Holiday Inn opent gigantisch resort aan Thaise kust

1 maart 2018 | David Bakker

Holiday Inn Vana Nava Hua Hin heeft zijn deuren geopend aan de idyllische kust van de Golf van Thailand, daarmee werd het eerste vakantiepark van Holiday Inn in Azië. Hua Hin is al lang een geliefde bestemming onder de Thaise aristocraten en de high society sinds de jaren 1920.

Gelegen op slechts 2,5 uur rijden van Bangkok en minder dan 15 minuten van de populaire badplaats Hua Hin, met een adembenemend uitzicht op de glinsterende Golf van Thailand, is Holiday Inn Vana Nava Hua Hin de ideale bestemming.

Het hotel beschikt over 300 kamers en suites, waaronder een reeks onderling verbonden kamers en KidSuites, met speciale kamers met stapelbedden en speelruimtes. Kinderen van 12 jaar en jonger kunnen gratis verblijven en eten en alle gasten krijgen gratis WiFi en onbeperkte toegang tot het waterpark Vana Nava Hua Hin Water Jungle. Als ze niet in de Vana Nava Hua Hin Water Jungle spelen, kunnen gasten ontspannen in de uitgebreide faciliteiten van het resort, waaronder een infinity-zwembad op de 26e verdieping, de Tea Tree Spa, een 24-uursfitnesscentrum, een kinderclub en een kinderbad .

Als het hoogste hotel in Hua Hin wordt Holiday Inn Vana Nava Hua Hin naar verwachting een iconische bestemming. Met een 360 graden uitzicht vanaf het dakterras, kunnen gasten adembenemende zonsopkomsten over de Golf van Thailand in het oosten bekijken en genieten van gouden zonsondergangen boven de heuvels in het westen.

Eet- en uitgaansgelegenheden zijn het Plamong Restaurant, de informele bar aan het zwembad en de stijlvolle Vana Nava Sky Bar, Restaurant & Observation Deck, met een spectaculair uitzicht over de Golf. Ontworpen door de in Bangkok wonende consultant Ashley Sutton, het brein achter enkele van de beroemdste bars van Azië, waaronder Maggie Choo's en Iron Fairies in Bangkok en Ophelia in Hong Kong, deze schitterende bestemming beschikt ook over een spectaculair dek met glazen bodem van 110 meter boven de grond en is ingesteld om een ??'must-visit'-bestemming te worden voor bezoekers van Hua Hin. 

En met 950 vierkante meter flexibele evenementenruimte, waaronder vijf feestzalen en een van de grootste balzalen van Hua Hin, is Holiday Inn Vana Nava Hua Hin ook een unieke bestemming voor uitstekende vergaderingen, indrukwekkende incentives en memorabele bruiloften.

Franck Rodriguez, general manager van het resort, zei: "We zijn verheugd gasten in Holiday Inn Vana Nava Hua Hin te verwelkomen. Met onze unieke setting bij Vana Nava Hua Hin Water Jungle en een uitgebreid scala aan faciliteiten, is het resort niet alleen een plek om te verblijven, het is ook een bestemming op zich."

Het hotel maakt deel uit van een groter gemengd gebruik dat Vana Nava Hua Hin is. Het is pal naast Vana Nava Hua Hin Water Jungle dat in 2014 voor het eerst zijn deuren opende voor het publiek met overweldigend succes. Met 20 dia's en attracties van wereldklasse, omringd door meer dan 200.000 bomen onder het concept van een "waterjungle", heeft het waterpark sindsdien bijna een miljoen bezoekers verwelkomd en het is een van de grootste namen in waterparken in Thailand. Het project zal ook premium woningen bevatten, die naar verwachting later dit jaar worden gelanceerd. Alle componenten van het project samenvoegen en zorgen voor een naadloze klantervaring is de unieke RFID-technologie, die kan worden gebruikt om hotelkamers te ontsluiten, toegang te krijgen tot het waterpark en te betalen voor eten en entertainment binnen de compound.

Voor bezoekers die de omgeving willen verkennen, biedt het Holiday Inn Vana Nava Hua Hin een gratis pendeldienst naar het strand van Hua Hin, op minder dan 10 minuten rijden van het resort. Als alternatief biedt het Hua Hin-gebied, de thuisbasis van enkele van de beste golfbanen van Thailand, wijnmakerijen en nationale parken, geweldige mogelijkheden voor lokale verkenning. 

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: