Met Cult Cosmetica kai brengt ADA tropische vakantiedromen naar het hotelbad

23 juli 2019 | redactie

Sterren als Sarah Jessica Parker, Oprah Winfrey en Pink hebben e?e?n ding gemeen: Ze houden allemaal van kai vanwege de frisse, ongedwongen geur die je aan strand, zon en zee doet denken. Hawai? en zijn tropische plantenwereld inspireerden Gaye Strazazu uit Californie? tot de kaiSignature. ADA International brengt de vipgeur nu vanaf de juli hotelcosmetica naar de hotelbadkamers en spa's van exclusieve hotels.

'Vacationbottled', vakantie in je fles, zo noemt Gaye Strazaden uit Californie? de door haar ontworpen geur kaiSignature – een van de meest succesvolle in de VS en zeer gewaardeerd door stijliconen als Sarah Jessica Parker, Charlize Theron en Jennifer Aniston. Zelfs Oprah Winfrey zet kai voor miljoenen televisiekijkers bovenaan haar lijst met favorieten.

Aloha voor hotelgasten

Het succesverhaal krijgt nu een vervolg. Daartoe is beauty-onderneemster Gaye Straza gaan samenwerken met een van de toonaangevende fabrikanten van hotelcosmetica - ADA International. "Wij zijn altijd op zoek naar bijzondere merken, die zich onderscheiden van de massa. Met kai geven hotels hun gasten in bad en in de spa nu juist dat luxueuze extra vakantie- en levensgevoel. Daar zullen ze lang met plezier aan terugdenken“, zegt Sylvia Jensch, hoofd Marketing bij ADA. Met luxemerken als Bvlgari, Chopard en Penhaligon's in het assortiment bewijst de onderneming al jarenlang een neusje te hebben voor beautytrends en moderne productinnoviaties.

De collectie

De kaiSignature hotelcollectie komt op 1 juli 2019 op de markt. De geur van exotische bloemen en frisse, groene akkoorden straalt een lichte, zorgeloze lifestyle uit - zoals een wandeling langs het strand van Malibu met een fris zeebriesje. De focus ligt op de gardenia met fijne bloemaccenten van jasmijn en tuberoos. Gaye werd hiertoe gei?nspireerd door de tropische plantenwereld van Hawai?, waar ze in haar jeugd haar vakanties doorbracht. De look van de collectie volgt de flair en is een mix van ontspanning en elegantie tegelijk. De flacons met gematteerd oppervlak in het wit en praktische flip-topsluiting zijn opties fris en tijdloos chique net als de geur zelf.

De collectie bestaat uit douchegel, shampoo, conditioner en hand&body lotion in flessen van 25, 40 en 60 ml. De flacons zijn natuurlijk 100 % recyclebaar. Bovendien zijn er stukken zeep van 25, 42 en 60 g. Sommige verzorgingsproducten zijn ook verkrijgbaar in het moderne, milieuvriendelijke en economische SmartCare-dispensersysteem – net als in pompdispensers van 300 ml. Meer informatie op www.ada-international.com.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Corona
Hier te downloaden: werkgeversverklaring avondklok

In heel Nederland geldt vanaf zaterdag 23 januari een avondklok. Dat betekent dat iedereen tussen 21.00 uur ’s avonds en 04.30 uur ’s ochtends binnen blijft. Hotels mogen gasten blijven ontvangen, maar ook gasten moeten zich aan de avondklok houden. Van en naar het werk reizen is wel ...

10 jaar geleden in Hospitality Management: Digitaal betalen

Hospitality Management blaast dit jaar dertig kaarsjes uit. Dat mag gevierd worden en dat doen we dan ook uitgebreid! Iedere week publiceert de redactie een verhaal uit vervlogen tijden op de website. In de herfst van 2011 publiceerde de redactie van Hospitality Management een artikel voer de toe ...

Wet- en regelgeving Corona
Kabinet breidt steun- en herstelpakketten uit

Door het verlengen van de lockdown en de invoering van de avondklok heeft het demissionair kabinet besloten de steun- en herstelpakketten uit te breiden. Met deze uitbreiding van het pakket is een totaalbedrag gemoeid van 7,6 miljard euro. De verruimingen gelden voor het eerste en tweede kwartaal va ...

OTA's Achtergronden
Personeel belangrijkste aspect bij beoordeling accommodaties

Op 19 januari reikte Booking.com 10.408 Traveller Review Awards voor 2021 in Nederland uit, die op basis van miljoenen klantrecensies zijn toegekend. Met de Awards zet Booking.com partners uit 220 landen en gebieden wereldwijd in het zonnetje, die de reiservaring van reizigers meer gedenkwaardig maa ...

Wet- en regelgeving Corona
Avondklok 23 januari van kracht

Het demissionair kabinet wil de verwachte avondklok in gaan voeren. Dat maakte premier Rutte op de persconferentie van woensdag 20 januari bekend. Donderdag 21 januari debatteerde het kabinet over de invoering met de Tweede Kamer. De Kamer steunde het het besluit, waardoor de avondklok vanaf zaterda ...

Ondernemen
Tips voor een onweerstaanbare hotelwebsite

De Hotel Website of the Year verkiezing 2021 zit erop. Tijdens een feestelijke, online ceremonie werd op 14 januari jl. de winnaar bekendgemaakt: Max Brown Hotels heeft de eer om deze titel een jaar lang te mogen voeren. Een fantastische prestatie. Wat kunnen we leren van de winnende website en de a ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2021 - Uitgeverij PS

Uitgave door: