Het verbeteren van de hotelervaring met LG Pro:Centric

Auteur: Redactie
Branded Content 19 augustus 2021
Het verbeteren van de hotelervaring met LG Pro:Centric

Hospitality draait om de beleving van de gast. Daarom wilt u als hotelier alle bezoekers en gasten vanaf het eerste moment optimaal kunnen verwelkomen. LG Business Solutions biedt voor elk hotel een oplossing op maat. Verbeter de hotelervaring met een LG hospitality tv-toestel voorzien van WebOS en creëer zeer eenvoudig verschillende soorten content om het verblijf van uw gasten nog aangenamer te maken.

Hyperpersonalisatie

Van gepersonaliseerde welkomstberichten tot actuele aanbiedingen uit het restaurant; de gehele experience wordt verder gestroomlijnd. Zo kunt u uw tv-toestellen met behulp van Pro:Centric centraal beheren, inclusief PMS-koppelingen met hotelreserveringen of domotica systemen. Iedere hotelgast ontvangt op die manier gepersonaliseerde communicatie, aanbiedingen en zelfs zenders in de eigen taal.

Duurzame keuze

Het systeem draagt daarnaast ook bij aan de algehele duurzaamheid van hotels. In veel gevallen wordt belangrijke informatie, waaronder telefoonnummers, via papieren overzichten gepresenteerd. Niet alleen zijn deze fysieke elementen na een paar verblijven aan vervanging toe; het up-to-date houden van alle informatie is vaak een tijdrovende klus. 

Met Pro:Centric zijn de benodigde gegevens direct via het televisiescherm in de hotelkamer terug te vinden. Daardoor zien hotelgasten welk nummer ze moeten bellen voor vragen over hun reservering en zien zij het meest recente dinermenu. Zulke wijzigingen zijn, net als eventuele updates, centraal te regelen. Dat scheelt een hoop tijd en geld om per hotelkamer wijzigingen door te voeren.

Lokale zichtbaarheid

De content in de hotelkamer maakt het daarnaast mogelijk om lokale activiteiten en ondernemers een podium te bieden. Het maakt de weg vrij voor een interessant verdienmodel, want door advertentieruimte aan te bieden aan organisaties die passen bij de hotelbeleving, ontdekken hotelgasten meer van de omgeving en kunt u uw investering sneller terugverdienen.

Eigen identiteit

Door LG Pro:Centric in te zetten wordt het mogelijk om de complete uitstraling van de hotel tv aan te passen aan uw huisstijl. Er kunnen zelfs 3 totaal verschillende uitstralingen op één server draaien. Pro:Centric is zodoende het meest geavanceerde (IP)TV-beheerplatform dat beschikbaar is op de markt.

Gemakkelijk én veilig

Onze jarenlange expertise zorgt er daarnaast voor dat LG Pro:Centric is voorzien van een groot aantal standaard slimme features die het verblijf van uw gasten veraangenamen en uw medewerkers veel tijd besparen. Denk aan het veilig streamen van eigen content tijdens het verblijf, waarna alle inloggegevens van de gast automatisch worden gewist tijdens het uitchecken. Maar ook het snel aanpassen van actuele informatie of berichtgeving behoort tot de voordelen.

Een hoogwaardige en gestroomlijnde beleving voor hotelgasten wordt geoptimaliseerd door Hotel TV van LG in te zetten. Niet alleen zijn het beheer en onderhoud vereenvoudigd, ook blijft de content actueel en krijgt de lokale gemeenschap meer zichtbaarheid. Alles voor de beste guest experience – en bijbehorende reviews.

Overig nieuws