​​Htel Serviced Apartments ontvangt certificaat voor stille hotelkamers

14 september 2017 | Roy Spijker

Htel Serviced Apartments is de eerste en grootste short-stay provider van Nederland. Hun bekende en hoogwaardige appartementen zijn nu bekroond met het Quietroom Certificaat. Deze erkenning betekent dat de appartementen geluidsdicht zijn. Een goede nachtrust en een rustige leef- en werkomgeving is bij Htel Serviced Apartments nu gegarandeerd.

Geluidsoverlast in hotels is wereldwijd een van de grootste ergernissen onder toeristen en zakelijke reizigers. Voornamelijk in grote steden zoals Amsterdam. Vooral voor medewerkers van zakelijke klanten is een rustige woon- en werkomgeving van grote waarde. Gasten willen er zeker van zijn dat ze niet worden gestoord door het geluid van hun buren maar ook dat zij zelf geen geluidsoverlast veroorzaken. Het is bewezen dat een goede nachtrust een positief effect heeft op de productiviteit van werknemers. Daarom hebben werkgevers en werknemers de voorkeur om te verblijven in rustige wijken in plaats van het drukke stadscentrum.

"Wij zijn trots op de toekenning van het certificaat. Het is een erkenning voor alle inspanning die wij doen om onze gasten een echt thuis gevoel te kunnen bieden tijdens hun verblijf," vertelt Luigi Prins, CEO Htel Serviced Apartments.

Het certificaat is een initiatief van de Knowlegde Center Sound Insulation (KGI). KGI is merkonafhankelijk en een netwerk van specialisten op het gebied van akoestiek en geluidsisolatie. Zij inspecteren hotels voor het QR-certificaat. Het Quietroom certificaat is afgegeven door de onafhankelijke stichting Quietroom. Het QR-label is het eerste en enige objectieve certificaat voor stille hotelkamers in de wereld. De appartementen van Htel in Amstelveen zijn nu ook geïnspecteerd door KGI en ze hebben geconcludeerd dat aan alle eisen is voldaan. De appartementen zijn zeer goed geïsoleerd om geluidsoverlast te voorkomen, zodat de gasten niet door hun buren worden gestoord.

Htel Serviced Apartments biedt een hoogwaardige kwaliteit aan al haar gasten. Eerder ontvingen zij ook al het EurA global kwaliteitscertificaat. Dit certificaat geeft aan dat de beide locaties van Htel aan de allerhoogste normen voldoen. Htel is erg trots op de Quiet Room certificering en blijft investeren om een verblijf bij Htel zo aangenaam mogelijk te maken voor al haar gasten.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: