Concept Fitch&Shui moet handel bevorderen

17 februari 2012
Concept Fitch&Shui moet handel bevorderen

Het nieuwe hospitality concept Fitch&Shui, in het World Trade Center in Amsterdam, is geopend. Het concept probeert een inspirerende ontmoetingsplek te creëren waar de 'handel' centraal
moet staan. Gasten kunnen internationale gerechten nuttigen als Tom Kai Kai soep en New York steak, tot het drinken van een cocktail aan de 35,5 meter lange bar.

*Handelsreis in zeppelin*
Het nieuwe concept bestaat uit een stijlvol ingerichte brasserie, bar, coffee corner en verschillende multifunctionele ruimtes. Op deze ontmoetingsplek staat de ‘handel’ centraal, net als in de jaren dertig toen de twee legendarische entrepreneurs Robert Fitch en Yin Shui, hun eerste handelsreis met een zeppelin begonnen op dezelfde locatie als waar nu het World Trade Center in Amsterdam gevestigd is.

*D/Doch Design*
In totaal kunnen 300 gasten plaatsnemen in de verschillende ruimtes. Voor koffie, ontbijt, lunch en diners, maar ook voor borrels en partijen. De brasserie is ingericht door D/Dock Design. Op de kaart staan internationale gerechten verkrijgbaar in grote (‘Fitch’) en kleine (‘Shui’) porties.

Overig nieuws