Holiday Inn Amsterdam voltooit relaunch en upgrade

22 oktober 2009 |
Holiday Inn Amsterdam voltooit relaunch en upgrade<

Ondanks het zware weer waar de Amsterdamse hotelindustrie momenteel in verkeert, heeft Holiday Inn Amsterdam fors geïnvesteerd in re-styling van het product. Met de onthulling van het nieuwe Holiday Inn logo, een nieuwe 'look and feel' binnen het hotel en een nieuwe servicebelofte voor de gast, is Holiday Inn Amsterdam het eerste hotel binnen de Benelux dat de herlancering van het nieuwe Holiday Inn-logo inclusief upgrade heeft ondergaan.

Pascal Aartman, General Manager van het Holiday Inn Amsterdam, over de re-styling: “De markt is nogal veranderd sinds de introductie van het merk 50 jaar geleden. Als één van de belangrijkste hotelmerken wereldwijd, dienen we ons te blijven ontwikkelen om in te spelen op de veranderende behoeften van onze zakelijke en leisure gasten van vandaag de dag. Uit een wereldwijd onderzoek onder meer dan 50.000 reizigers is gebleken dat gasten bepaalde elementen bij uitstek belangrijk vinden: extra grote bedden, grote douchekoppen, keuze uit specifieke kussens, persoonlijke aandacht en service in combinatie met een moderne en frisse uitstraling binnen het hotel. Samen met de compleet voltooide renovatie van de binnen- en buitenkant van ons hotel, kunnen we de komende jaren optimaal aan de wensen van onze gasten blijven voldoen.”

De upgrade is onderdeel van een wereldwijd project van het Holiday Inn merk (Holiday Inn en Holiday Inn Express hotels). Alle 3.200 Holiday Inn (Express) hotels over de hele wereld krijgen hiermee een eigentijdse uitstraling, waarbij de gastbeleving nog meer voorop staat. Holiday Inn investeert hiermee ruim 1 miljard dollar (ca. 667 miljoen euro) in het merk dat al meer dan 50 jaar staat voor hoge kwaliteit tegen een eerlijke prijs.

Hospitality Management; Hotelbouwplannen, Frank Lindner


:mailto:?SUBJECT=Abonneren%20op%20de%20gratis%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20de%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl,%20de%20gratis%20nieuwsdienst%20van%20Hospitality%20Management.nl.%20Schrijf%20u%20nu%20in%20via%20deze%20link.%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Accor
Halfjaarcijfers Accor: 1,5 miljard verlies en 1000 banen weg

Accor draaide over het eerste halfjaar van 2020 een verlies van 1,5 miljard euro. Daarnaast vreest het Franse concern afscheid te moeten nemen van 1000 banen. Bij Accor werken ongeveer 18.000 mensen. De coronapandemie hakt er flink in bij het Franse bedrijf, waar hotelketens Novotel, Mercure en Ibis...

KHN
KHN reageert op maatregelen: "Te veel nadruk op horeca"

De Koninklijke Horeca Nederland begrijpt dat, als het aantal besmettingen toeneemt, de overheid maatregelen moet nemen om die groei een halt toe te roepen. Echter verbaast het de brancheorganisatie dat de horeca telkens het boetekleed aan moet trekken. Op de website reageert KHN op de genomen maatre...

Coronacrisis
Download: corona checklist

Horecagasten worden vanaf 10 augustus dringend verzocht hun contactgegevens achter te laten om bron- en contactonderzoek makkelijker te maken bij een eventuele uitbraak. Download hier de checklist om uit te printen. Horecaondernemers zijn verplicht contactgegevens aan hun gasten te vragen, gasten zi...

Column David Bakker
Column: Het onzichtbare leed

Er zijn weinig hoteliers die geen mening over Booking.com hebben. Aan het begin van deze coronacrisis verweet menig hotelier dat de boekingsgigant zich niet als partner van de hotellerie opstelde. Alle boekingen konden kosteloos worden geannuleerd, de hotels bleven leeg en van enige correspondentie ...

Achtergronden
Zo kom je de hitte in de horeca door

Op sommige plekken in Nederland zal het kwik deze week oplopen tot een kleine 36 graden. Horecaondernemers nemen massaal maatregelen om de week zo koel mogelijk door te komen. Met deze acht tips helpen we je een beetje op weg. 1. Cliché, maar misschien wel de belangrijkste: zorg dat j...

Coronacrisis
Kabinet trekt teugels aan in strijd tegen corona

Horecazaken moeten vanaf maandag 10 augustus de namen en contactgegevens van gasten registreren. Dat maakte premier Rutte zojuist bekend tijdens zijn persconferentie. Het coronavirus is bezig aan een opmars. Om die opmars tegen te gaan is contact- en brononderzoek noodzakelijk, zo stelt de premier. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Wat vindt Sander Allegro ervan?
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: