Lennart Maas nieuwe Hotel Manager Park Plaza Victoria Amsterdam

29 augustus 2017 | Thijs Jacobs

Park Plaza Victoria Amsterdam kondigt Lennart Maas aan als nieuwe Hotel Manager. Maas (30) heeft jarenlange ervaring als Hotel Manager in de hotelbranche in onder andere Nederland en Abu Dhabi. Voorheen was hij werkzaam als Hotel Manager bij Holiday Inn Hotel Amsterdam. In zijn nieuwe rol zal Lennart verantwoordelijk zijn voor onder
andere de renovatie van het hotel.

Grootschalige renovatie

Lennart Maas is onlangs aangesteld als nieuwe Hotel Manager van Park Plaza Victoria
Amsterdam. In zijn nieuwe functie zal Lennart verantwoordelijk zijn voor de grootschalige
renovatie van de hotelkamers, publieke ruimtes en het restaurant en de bar. Met het
bedenken en uitvoeren van nieuwe concepten zorgt Maas ervoor dat de hoogste kwaliteit
en service gewaarborgd blijft voor alle gasten. Gastvrijheid staat voor zowel Maas als Park
Plaza Hotels & Resorts hoog in het vaandel.

Kansen

Maas vertelt: “Ik kijk erg uit naar deze uitdaging, om zo mijn ervaring als Hotel Manager te
gebruiken om samen met het team het Park Plaza Victoria Amsterdam naar een nog hoger
niveau te brengen. We zitten momenteel volop in de verbouwing en ik zie mooie kansen
voor ons hotel zodra het compleet gerenoveerd is.”

Achtergrond


Voor zijn nieuwe aanstelling bij Park Plaza Victoria Amsterdam heeft Lennart drie jaar in de Verenigde Arabische Emiraten gewoond en onder andere gewerkt bij het Banana Island Resort en Eastern Mangroves Hotel and Spa. Maas heeft gestudeerd aan de Hogere Hotelschool in Den Haag waar hij een BBA Bachelor in Business Administration in Hotel Management heeft behaald. Maas heeft ook een cursus Global Hospitality Management gevolgd aan Ivy Legae elite universiteit Cornell. Jaarlijks organiseert hij de 'European Culinary Thropy' waar 4- en 5-sterrenchefs die in hotels werken vanuit de hele wereld met elkaar strijden om de titel.

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Roberto Payer-editie Hospitality Management vaart nieuwe koers

De speciale Roberto Payer-editie die Hospitality Management in september uitgeeft, krijgt een nieuwe redactionele koers. Vanwege de coronacrisis zijn eerder bepaalde onderwerpen en thema's te komen vervallen. Vanochtend besprak Payer in het Waldorf Astoria de actualiteiten, thema's e...

Opening
Hotel De L'Europe Amsterdam heropent in nieuwe stijl

Na een volledige restyling van het interieur van de lobby, privé-eventkamers, restaurants en bar, opende De L'Europe Amsterdam het afgelopen weekend haar deuren voor gasten. Per 1 juni zijn ook alle restaurants van het hotel - Bord'Eau, Brasserie Marie, Freddy's Bar en de in &#...

Internationaal
CBS: passagiers nationale luchthavens 98% gedaald in april

In april 2020 reisden bijna 134 duizend passagiers van en naar de vijf nationale luchthavens, 98 procent minder dan in april 2019. Het vrachtvervoer daalde in deze periode met 25 procent tot 103 duizend ton aan vervoerd gewicht. Dit meldt het CBS op basis van de nieuwste cijfers. Vanweg...

Aannames, plannen en werkelijke reacties. Hoe we onze weg zoeken in de Covid-19 pandemie.

Sinds maart is Hotelschool The Hague een groot aantal onderzoeken gestart naar de Covid-crisis. Op welke termijn is een herstart van het toerisme te verwachten? Gaan we terug naar vroeger of zullen toeristen op dezelfde manier willen reizen? Gaan gasten hotels en andere accommodatie meer op criteria...

KHN
KHN: Demonstratie op de Dam klap in het gezicht voor horecaondernemers

De algemeen directeur van KHN, Dirk Beljaarts, noemt de demonstratie gisteren op de Dam in Amsterdam een klap in het gezicht voor horecaondernemers. Gisteravond kwamen duizenden mensen op de Dam bijeen om te demonstreren tegen racisme. “Het valt niet te rijmen met het beleid dat de afgelopen m...

Columns Coronacrisis
"Wat in Amsterdam gebeurde, voelt als een steek in de rug"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: