Met Cult Cosmetica kai brengt ADA tropische vakantiedromen naar het hotelbad

23 juli 2019 | redactie

Sterren als Sarah Jessica Parker, Oprah Winfrey en Pink hebben e?e?n ding gemeen: Ze houden allemaal van kai vanwege de frisse, ongedwongen geur die je aan strand, zon en zee doet denken. Hawai? en zijn tropische plantenwereld inspireerden Gaye Strazazu uit Californie? tot de kaiSignature. ADA International brengt de vipgeur nu vanaf de juli hotelcosmetica naar de hotelbadkamers en spa's van exclusieve hotels.

'Vacationbottled', vakantie in je fles, zo noemt Gaye Strazaden uit Californie? de door haar ontworpen geur kaiSignature – een van de meest succesvolle in de VS en zeer gewaardeerd door stijliconen als Sarah Jessica Parker, Charlize Theron en Jennifer Aniston. Zelfs Oprah Winfrey zet kai voor miljoenen televisiekijkers bovenaan haar lijst met favorieten.

Aloha voor hotelgasten

Het succesverhaal krijgt nu een vervolg. Daartoe is beauty-onderneemster Gaye Straza gaan samenwerken met een van de toonaangevende fabrikanten van hotelcosmetica - ADA International. "Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere merken, die zich onderscheiden van de massa. Met kai geven hotels hun gasten in bad en in de spa nu juist dat luxueuze extra vakantie- en levensgevoel. Daar zullen ze lang met plezier aan terugdenken“, zegt Sylvia Jensch, hoofd Marketing bij ADA. Met luxemerken als Bvlgari, Chopard en Penhaligon's in het assortiment bewijst de onderneming al jarenlang een neusje te hebben voor beautytrends en moderne productinnoviaties.

De collectie

De kaiSignature hotelcollectie komt op 1 juli 2019 op de markt. De geur van exotische bloemen en frisse, groene akkoorden straalt een lichte, zorgeloze lifestyle uit - zoals een wandeling langs het strand van Malibu met een fris zeebriesje. De focus ligt op de gardenia met fijne bloemaccenten van jasmijn en tuberoos. Gaye werd hiertoe gei?nspireerd door de tropische plantenwereld van Hawai?, waar ze in haar jeugd haar vakanties doorbracht. De look van de collectie volgt de flair en is een mix van ontspanning en elegantie tegelijk. De flacons met gematteerd oppervlak in het wit en praktische flip-topsluiting zijn opties fris en tijdloos chique net als de geur zelf.

De collectie bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en hand&body lotion in flessen van 25, 40 en 60 ml. De flacons zijn natuurlijk 100 % recyclebaar. Bovendien zijn er stukken zeep van 25, 42 en 60 g. Sommige verzorgingsproducten zijn ook verkrijgbaar in het moderne, milieuvriendelijke en economische SmartCare-dispensersysteem – net als in pompdispensers van 300 ml. Meer informatie op www.ada-international.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Opening Verbouwen
Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade vernieuwd

Het Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade, voorheen bekend als Crowne Plaza Den Haag Promenade, opent vanaf 1 april officieel haar deuren en luidt hiermee een nieuw tijdperk in. Met 178 luxe kamers en suites, 9 vergaderzalen en 900 m2 aan wellnessfaciliteiten zal het toonaangevende hotel in Den Ha...

Interview Interieur Longread
België? “Ik vind het ondernemersklimaat hier prettig"

Geslepen diamanten en noeste havenarbeiders. Antwerpen is een stad van tegenstellingen en dat is goed terug te zien in het straatbeeld. Leegstaande en vervallen panden worden afgewisseld door prachtige statige pakhuizen. Hoge pumps en Chaneltasjes worden achtervolgd door schoenen met stalen neuz...

Awards
blooming hotel wint de Zoover Award voor beste hotel van Nederland

Eind 2019 werd blooming hotel, gevestigd in Bergen (NH), reeds verkozen tot Nederlands Meest Duurzame Hotel. Een fantastische prestatie op zich. En dat gasten dat waarderen werd wederom overduidelijk tijdens de jaarlijkse Zoover Awards voor accommodaties. In verschillende categorieën, van campi...

Opening Onderwijs
Stenden Hotel opent eerste Pop-up Campus Hotel van Leeuwarden

Op maandag 3 februari om 10:30 uur wordt het Pop-Up Campus Hotel feestelijk geopend. Tegelijkertijd starten bouwvakkers aan de overkant met het slopen en opbouwen van het oude Stenden Hotel. Stenden Hotel in Leeuwarden ondergaat een volledige renovatie en uitbreiding. Er wordt een nieuwe verdiepi...

Opening Internationaal
Mercure Liège City Centre opent haar deuren

Vandaag opent Mercure Liège City Centre officieel haar deuren na een complete rebranding. Het viersterrenhotel is gevestigd aan de Rue Saint Léonard 182, middenin het centrum van de bruisende stad Luik. Het pand kent een rijke geschiedenis als voormalig linnenfabriek en een 17e-eeuws k...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: