Grand Hotel Huis Ter Duin in de prijzen

12 juni 2018 | Thijs Jacobs

Grand Hotel Huis Ter Duin heeft de prijs gewonnen voor beste international locatie (Best International Venue) tijdens de uitreiking van de CHS Awards in Manchester. De CHS Awards worden georganiseerd door CHS group uit het Verenigd Koninkrijk en de jury bestaat uit meer dan 50 senior evenementprofessionals van leidende ondernemingen in het VK. Het bijzondere aan deze awards is dat ook een verhoudingsgewijs kleinere,  onafhankelijke speler in deze branche kan meedingen.

Trotse winnaar

Stephan Stokkermans, Managing Director van Grand Hotel HUIS TER DUIN: “We zijn een belangrijke speler in de internationale MICE-sector (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) vanwege onze centrale ligging tussen Amsterdam, Schiphol en Den Haag, met 254 kamers en 19 functionele ruimtes op het hoogste serviceniveau. In Europa is de Britse markt voor ons het belangrijkst en daarom zijn we des te meer vereerd met de toekenning van deze prijs door de meeting en event planners uit het Verenigd Koninkrijk. We zijn er trots op dat wij deze prijs als onafhankelijk hotel in eigendom en onder management van één familie in de wacht hebben gesleept.”

230 deelnemers

Meer dan 230 hotels, conferentielocaties en evenementbedrijven namen deel aan de competitie, de 4e CHS Awards. De organisatie ervan is in handen van de CHS Group, één van de grootste spelers in de branche in het VK.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Food Amsterdam
Paascreaties van Hotel Jakarta verkocht in Bakkerij Westers

Pastry chef Ramona Rütti van Hotel Jakarta Amsterdam maakt bijzondere paascreaties om te paastafel op te fleuren. Dit jaar zal de tafel voor minder mensen gedekt worden, maar daardoor is er des te meer aandacht voor wat er op tafel staat. Er zijn verschillende creaties te verkrijgen in Bakke...

Economie Coronacrisis
HorecaMonitor doet voorstel om horeca te behoeden voor faillissementen

HorecaMonitor roept KHN op om 'Den Haag' een serieus voorstel te doen. Een voorstel dat, wanneer het geaccepteerd wordt, horecaondernemers mogelijk behoedt voor faillissementen. Hieronder de brief: Beste heer, mevrouw, Ons bureau is sterk betrokken bij de begeleiding van vele horecakla...

Coronacrisis
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? (Deel 2)

Kamerprijs dumpen is dom. Waarom doen we het dan steeds weer? Volgens Arne Sorenson, CEO van Marriott, zijn de effecten van de coronacrisis op de korte termijn al groter dan die van 9/11 en de bankencrisis tezamen. Bezettingsgraden zijn gedaald tot 90% in de sterk getroffen gebieden en tot 75% in mi...

Columns
Column: Het post-corona tijdperk

Hoe ziet de wereld eruit in een post-corona tijdperk? Dat is een vraag die mij de laatste tijd erg bezighoudt. Vliegen we nog net zoveel als twee maanden geleden? Blijven er maatregelen bij evenementen boven de 100 personen? Hoe gaan mensen om met fysiek contact? Draagt een hostess achter de recepti...

Coronacrisis
Hotellerie op slot: Vier hoteliers uiten hun zorgen (deel 1)

De hotellerie zit op slot. Boekingen worden massaal geannuleerd, nieuwe boekingen blijven uit en veel hotels zijn genoodzaakt de deuren te sluiten. In een digitaal rondetafelgesprek bespreken vier hoteliers wat de coronacrisis voor gevolgen heeft op hun onderneming. Hoe kijken zij aan tegen de rol ...

Interview Coronacrisis
Gevoelig punt: “Misschien moeten werknemers ook wat inleveren”

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; iedere dag bellen we hem om de situatie te bespreken. In dit twaalfde hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: