HM-Academy organiseert een EXTRA AVG-training op 1 mei

18 april 2018 | David Bakker
HM-Academy organiseert een EXTRA AVG-training op 1 mei<

De eerste AVG-training van hét kennisplatform binnen de horeca, HM-Academy, was een regelrecht succes. Alle deelnemers gingen met een voldaan gevoel huiswaarts. Wetende wat de AVG van hun hotel vraagt. Voor degene die het niet meegemaakt hebben, wees niet getreurd; op 1 mei aanstaande is er in het Postillion hotel Utrecht Bunnnik een nieuwe ééndaagse-training AVG; hoe krijgt u uw hotel 'AVG-proof.'

Het fenomeen AVG levert hoteliers veel extra werk op, vervelend werk bovendien, maar wel noodzakelijk. Wat gaat er precies veranderen vanaf 25 mei en wat voor gevolgen heeft dit voor de bedrijfsvoering? Zo wordt de hotelier verplicht om in kaart te brengen welke (klant)gegevens worden verwerkt. Waarom deze worden verwerkt. En hoelang de gegevens bewaard worden. HM Academy helpt de hotelier, door middel van een ééndaagse training, het hotel helemaal ‘AVG-proof’ te krijgen.

Tijdens de training staat centraal wat de hotelier te wachten staat met de veranderingen die de AVG met zich mee gaat brengen. Aan de hand van real-life situaties en theorie van deskundigen verzorgt HM Academy een training op maat. Wie is er verantwoordelijk? Wat zijn de gevolgen als het mis gaat? Hoe wordt een stappenplan opgesteld om het hotel perfect voorbereid te laten zijn op de invoering van de nieuwe wet?

Sander Goldman, advocaat bij Immix advocaten, is gespecialiseerd in het ondernemersrecht en privacyvraagstukken. Hij heeft ruime ervaring binnen het bedrijfsleven en zal tijdens de training zijn expertise en praktijkervaring delen. Ook Jeroen van Nieuwkerk, senior consultant bij Transcriptum en al vijftien jaar consultant op het gebied van business en ICT, fungeert als trainer. Met de expertise van beide heren en een intensieve training is uw hotel voor 25 mei helemaal ‘AVG-proof.’  Op 1 mei wordt deze training aangeboden in het Utrechtse Postillion hotel.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Sanitair Advertorial
Papieren handdoeken in toiletten om de hoogste hygiënenormen te handhaven

De hoogste normen handhaven op het gebied van hygiëne en netheid is een belangrijk aandachtspunt voor elke horecazaak. De gezondheid en veiligheid van klanten en personeel is van cruciaal belang. Negatieve incidenten kunnen desastreuze gevolgen hebben voor de zaken en voor de reputatie. Hand...

Events Hoteltech
LiveBlog HotelTech 2019

12.16  Powertalk André Wiringa André Wiringa spreekt de hoteliers bij over de nieuwe marketing: beleving. Hoe zorg je er als hotelier voor dat een gast van een tevreden naar een loyale gast transformeerd? Wiringa adviseert iedere hotelier om andersom te denken: welke reviews wil ik dat gas...

Columns Sander Allegro
Column Sander Allegro: The Godfather

"Misschien wel de bekendste hotelier van Nederland”, zo noemde de hoofdredacteur van dit blad hem in een recent interview. Laat dat ‘misschien’ maar weg, want wie Nederlandse hotellerie zegt, zegt Roberto Payer. Karakterhotelier pur sang. Altijd gesoigneerd, altijd scherp en h...

Hotelbouwplannen Hotelketens
Louvre Hotels Group lanceert wereldwijd nieuwe kamer voor Golden Tulip in Nederlandse stijl

De Franse hotelorganisatie Louvre Hotels Group zet de schijnwerpers op Nederland bij de vernieuwing van Golden Tulip hotels. In 2016 lanceerde de hotelketen een geheel nieuwe merkstrategie en -uitstraling voor het hotelmerk en recent is besloten om de Nederlandse roots wereldwijd te benadrukken in d...

Amsterdam Opening
Groot feest voor toekomstige werknemers nhow Amsterdam RAI

In het eerste kwartaal van 2020 opent nhow Amsterdam RAI haar deuren. Dit spraakmakende hotel gelegen naast RAI Amsterdam beschikt over 650 kamers en is daarmee het grootste nieuwbouwhotel in de Benelux. Dit vraagt om hospitality toptalenten die een essentiële bijdrage leveren aan het verb...

Advertorial
Te veel spatwater of te koud in de inloopdouche?

Te veel spatwater of te koud in de inloopdouche? Daar heeft HÜPPE een aantal praktische oplossingen voor. Zodat de warmte beter in de doucheruimte blijft hangen en er minder water op de vloer komt. Tevens zijn de oplossingen ook toepasbaar op andere merken. Vast of beweegbaar segment voor in...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: