Facelift Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud

2 juli 2015 |
Facelift Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud<

De afgelopen maanden zijn de hotelkamers van Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud grondig onder handen genomen en voorzien van een luxe uitstraling. Om het
verblijf van de gasten nog comfortabeler te maken zijn de nieuwe luxe kamers uitgerust met nieuw meubilair, LED-tv en een Nespresso apparaat. Na deze grondige facelift voldoen de kamers nog beter aan de hoge verwachtingen van de gasten, zowel voor toeristische als zakelijke doeleinden.

Terrasje
De 22 gerenoveerde luxe kamers bevinden zich op de begaande grond en beschikken verder o.a. over een kingsize bed en regendouche of bad. De luxe kamers bevinden zich op de begane grond waardoor elke kamer beschikt over een heerlijk terrasje. De gasten bevinden zich hiermee midden in de bossen van Oranjewoud.

Samenwerking Stichting DORCAS
Dat Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud veel waarde hecht aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, blijkt o.a. uit het feit dat zij een samenwerking heeft met stichting DORCAS. Deze organisatie zet zich in voor de allerarmsten in Oost Europa, Midden-Oosten en Afrika. Samen met lokale partnerorganisaties begeleiden zij projecten op het gebied van noodhulp en wederopbouw, sociale zorg en duurzame ontwikkeling. Na afloop van iedere renovatie of verbouwing schenkt Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud de oude spullen aan de stichting. Deze keer zijn alle oude matrassen en bedden geschonken.

Tevens beschikt het hotel sinds kort over een elektrische paal voor het opladen van elektrische auto’s.

Over Golden Tulip Tjaarda Oranjewoud
Golden Tulip Hotel Tjaarda Oranjewoud ligt midden in de prachtige bossen van Oranjewoud nabij Heerenveen. Het hotel is een uitstekend uitgangspunt om Friesland te verkennen. Naast onder andere 70 kamers en 3 junior suites beschikt het hotel over een Wellness & Spa centrum, diverse vergaderzalen, restaurant ‘De Oranjetuin’, grand café ‘Tjaarda’ en bar ‘t Haagje’.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Economie
Personeel houdt ondernemer uit zijn slaap

Ruim de helft (55%) van alle ondernemers uit het MKB ligt ’s nachts wel eens wakker van zorgen over de eigen onderneming. Met name het vinden en behouden van goed personeel zorgt voor slapeloze nachten. Daarnaast zijn niet betalende klanten en een verstoorde werk-privébalans veel voorko...

Opening
Charme Hotels breidt uit met Hotel Karsten in Norg

Grand Café Hotel Karsten in Norg ligt in de kop van Drenthe, te midden van prachtige fiets- en wandelroutes. Vanuit het hotel heeft u een prachtig uitzicht op de Kerkbrink en de 13e-eeuwse Romaanse kerk. In het hotel vindt u een ruime, gezellige lounge met een imposante openhaard en een sf...

Wet- en regelgeving Ondernemen
Nieuwe wetgeving voor franchise hotels en horeca op komst

De vele overnames en fusies in de hotelsector hebben de afgelopen jaren aangetoond dat het landschap binnen de hotelsector snel verandert. In Europa en Nederland worden franchiseformules in de hotelsector steeds populairder. Bekende hotelketens, zoals Holiday Inn, Best Western en Accor Hotels, hebbe...

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019 [gesloten]

16.00 Live-interview Rogier Braakman We zijn alweer bijna aan het einde gekomen van het sprekersprogramma. Op de agenda staat het live-interview met Rogier Braakman, de man die medeoprichter was van IHMG, maar uit zijn zetel werd geduwd door Alex Mulder van Amerborgh.  Op het hoogtepunt had I...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: