HotelSpecials.nl introduceert klantenservice via WhatsApp

1 augustus 2016 | Linda Groothuijse

Afgelopen april lanceerde BungalowSpecials het communicatiemiddel WhatsApp ter ondersteuning van de klantenservice. Omdat dit erg succesvol blijkt te zijn, heeft BookerZzz BV besloten dit nu ook voor HotelSpecials.nl te introduceren. Sinds juli kunnen klanten ook via dit middel contact opnemen met de klantenservice.

Met de lancering van WhatsApp wil HotelSpecials.nl het voor boekers nog makkelijker maken om in contact te komen met de klantenservice. Zo kunnen boekers voor, maar ook tijdens hun verblijf, ten allen tijden terecht met hun vragen. Voorlopig is deze vorm van communicatie mogelijk tijdens het maken van de boeking en hierna.  Ze kunnen bijvoorbeeld het verzoek doen hun bevestiging nogmaals te willen ontvangen of hun boeking te willen wijzigen. Ook kunnen vragen gesteld worden over de kamerfaciliteitenbij een al gemaakte boeking of over een betaling. Je kunt je chatgesprek via WhatsApp nu ook voortzetten op je desktop door de app van je telefoon te koppelen aan je desktop. 

Verhogen van de klanttevredenheid 

Sinds de lancering van WhatsApp bij HotelSpecials.nl zijn hier veel positieve reacties op gekomen. Gebruikers van de service geven aan dat vragen ‘zeer snel en goed worden opgepakt’ en dat het ‘een fijne service’ is. De meest voorkomende vragen betreffen het eerder afleveren van bagage bij het hotel, of de boeking goed is doorgekomen en wat de mogelijkheden zijn om aankomst- en vertrek data te wijzigen. Net als BungalowSpecials mikt HotelSpecials met de invoering van WhatsApp op het verhogen van de klanttevredenheid.

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Overig nieuws

Hotel Achtergronden
Hotel Karsten in Norg heeft nieuwe exploitant

Hotel Karsten in Norg maakt een doorstart. Het is allemaal heel snel gegaan volgens curator Paulien Antons tegenover RTN Noord. Vorige week meldden we nog dat het hotel failliet ging, maar nu is bekend dat er overeenstemming is bereikt met de nieuwe exploitant, Daan Veen. Nieuwe exploitant Vee...

Achtergronden Den Haag
De Pier in 2018 zeer in trek als evenementen- en congreslocatie

De Pier in Scheveningen was in 2018 zeer in trek als evenementen- en congreslocatie. Ten opzichte van 2017 is het aantal evenementen dat op De Pier werd georganiseerd verdrievoudigd. Zo organiseerde het internationale bedrijf Directions EMEA een feest met Pier Proeverij voor 2500 Microsoft partners ...

Interview Longread
Interview Boutique Hotel Straelman: "Ik doe alles zelf"

Goh, als dat ook bij de hotelgasten zo gaat, dan kom je hier als gast werkelijk in een gespreid bedje terecht. De allereerste ervaring bij Boutique Hotel Straelman in Nijmegen is er namelijk direct één om niet gauw te vergeten. De deur wordt er eigenhandig geopend door Tanja Seegers, d...

Events
Het Global Restaurant Investment Forum in februari in Amsterdam

Het Global Restaurant Investment Forum 2019 (GRIF), de jaarlijkse ontmoetingsplaats voor internationale restaurantinvesteerders - georganiseerd door Bench Events - werkt voor de zesde editie samen met NH Hotel Group. GRIF vindt voor het eerst plaats in Amsterdam. Waar gaat het over? GRIF, dat ...

Awards Achtergronden
Pullman Eindhoven Cocagne Beste Vergaderlocatie 2018

Pullman Eindhoven Cocagne heeft op 21 januari 2019 tijdens de twaalfde editie van de Meetings Awards de titel Beste Vergaderlocatie 2018 en Beste Vergaderlocatie Regio Zuid 2018 gewonnen. Vakgenoten en gasten konden stemmen om de winnaar van de regionale en nationale rankings te bepalen. Om mee te m...

Hotelbouwplannen Van der Valk
Heerenveen krijgt toch groot Van der Valk hotel

De kogel is door de kerk: Heerenveen krijgt een groot Van der Valk-hotel, aan het begin van de woonwijk Skoatterwâld. De gemeenteraad heeft dit maandagavond bepaald, zo lezen we op de website van de Leeuwarder Courant. Vijf jaar bouwen Voorafgaand aan deze beslissing werd er twee jaar l...

Meer nieuws

Nieuwsbrief

Ontvang wekelijks alle hotelupdates

Lees Nu
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2019 - Uitgeverij PS

Uitgave door: