Met Cult Cosmetica kai brengt ADA tropische vakantiedromen naar het hotelbad

Auteur: redactie
Branded Content 23 juli 2019
Met Cult Cosmetica kai brengt ADA tropische vakantiedromen naar het hotelbad

Sterren als Sarah Jessica Parker, Oprah Winfrey en Pink hebben één ding gemeen: Ze houden allemaal van kai vanwege de frisse, ongedwongen geur die je aan strand, zon en zee doet denken. Hawaï en zijn tropische plantenwereld inspireerden Gaye Strazazu uit Californië tot de kaiSignature. ADA International brengt de vipgeur nu vanaf de juli hotelcosmetica naar de hotelbadkamers en spa's van exclusieve hotels.

'Vacationbottled', vakantie in je fles, zo noemt Gaye Strazaden uit Californië de door haar ontworpen geur kaiSignature – een van de meest succesvolle in de VS en zeer gewaardeerd door stijliconen als Sarah Jessica Parker, Charlize Theron en Jennifer Aniston. Zelfs Oprah Winfrey zet kai voor miljoenen televisiekijkers bovenaan haar lijst met favorieten.

Aloha voor hotelgasten

Het succesverhaal krijgt nu een vervolg. Daartoe is beauty-onderneemster Gaye Straza gaan samenwerken met een van de toonaangevende fabrikanten van hotelcosmetica - ADA International. "Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere merken, die zich onderscheiden van de massa. Met kai geven hotels hun gasten in bad en in de spa nu juist dat luxueuze extra vakantie- en levensgevoel. Daar zullen ze lang met plezier aan terugdenken“, zegt Sylvia Jensch, hoofd Marketing bij ADA. Met luxemerken als Bvlgari, Chopard en Penhaligon's in het assortiment bewijst de onderneming al jarenlang een neusje te hebben voor beautytrends en moderne productinnoviaties.

De collectie

De kaiSignature hotelcollectie komt op 1 juli 2019 op de markt. De geur van exotische bloemen en frisse, groene akkoorden straalt een lichte, zorgeloze lifestyle uit - zoals een wandeling langs het strand van Malibu met een fris zeebriesje. De focus ligt op de gardenia met fijne bloemaccenten van jasmijn en tuberoos. Gaye werd hiertoe geïnspireerd door de tropische plantenwereld van Hawaï, waar ze in haar jeugd haar vakanties doorbracht. De look van de collectie volgt de flair en is een mix van ontspanning en elegantie tegelijk. De flacons met gematteerd oppervlak in het wit en praktische flip-topsluiting zijn opties fris en tijdloos chique net als de geur zelf.

De collectie bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en hand&body lotion in flessen van 25, 40 en 60 ml. De flacons zijn natuurlijk 100 % recyclebaar. Bovendien zijn er stukken zeep van 25, 42 en 60 g. Sommige verzorgingsproducten zijn ook verkrijgbaar in het moderne, milieuvriendelijke en economische SmartCare-dispensersysteem – net als in pompdispensers van 300 ml. Meer informatie op www.ada-international.com.

Overig nieuws