Hollandse Nieuwe voor Italiaanse GM

17 juni 2014 |
Hollandse Nieuwe voor Italiaanse GM<

Dit keer geen Italiaanse delicatessen voor Roberto Payer. Neen, eenmaal per jaar mag hij zich de haring goed laten smaken op zijn eigen Haringparty in het Amsterdamse Hilton. Per traditie wordt
het eerste vaatje nieuwe haring voor de Hilton Haringparty vanaf het water aangevoerd. Dat gebeurde deze keer op wel zeer spectaculaire wijze met een Flyboard show.

Roberto Payer
Gastheer Roberto Payer is na meer dan 20 jaar Haringparty’s behoorlijk bedreven geraakt in het in ontvangst nemen van het eerste vaatje op een smalle steiger. Al blijft het een hachelijk avontuur.

Smaak
De zonovergoten tuin van Hilton Amsterdam stond wederom bomvol met zo’n 800 haring- en feestjesliefhebbers. De haringkenners betitelden de nieuwe haring van dit jaar als stevig, mals en erg lekker. Dat kon medegastheer en sponsor van het jaarlijkse haringfestijn in Hilton Amsterdam Eric van As alleen maar beamen. De duurzaam gevangen nieuwe haring van Vishandel Jan van As is uitstekend op smaak.

Thijs Jacobs

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Interview Longread
Rick Claus: ''Er is te veel hotelaanbod''

In deze editie van Hospitality Management mogen we best weer eens verzuchten: Wat vliegt de tijd! Het is immers december. Zoals de oude Romeinen zeiden: Nullum est jam dictum, quod non sit dictum prius. (Niets kan gezegd worden dat al niet eerder gezegd is.) Waaronder: Tempus fugit. (De tijd snelt v...

Interview
Camille Oostwegel: "We gaan van beleving naar betekenis"

Jong, energiek en ambitieus, zo ontmoeten wij Camille Oostwegel onder het schip van de voormalige kerk waar sinds 2005 het Kruisherenhotel is gevestigd. Onderwerpen als herformuleren van de hotelfunctie, openstaan voor de nieuwe werkethiek van co-working, anticiperen op nieuwe verwachtingen van gast...

Achtergronden
In memoriam: Michel Geurts

Het droevige bericht van het overlijden van Michel Geurts (1944) heeft de Nederlandse hotellerie geschokt. De hotelier legde in 1982 in Zutphen de basis voor Inntel Hotels. In 1986 werd het tweede hotel geopend in Zaandam: Inntel Hotels Amsterdam Zaandam. Het hotel kent sinds de verbouwing in 2010 e...

Hotelketens Internationaal
Scandic lanceert nieuw hotelmerk 

Scandic GO is een nieuw hotelmerk dat een speelser en slanker concept biedt binnen het groeiende economische hotelsegment. Met Scandic GO streeft het bedrijf naar een sterke aanwezigheid in de stad op alle Scandinavische markten. Scandic zal in eerste instantie vijf hotels lanceren onder het nieuwe ...

Interview Longread
Twee bankiers over de 'herontdekking van de hotellerie'

Op de drempel van een nieuw decennium bespreken twee bankiers de staat van de hotellerie. Lianne Zondervan, Sector directeur Leisure van de ABN AMRO en Jos Klerx, Sectorspecialist Horeca & Recreatie van de Rabobank, blikken terug en kijken vooruit in een uitgebreid dubbelinterview. Dit interv...

Achtergronden
Hoe likable is jouw hotel?

We willen allemaal leuk gevonden worden. Niets menselijks is ons vreemd. Voor ondernemingen geldt hetzelfde. Sterker nog, als consumenten jouw bedrijf leuk vinden, betaalt zich dat altijd terug. Maar hoe pak je dat aan? Hoe zet je dat in gang? En wat betekent dat voor je kernwaarden? Likability. ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: