelstellingen gerealiseerd worden in nauwe samenwerking met regionale partners en stakeholders.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelketens Internationaal
Charme Hotels breidt uit met Kasteel Solhof en Hotel Ter Elst in België

Charme Hotels heeft het hotel Ter Elst te Edegem en het kasteel Solhof te Aartselaar aan haar collectie mogen toevoegen. Hotel Ter Elst is gelegen aan de rand van de stad Antwerpen, heeft 53 ruime kamers, voorzien van gratis koffie en thee, airconditioning en wifi. ’s Ochtends kan de gast geni...

Hotelketens Achtergronden
Pulitzer maakt customer journey compleet met webshop

De Pulitzer ervaring maar dan thuis. Het is vanaf nu mogelijk met de lancering van de nieuwe Pulitzer Home collection van Pulitzer Amsterdam. Het populaire vijfsterrenhotel lanceert deze week een eigen online shop waarin typische Pulitzer producten worden verkocht. Online Shop Het idee van de ...

Awards Amsterdam
PRESSROOM Amsterdam wint drie World Luxury Restaurant Awards

PRESSROOM Amsterdam, het restaurant van INK Hotel Amsterdam - MGallery, valt in de prijzen en wint maar liefst drie World Luxury Restaurant Awards. Het restaurant staat onder leiding van F&B Manager Ruth Engels-Siegers, vorig jaar door de vakjury van AF&BM benoemd tot 'F&B profession...

Wet- en regelgeving Amsterdam
Hotel Parkview Amsterdam gesloten door burgemeester vanwege incidenten met handgranaten

Gisteren is op last van burgemeester Halsema Hotel Parkview aan de Korte Van Eeghenstraat in Amsterdam gesloten. De sluiting is voor onbepaalde tijd en op grond van de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). In de nacht van 5 op 6 juli is er een explosie geweest in de Korte Van Eeghenstraat. Het...

Achtergronden Tech
Gen Z: sociale media belangrijkste inspiratiebron voor vakantiebestemming

Er wordt veel gespeculeerd over Generatie Z en het gebruik van sociale media. Zijn Gen Z’ers het al zat? Delen ze nog steeds content? Zijn ze echt zo afhankelijk van influencers? Nieuw onderzoek van Booking.com wijst uit dat, alhoewel Gen Z-reizigers visueel ingesteld zijn, hun vakantiekeuzes ...

Amsterdam Interview Longread
Afscheidsinterview Hans Vugts, Hotel Casa Amsterdam

Het begrip ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ is dusdanig ingeburgerd dat de afkorting MVO telkens opduikt in allerlei marketingstrategieën. Veel bedrijven gaan kort door de bocht om zich dat predicaat toe te eigenen. Dus laten we maar eens kijken naar een hotel dat niet enkel...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: