Louvre lanceert mobiele websites

19 juli 2013 |
Louvre lanceert mobiele websites<

Louvre Hotels Group heeft onlangs de mobiele websites van haar budgetmerken Première Classe, Campanile en Kyriad, gelanceerd. De mobiele websites stelt de hotelketen in staat om
het aantal kanalen waarop gasten informatie zoeken en reserveringen doen te verbreden.

Behoefte hotelgast
Afgelopen najaar werd de Golden Tulip website al vernieuwd naar een mobiele versie en was hiermee de eerste hotelketen binnen de groep die gehoor gaf aan de stijgende mobiele voorkeur van haar gasten. Louvre hoopt met de mobiele websites beter aan de behoeften van haar gasten te voldoen. Steeds meer hotelgasten zoeken en boeken hotels met behulp van hun smartphone of tablet.

Wat is er te vinden?
Informatie over de locatie, foto’s, prijzen en hoteldiensten zijn allemaal terug te vinden op de nieuwe mobiele websites. Daarnaast is het mogelijk om via click-to-call rechtstreeks in contact te komen met een klantadviseur en hebben gasten de mogelijkheid om hotels direct te boeken. De mobiele websites zijn beschikbaar in zeven verschillende talen: Engels, Nederlands, Italiaans, Frans, Spaans, Duits en Pools.

Blijven investeren
Chinmai Sharma, Vice President distributie en opbrengsten bij Louvre Hotels Group verklaart: "Deze lancering is opnieuw een belangrijke stap in onze digitale strategie. Wij zien een snelle groei in al onze mobiele platformen. Consumenten gebruiken steeds vaker hun smartphone en andere mobiele apparaten om reizen te zoeken en boeken. Louvre Hotels Group blijft grote investeringen op dit gebied maken. De volgende stap is om speciale apps voor elk van onze merken te lanceren die onze overkoepelende app ‘HotelForYou’ goed aanvullen."

Door Myrtille Vromans:mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Overig nieuws

Coronacrisis
Laat ons jouw horecazaak zien: ben jij al 'coronaproof' ingericht?

Na een verplichte sluiting van 10 weken mag de horeca aanstaande maandag dan eindelijk weer open. Terrasstoelen worden uit het plastic gehaald, tapsystemen worden schoongemaakt en alle reserveringen worden keurig in tabellen opgenomen. De horeca is klaar voor een herstart. Hoewel de mogelijkheden...

Opening Coronacrisis
Grootste terras van Hoofddorp klaar voor heropening

Het grootste terras van Hoofddorp bij het Novotel Amsterdam Schiphol Airport opent op 1 juni weer haar deuren. General Manager Floris Licht hoopt vooral dat locals het terras vanaf deze dag weer weten te vinden. Novotel Amsterdam Schiphol Airport heeft een prachtig terras, waar tot wel zeventig m...

Economie Coronacrisis
Horeca al in eerste kwartaal zeer zwaar getroffen door de crisis

De horeca is een van de zwaarst getroffen sectoren door de maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. De omzet nam in het eerste kwartaal van 2020 met 14 procent af ten opzichte van het voorgaande kwartaal, meldt het CBS. Dit was de eerste omzetdaling in 7 jaar tijd. Het volume, de voor...

Faillissement Coronacrisis
Hotel Stroom Rotterdam failliet

Hotel Stroom in Rotterdam is failliet ten gevolge van de coronacrisis. De hoge vaste lasten en het wegvallen van inkomsten hebben ertoe geleid dat het hotelbedrijf van Edwin van der Meijde en Jantiene Berg een faillissement heeft moeten aanvragen. Van der Meijde is eveneens eigenaar van het Rotte...

Wet- en regelgeving Coronacrisis
Verzekeraar moet coronaschade Frans restaurant vergoeden

Over het algemeen wordt schade als gevolg van de coronamaatregelen niet gedekt door verzekeraars, maar een Franse rechter heeft bepaald dat een restaurateur recht heeft op compensatie door verzekeraar Axa. Stéphane Manigold heeft in de regio Parijs vier restaurants, waar 52 werknemers in d...

Blog Coronacrisis
"Op een feestdag de horeca weer open, wie bedenkt zoiets?"

Bart Reints Bok is directeur/eigenaar van Charme Hotels, de hotelgroep die 26 hotels onder haar vleugels heeft. Hij houdt dagelijks de Nederlandse hotellerie op de hoogte van het reilen en zeilen in deze roerige tijden; we bellen hem geregeld op om met hem de situatie te bespreken. In dit hoofdstuk ...

Meer nieuws

Schrijf gratis in voor de nieuwsbrief

Twee keer per week alle hotelupdates

Lees Nu
Columns Sander Allegro
Nieuwsbrief ontvangen

Copyright 2020 - Uitgeverij PS

Uitgave door: