Eigen kaviaarlijn voor Onno Kokmeijer

12 december 2011 |
Eigen kaviaarlijn voor Onno Kokmeijer<

Onno Kokmeijer, executive chef en manager van het met twee Michelinsterren bekroonde Ciel Bleu Restaurant in het Amsterdamse Okura Hotel, heeft zijn eigen kaviaarlijn gepresenteerd. Samen met de in Scheveningen gevestigde kaviaarimporteur Persian Caviar, onder andere bekend door
de ontwikkeling van de eenpersoonsverpakking Tjoepy waardoor kaviaar toegankelijker werd voor het publiek, heeft Kokmeijer een tweetal kaviaarsoorten geselecteerd.

Twee soorten
De gelanceerde kaviaarlijn bestaat uit een exclusieve Baerii-soort afkomstig van de Siberische steur, deze wordt gepresenteerd als “Onno’s Taste” en heeft een kenmerkende boterige toon. Daarnaast komt “Onno’s Favorite” uit, een speciale Imperial-selectie die exclusief door Kokmeijer is geselecteerd en een mild nootachtige en licht kruidige nasmaak heeft.

Eigen smaak
Onno Kokmeijer licht toe: “Ik heb een voorliefde voor kaviaar. Er zijn maar weinig ingrediënten die puur, zonder enige toevoeging, zo smaakvol zijn. Baerii-kaviaar is helemaal mijn smaak, dus dat moest “Onno’s Taste” worden. Het is een prachtig product om kennis te maken met kaviaar. En bij een delicaat product als kaviaar heb je vanzelfsprekend een favoriet. Zo werd Imperial selection “Onno’s Favorite.”

Beide gekweekte kaviaarsoorten zijn verkrijgbaar in verpakkingen van 10 gram en 125 gram.

Frank Lindner

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Achtergronden Interview
De Weekendselectie: Ambities, krakers en zwemmers

De Weekendselectie: Ambities, krakers en zwemmers Het is weer weekend! Met die hoge temperaturen van afgelopen week kunnen wij ons voorstellen dat u het een en ander heeft gemist. Daarom hebben wij de beste artikelen van dezeweek voor u op een rijtje gezet. Deze week gemist? - Een interview...

Hotel Achtergronden
Overzicht: Hospitality Terminologie

Een alfabetische lijst met veelgebruikte termen en begrippen uit de hotellerie. Aangeboden door Hospitality Management. Ideaal voor managers, hotelscholen (of studenten aan hotelscholen) en personen werkzaam in hotels. Heb je aanvullingen? Stuur deze naar redactie@uitgeverijps.nl. Je kunt het overzi...

Food Bar Golden Tulip
Golden Tulip Hotels komt met mobiele hotelbar

Nederlands eerste hotelketen lanceert dit jaar een geheel nieuwe merkstrategie. Deze maand werd het eerste Golden Tulip Hotel nieuwe stijl in Marseille gepresenteerd aan de internationale pers. In Nederland introduceert het hotel label voor deze zomer de 'Mobile Hotel Bar'. De bar annex food...

Hotelketens
Charme Hotels breidt uit met hotel De Arendshoeve te Bergambacht

Charme Hotels heeft hotel De Arendshoeve aan haar collectie mogen toevoegen. Hotel De Arendshoeve is gelegen aan de rand van Bergambacht, midden in de Krimpenerwaard; een mooi en divers gebied met oer-Hollandse polderlandschappen, rivieren en dorpjes én niet ver van de leuke steden Gouda en R...

Hotelketens Internationaal
Hotelketen zonder naam

InterContinental Hotels Group heeft aangekondigd dat het een nieuw hotelmerk in de markt gaat zetten. Opvallend gegeven is, dat er voor het merk nog geen naam of logo bekend is gemaakt. Tijdens de IHG 2017 Americas Owners Conference in Las Vegas werd het nieuws naar buiten gebracht, ten overstaa...

Achtergronden
Aanhoudingen na brand in Preston Palace, Almelo

Na de brand in Preston Palace in Almelo gisterenavond zijn een 20-jarige man uit Hoogezand en een 22-jarige man uit Scheemda opgepakt. Zij zouden betrokken zijn bij de brand. Rond 22.00 uur brak er brand uit in een uitgaansgedeelte bij het bekende hotel, waardoor de ongeveer 400 gasten zich in ve...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2017 - Uitgeverij PS

Uitgave door: