HM-Academy organiseert een EXTRA AVG-training op 1 mei

18 april 2018 | David Bakker
HM-Academy organiseert een EXTRA AVG-training op 1 mei<

De eerste AVG-training van hét kennisplatform binnen de horeca, HM-Academy, was een regelrecht succes. Alle deelnemers gingen met een voldaan gevoel huiswaarts. Wetende wat de AVG van hun hotel vraagt. Voor degene die het niet meegemaakt hebben, wees niet getreurd; op 1 mei aanstaande is er in het Postillion hotel Utrecht Bunnnik een nieuwe ééndaagse-training AVG; hoe krijgt u uw hotel 'AVG-proof.'

Het fenomeen AVG levert hoteliers veel extra werk op, vervelend werk bovendien, maar wel noodzakelijk. Wat gaat er precies veranderen vanaf 25 mei en wat voor gevolgen heeft dit voor de bedrijfsvoering? Zo wordt de hotelier verplicht om in kaart te brengen welke (klant)gegevens worden verwerkt. Waarom deze worden verwerkt. En hoelang de gegevens bewaard worden. HM Academy helpt de hotelier, door middel van een ééndaagse training, het hotel helemaal ‘AVG-proof’ te krijgen.

Tijdens de training staat centraal wat de hotelier te wachten staat met de veranderingen die de AVG met zich mee gaat brengen. Aan de hand van real-life situaties en theorie van deskundigen verzorgt HM Academy een training op maat. Wie is er verantwoordelijk? Wat zijn de gevolgen als het mis gaat? Hoe wordt een stappenplan opgesteld om het hotel perfect voorbereid te laten zijn op de invoering van de nieuwe wet?

Sander Goldman, advocaat bij Immix advocaten, is gespecialiseerd in het ondernemersrecht en privacyvraagstukken. Hij heeft ruime ervaring binnen het bedrijfsleven en zal tijdens de training zijn expertise en praktijkervaring delen. Ook Jeroen van Nieuwkerk, senior consultant bij Transcriptum en al vijftien jaar consultant op het gebied van business en ICT, fungeert als trainer. Met de expertise van beide heren en een intensieve training is uw hotel voor 25 mei helemaal ‘AVG-proof.’  Op 1 mei wordt deze training aangeboden in het Utrechtse Postillion hotel.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Awards Hotelketens
Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport winnaars Hotel of the Year 2018

Louvre Hotels Group maakte vandaag de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Golden Tulip Weert en Tulip Inn Eindhoven Airport mogen zich voor het tweede jaar op rij ‘Hotel of the Year’ noemen. De hotels worden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, u...

Interview Longread
Interview: welke rol speelt de hotelkamer nog?

Rotterdam ontwikkelt zich tot een geweldige hotelstad. De Maasstad is meer en meer ‘in the picture’. Niet alleen bij toeristen, maar ook bij zakelijke gasten, expats en studenten. We bezochten twee hoteliers in deze stad; zij runnen hotels met een sterke focus op de gemeenschappelijke ru...

Opening Internationaal
Courtyard by Marriott introduceert nieuw design in hartje Parijs

Courtyard by Marriott heeft een nieuw hotel in het centrum van Parijs geopend, tegenover het Gare de Lyon-treinstation, dat als zowel nationaal als internationaal knooppunt jaarlijks miljoenen reizigers ziet. De ligging in de dynamische wijk met een groot aantal flexwerkplekken en start-up incubator...

OTA's Tech
Ga de strijd aan met OTA's: 11 tips

Tijdens de afgelopen editie van HotelTech, georganiseerd door Hospitality Management, heeft Mike Roefs van Hoteliers.com een presentatie gegeven over de strijd met OTA's. Vanwege de overweldigende belangstelling voor deze presentatie, waarin Mike 11 bruikbare tips heeft gegeven, vatten wij de be...

Achtergronden Den Haag
Hotel Des Indes treedt toe tot de wereldtop van exclusieve hotels

Hotel Des Indes is geselecteerd om vanaf 10 december 2018 onderdeel uit te maken van de prestigieuze portfolio van The Leading Hotels of the World. Het vermaarde Haagse hotel komt hiermee in het gezelschap van meer dan 400 bijzondere en exclusieve hotels in 80 landen. The Leading Hotels of the World...

Hotelbouwplannen Amsterdam
Fattal Hotel Group opent Leonardo Royal Hotel Amsterdam in Amstelkwartier

18 verdiepingen, 490 kamers en een balzaal van 900m2 met uitzicht over het water. Het Leonardo Royal Hotel Amsterdam is de volgende stap in de groeistrategie van de internationale Fattal Hotel Group. De groep is sinds 2007 actief op de Europese markt waar het merk Leonardo gevoerd wordt. Het nieuwe ...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2018 - Uitgeverij PS

Uitgave door: