Grand Hotel Huis Ter Duin in de prijzen

12 juni 2018 | Thijs Jacobs

Grand Hotel Huis Ter Duin heeft de prijs gewonnen voor beste international locatie (Best International Venue) tijdens de uitreiking van de CHS Awards in Manchester. De CHS Awards worden georganiseerd door CHS group uit het Verenigd Koninkrijk en de jury bestaat uit meer dan 50 senior evenementprofessionals van leidende ondernemingen in het VK. Het bijzondere aan deze awards is dat ook een verhoudingsgewijs kleinere,  onafhankelijke speler in deze branche kan meedingen.

Trotse winnaar

Stephan Stokkermans, Managing Director van Grand Hotel HUIS TER DUIN: “We zijn een belangrijke speler in de internationale MICE-sector (Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) vanwege onze centrale ligging tussen Amsterdam, Schiphol en Den Haag, met 254 kamers en 19 functionele ruimtes op het hoogste serviceniveau. In Europa is de Britse markt voor ons het belangrijkst en daarom zijn we des te meer vereerd met de toekenning van deze prijs door de meeting en event planners uit het Verenigd Koninkrijk. We zijn er trots op dat wij deze prijs als onafhankelijk hotel in eigendom en onder management van één familie in de wacht hebben gesleept.”

230 deelnemers

Meer dan 230 hotels, conferentielocaties en evenementbedrijven namen deel aan de competitie, de 4e CHS Awards. De organisatie ervan is in handen van de CHS Group, één van de grootste spelers in de branche in het VK.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Columns Ewout Hoogendoorn
Column Ewout Hoogendoorn: Dutch Hotel City Index

De hotelmarkt als geheel laat cijfers zien die we nog niet eerder hebben gezien. Bezettingsgraden en kamerprijzen komen inmiddels boven de getallen van het jubeljaar 2007 uit. Het perspectief voor het komende jaar is bijzonder positief, dus dat belooft wat! Waar moet je als investeerder met je geld ...

Achtergronden Tech
Met een marketingbril naar Nederlandse hoteliers kijken, dat is schrikken!

Als online retailbankier kwam ik jaren geleden in aanraking met hoteliers, in de online managementrol bij Fletcher. Het voelde vertrouwd, alleen zijn klanten opeens gasten en is bestellen boeken. Binnen Fletcher vond men zichzelf, en werkte men eigenlijk als, een retailbedrijf. Dus was marketing een...

Hotelketens Interview Longread
Interview Harry en Jennifer Westers, WestCord Hotels: "Wij spelen onze eigen wedstrijd"

Naamsbekendheid is meestal te danken aan opzienbarend nieuws. De naam Harry Westers doet bij menigeen binnen de hotellerie een belletje rinkelen. Nou ja, ‘belletje’; zeg gerust een scheepsbel. Hij heeft immers de SS Rotterdam weer op koers gekregen. En we kennen hem ook nog van Golden Tu...

Achtergronden
Rotterdam heeft hotels nodig

In het jaar 2017 steeg het aantal overnachtingen in Rotterdam met maar liefst 9 procent tot 1,8 miljoen overnachtingen. De groei zette in 2018 flink door; maar liefst 27,6 procent over het eerste kwartaal, meldt Colliers International. Het aantal Nederlandse toeristen in de havenstad stijgt de a...

Events
Training e-mailmarketing

Een goed opgezetten e-mailcampagne zorgt voor meer directe boekingen. De HM Academy heeft de kennis in huis om u als hotelier verder te helpen met een goed opgezette e-mailmarketingcampagne. Op 24 september aanstaande organiseert de HM Academy de training e-mailmarketing in de Utrechtse trainingsloc...

Internationaal
Chinees bedrijf HNA verkoopt Radisson

Het Chinese HNA Group heeft niet langer de ambities om de grootste hotelspeler ter wereld te worden. Dat werd duidelijk na de verkoop van Radisson hotelgroup afgelopen week, zo lezen we op de website van het FD. Eerder dit jaar verkocht het Chinese bedrijf ook al zijn belang in Hilton Internation...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: