Hilton The Hague officieel geopend

7 maart 2011 |
Hilton The Hague officieel geopend<

Afgelopen weekeinde opende Hilton The Hague officieel haar deuren. Tijdens de feestelijke avond verzorgden zangeres Do en DJ Jazzy D een optreden voor de aanwezige gasten. Cabaretier Paul van Vliet verrichtte de openingsceremonie.

Verrijking voor Den Haag
De geboren en getogen Hagenaar was vereerd het officiële openingsmoment te mogen uitvoeren. “Het Hilton The Hague met haar internationale allure is een verrijking voor de stad”, aldus van Vliet. Gedurende de avond vond een veiling plaats van bijzondere items, zoals een gesigneerd shirt van het Nederlandse voetbalelftal. De opbrengst komt ten goede aan het Haagse theater PePijn, waarvan Paul van Vliet bestuurslid en oprichter is, en heeft als doel jonge, getalenteerde cabaretiers te ondersteunen.

Met open armen
“Het is mij een genoegen om te zien hoe Hilton The Hague met open armen door de stad is ontvangen. Met heel veel plezier willen wij deze speciale avond gebruiken om officieel de deuren van het hotel te openen voor zakelijke reizigers en vakantiegangers van over de hele wereld”, aldus Jan van der Putten, Area General Manager Benelux, Hilton Worldwide

De wereld van gastvrijheid
Het internationale en gastvrije thema van de avond; ‘Experience the World of Hospitality’ kwam onder andere terug in de samenstelling van de 500 nationale en internationale genodigden, waaronder ambassadeurs die in Den Haag resideren, en muzikale optredens van wereldniveau. Maar ook op diverse werelddelen geïnspireerde culinaire hoogstandjes, bereid door chef kok Edwin van den Heijkant van Hilton The Hague.

Op de foto: Jean Faivre (Vice President Western and Southern Europe Hilton Worldwide), Karin van den Berg (Hotel Manager Hilton The Hague), Jan van der Putten (Area General Manager Benelux, Hilton Worldwide)

Frank Lindner


Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: