Fletcher Hotels uitgeroepen tot 'Beste Hotelketen van Nederland'

7 april 2017 | Roy Spijker

Fletcher Hotels is dit jaar door het Nederlandse publiek uitgeroepen tot de Populairste en Beste Hotelketen van Nederland. Voor het zevende  jaar op rij behaalde de grootste hotelketen van Nederland de meeste stemmen van het Nederlandse publiek. Dit maakt Fletcher Hotels de Populairste Hotelketen en nu ook Beste Hotelketen van Nederland.

Al 7 jaar worden er in de reisbranche verkiezingen gehouden onder het Nederlandse publiek. Gasten kunnen dan in uiteenlopende categorieën stemmen op hun meest favoriete bedrijf in de bepaalde categorie. Al vanaf de start van deze verkiezing krijgt Fletcher Hotels van het Nederlandse publiek de meeste stemmen in de categorie Hotelketens van Nederland. Nog nooit heeft een andere hotelketen meer stemmen gekregen dan Fletcher Hotels.

Trots
"Wij zijn wederom enorm trots dat wij deze prijs hebben gekregen. Juist het feit dat het Nederlandse publiek, van alle hotelketens, Fletcher Hotels weer heeft gekozen tot Populairste en Beste Hotelketen is een kroon op ons werk. Ik wil graag iedereen die op ons heeft gestemd enorm bedanken en wij gaan ervoor zorgen dat wij ook volgend jaar weer de beste zijn," aldus Rob Hermans, CEO Van Fletcher Hotels.

Nieuwe Fletcher Hotels
Fletcher Hotels is een oer-Hollandse hotelketen met 81 unieke 3- en 4-sterren hotels die alle zijn gelegen op de mooiste locaties door heel Nederland. De hotels liggen onder andere in de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Deze maand opent Fletcher Hotels twee compleet vernieuwde hotels, Hotel-Restaurant Middelburg in Middelburg en Boutique Hotel Duinoord in Wassenaar. Beide hotels zijn al jaren Fletcher hotels, maar zijn afgelopen maanden dicht geweest voor een complete verbouwing.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom eigenlijk?

Booking-topman Glenn Fogel reageert gepikeerd op de vraag of hij vanwege de crisis de commissies gaat verlagen. Hij heeft een ander idee: hotels moeten de kamerprijzen verlagen. Wees daar heel voorzichtig mee. Het verlagen van kamerprijzen is echt onwenselijk, ook al kan het helaas wel eens onvermij...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Overlevingskansen voor je hotel: "Het glipt nu tussen je vingers door"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit elfde hoofdstuk bes...

Coronacrisis
Horeca zeker dicht tot en met 28 april

Zojuist heeft premier Rutte bekendgemaakt dat de Nederlandse horeca zeker tot en met 28 april gesloten blijft. Hij raadt Nederlanders daarnaast ten zeerste af een meivakantie te plannen, wat voor hotels en B&B's duidelijk geen positief nieuws is, maar het komt niet onverwacht. Ook schole...

Branded Content Coronacrisis
Gratis scan voor onafhankelijke hotels en B&B's

Het nieuwe platform Scanjehotel.nl is een initiatief om hoteleigenaren van onafhankelijke hotels en B&B’s te helpen met het mogelijk - tijdelijk - verlagen van de maandelijkse kosten. Van energieleveranciers tot TV - en internetaanbieders en afvalkosten: alle maandelijkse vaste lasten ...

Interview Coronacrisis
"De onduidelijkheid vanuit de overheid is vermoeiend"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit tiende hoofdstuk be...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: