Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer feestelijk geopend

6 november 2017 | Thijs Jacobs

De officiële opening van Fletcher Hotel - Restaurant Het Veerse Meer afgelopen zaterdag 4 november was een groot succes.. Onder belangstelling van ruim 700 aanwezigen verrichtte de ambassadrice van Fletcher Hotels Myrna Goossen, de burgemeester van Middelburg de heer Bergmann en hotelmanager Richard de Jong de officiële opening. Door middel van het doorknippen van het lint is het splinter nieuwe viersterren Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer officieel geopend.

Feestelijke opening

Het spiksplinternieuwe hotel opende het 4 - sterren Fletcher Hotel - Restaurant op 14 oktober haar deuren.. Afgelopen zaterdag 4 november tussen 12:00 en 16:00 uur vond de officiële opening plaats.. Op deze heugelijke dag hebben de hotelmanager, Richard de Jong,, ambassadrice van Fletcher Hotels, Myrna Goossen, en burgemeester van Middelburg, de heer Bergmann het openingswoord gehouden en officieel het lintje doorgeknipt. De gasten werden feestelijk ontvangen met een glas Flechter’s Bubbels en de hele middag door zijn er diverse rondleidingen door het hotel gegeven. Verder was er ook een stand van Fletcher Trouwen aanwezig en kon men een rondje varen in de sloep.

Ook waren er diverse activiteiten voor de kinderen zoals een speurtocht en las Myrna Goossen voor uit haar kinderleesboek “Het Fletcher Feesthotel” . Tevens konden de kinderen zich laten schminken en een mooie kleurplaat maken. “Het was een feestelijke en gezellige middag met ruim 700 belangstellenden. Fletcher Hotel - Restaurant Het Veerse Meer is het 81 ste Fletcher hotel en hier ben ik erg trots op”, aldus Rob Hermans, CEO Fletcher Hotels.

Fletcher Hotel - Restaurant Het Veerse Meer

Het luxe 4 - sterren Fletcher Hotel - Restaurant Het Veerse Meer is gelegen aan het prachtige Veerse Meer in het Zeeuwse Arnemuiden.. Het splinternieuwe hotel is voorzien van alle luxe en is modern ingericht en beschikt over 51 luxe hotelkamers, fitnessruimte, (elektrische)) fietsverhuur, een multifunctionele feest- en vergaderzaal en een eigen jachthaven met aanlegsteiger. Tevens bevindt zich er een eigentijds restaurant in het hotel: Marina Lounge.

Marina Lounge staat voor eerlijk, puur en regionaal eten, waarbij de gerechten met liefde voor het vak bereid worden. Zo is er elke dag aanbod van verse vis, schaal - en schelpdieren, maar kunt u ook terecht voor een smaakvolle salade. Voor de perfecte smaakbeleving worden er bijpassende wijnen geserveerd. Tot slot heeft u bij Marina Lounge en vanaf het terras een prachtig panoramisch uitzicht over het meer.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotelbouwplannen Opening
Kontakt der Kontinenten opent ‘KonneKt restaurant, bar en lounge’ met hybride evenement

Conferentiehotel Kontakt der Kontinenten opent op vrijdag 4 september het gloednieuwe ‘KonneKt restaurant, bar en lounge’. Met de realisatie van KonneKt biedt het conferentiehotel niet alleen meer zitplaatsen in het restaurant én een verbeterde logistiek, maar genieten gasten voor...

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: