Erwin Bruyn is General Manager of the Year 2016

7 februari 2017 | Thijs Jacobs

Tijdens de jaarlijkse Business Conference van de Deutsche Hospitality Group, die deze keer plaatsvond in het mondaine Brussel, heeft de heer E. (Erwin) M. Bruyn de award: 'General Manager of the Year 2016' in ontvangst mogen nemen. Hij ontving deze bijzondere prijs uit handen van de heer Jürgen von Massow (Vice President Operations Business Hotels, Deutsche Hospitality). De heer Bruyn heeft vanwege zijn inzet voor zowel het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, alsmede de ondersteuning tijdens de opening van het nieuwe JAZ in the City Hotel in Amsterdam, de prijs in ontvangst mogen nemen. Beide hotels zijn het afgelopen jaar zeer succesvol geweest binnen de Deutsche Hospitality Group.

Bevlogenheid

De heer Bruyn is geroemd vanwege zijn bevlogenheid, betrokkenheid en tomeloze inzet. “Ik ben zeer vereerd met deze prachtige award, een teken van waardering voor het harde werken, waarbij ik deze opdraag aan alle medewerkers die dagelijks werkzaam zijn in beide hotels en die het mede mogelijk hebben gemaakt om prachtige resultaten te behalen”, aldus de heer Bruyn.

Deutsche Hospitality is de nieuwe overkoepelende naam voor Steigenberger Hotels AG. Het bestaat uit drie hotel brands: Steigenberger Hotels and Resorts, Jaz in the City en IntercityHotel. Een totaal van 116 hotels op drie continenten maken deel uit van Deutsche Hospitality. 20 van deze hotels zijn momenteel in ontwikkeling. De portefeuille bestaat uit 56 Steigenberger Hotels and Resorts and 39 IntercityHotels. Het eerste Jaz in the City opende in Amsterdam in november 2015 en draait nu operationeel 1 jaar.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Coronacrisis
"De reddingsboeien zijn er wel, maar te weinig"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit dertiende hoofdstuk...

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: